ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#370847
Het heeft even geduurd, maar de route voor de aanstaande Ijsselmeerrit is klaar. In deze post te vinden als .gpx en .itn.
In zijn huidige vorm beslaat de route ongeveer 400km, met allerlei mooie dijkwegen met bijbehorende slingers erin. Gezien de afstand, stel ik voor dat we om 09:30 verzamelen en om 10:00 te vertrekken bij de McDonald's in Nijkerk. (Chris ;))

Vanaf Nijkerk vertrekken we in noordelijke richting en rijden rond het Ijsselmeer tegen de richting van de klok in. Lunchen zullen we in Sûdwest Fryslân, of aan de andere kant van de Afsluitdijk in Enkhuizen.

Ik bied mezelf met liefde aan als voorrijder, ik moet toch het vaakst tanken ;).

Wie gaat er mee, het belooft een mooie dag te worden! Meld je ook aan in de agenda ajb:

https://aprilia-riders.nl/agenda/2018/4/ijsselmeer-rit

Groeten, Pipo
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Chriz86
#370863
Kijk, dat zijn nog eens ritten en fijne startlocaties!! Bijna in mijn achtertuin :) Top geregeld! :ok:
Helaas ligt de radiateur van de Shivert in de lappenmand. Ik twijfel of deze voor de 21 weer OK i. Maar ga het zeker proberen om er bij te zijn!
Avatar
Door Chriz86
#370898
Ik krijg vanmiddag als het een beetje mee zit mijn radiateur terug :)
Nu heb ik vandaag en morgen geen tijd, maar als ik zaterdagochtend die radiateur eronder krijg en kvs erin doe ben ik er gewoon bij . Nu heb ik weinig reistijd naar de startpositie dus moet dat qua timing lukken :ok:
Chriz86 schreef:
14 apr 2018, 05:18
Kijk, dat zijn nog eens ritten en fijne startlocaties!! Bijna in mijn achtertuin :) Top geregeld! :ok:
Helaas ligt de radiateur van de Shivert in de lappenmand. Ik twijfel of deze voor de 21 weer OK i. Maar ga het zeker proberen om er bij te zijn!
Avatar
Door Okkie26
#370912
Chriz86 schreef:
19 apr 2018, 08:55
Ik krijg vanmiddag als het een beetje mee zit mijn radiateur terug :)
Nu heb ik vandaag en morgen geen tijd, maar als ik zaterdagochtend die radiateur eronder krijg en kvs erin doe ben ik er gewoon bij . Nu heb ik weinig reistijd naar de startpositie dus moet dat qua timing lukken :ok:
Chriz86 schreef:
14 apr 2018, 05:18
Kijk, dat zijn nog eens ritten en fijne startlocaties!! Bijna in mijn achtertuin :) Top geregeld! :ok:
Helaas ligt de radiateur van de Shivert in de lappenmand. Ik twijfel of deze voor de 21 weer OK i. Maar ga het zeker proberen om er bij te zijn!
neem ff een rugtasje mee. Ik heb wat voor je.....
#370913
Marcel 71 schreef:
18 apr 2018, 05:51
Als de Tuono weer op tijd terug mocht zijn van zijn reparatie ,dan ben ik ook aanwezig..

Zo niet dan probeer ik bij een andere rit mee te gaan.
Helaas nog niks gehoord dat de Tuono weer klaar is..
Wordt dus een andere keer helaas.

Iedereen die gaat veel plezier.
Avatar
Door Chriz86
#370914
Vanochtend vroeg opgestaan en radiateur eronder geschroefd. Lijkt allemaal prima te gaan. Tot morgen!!!

Ok Oscar. Kerst komt voor mij vroeg dit jaar? Ik ben benieuwd.. :crazy:
Chriz86 schreef:
19 apr 2018, 08:55
Ik krijg vanmiddag als het een beetje mee zit mijn radiateur terug :)
Nu heb ik vandaag en morgen geen tijd, maar als ik zaterdagochtend die radiateur eronder krijg en kvs erin doe ben ik er gewoon bij . Nu heb ik weinig reistijd naar de startpositie dus moet dat qua timing lukken :ok:
Chriz86 schreef:
14 apr 2018, 05:18
Kijk, dat zijn nog eens ritten en fijne startlocaties!! Bijna in mijn achtertuin :) Top geregeld! :ok:
Helaas ligt de radiateur van de Shivert in de lappenmand. Ik twijfel of deze voor de 21 weer OK i. Maar ga het zeker proberen om er bij te zijn!
#370916
Sorry jongens ik ga het niet halen. Had net 10 km van huis af pech. Maar ons pap heeft mij opgehaald met de vrachtauto dus kan zometeen gaan sleutelen.
Veel plezier nog met de rit

Groeten Mark Wijnen
#370919
En weer thuis. Iedereen veilig thuis gekomen.... Chris waar was je in ene? Ik zag je niet meer in mijn spiegels na de rotonde..... rotonde rond gereden en richtiing huis gegaan??????
#370921
Het was weer een top dag.
Dank je wel voor de leuke route Rian : :ok: :
Heerlijk weer, gezellige groep en een prima opkomst.
Wie o wie wil een stuk schrijven voor clubblad? Svp mailen aan Chris (penningmeester).
Dank je wel.
Avatar
Door Chriz86
#370924
Was weer gezellig!! Iedereen bedankt! Erg lekker weer zeg, en hele mooie weggetjes :ok: Ik ben weer op plekken geweest waar ik nooit eerder ben geweest. Top!

@Diewerk: sorry ik wilde graag niet naar Dronten, maar de andere kant op, door Lelystad en dan naar Harderwijk (niet over de A6). Ben met wat heftig gezwaai na de rotonde afgeslagen idd, ik twijfelde al of je het zag.. :s

Word ook betalend lid van de ARA!