ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Chriz86
#370925
Inderdaad, stukje voor clubblad is zeer welkom. gewoon mailen aan mij (penningmeester apestaartje aprilia-riders.nl), via pm, of typ het uit en stuur het per postduif, ook goed. Heb je foto's? Stuur ze vooral ook! :ok:
Capo dei Capi schreef:
21 apr 2018, 19:16
Het was weer een top dag.
Dank je wel voor de leuke route Rian : :ok: :
Heerlijk weer, gezellige groep en een prima opkomst.
Wie o wie wil een stuk schrijven voor clubblad? Svp mailen aan Chris (penningmeester).
Dank je wel.
#370927
Gisteren middag veilig thuis gekomen na een heerlijke rit ! Ik heb volop genoten , wist niet dat Nederland daar zo mooi was , hier hebben we veel schorstenen maar daar helemaal niet ;D

Rian , bedankt voor het organiseren - super ! :ok:
#370929
Pipo,

Bedankt voor hert uitzetten van de mooie route. Een prachtige dag en gezellige mensen.
Jammer van dat ene schuivertje. Maar zo als ik vaak zeg houd afstand, dan gebeuren dit soort dingen niet.Zou volgend jaar toch een stuk eerder vertrekken om de hele route relaxt te kunnen rijden.

iedereen bedankt voor de gezelligheid. :yahoo: :yahoo: :yahoo: :crazy: :crazy:
#370930
futuristie rosso schreef:
22 apr 2018, 10:18
Pipo,

Bedankt voor het uitzetten van de mooie route. Een prachtige dag en gezellige mensen.
Jammer van dat ene schuivertje. Maar zo als ik vaak zeg houd afstand, dan gebeuren dit soort dingen niet.Zou volgend jaar toch een stuk eerder vertrekken om de hele route relaxt te kunnen rijden.

iedereen bedankt voor de gezelligheid. :yahoo: :yahoo: :yahoo: :crazy: :crazy:

Word ook betalend lid van de ARA!