ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#370809
4 Duitse vrienden sluiten aan:
Tomorrow, we are going to meet at 09:00h at A3 parking site HÜNXE EAST:
Heinz from Gelsenkirchen on MOTÓ
Thomas from Burscheid on MOTÓ
Holger from Leverkusen on GS (his MOTÓ is in repair)
Michael from Mönchengladbach on MOTÓ
We'll ride to Oosterhout via Emmerich (fuel stop) and plan to arrive there at 10:30, latest 10:45h!
cu there
Avatar
Door FerBa
#370813
Ben er ook klaar voor! :yes:
Vandaag de Mille uit zijn laaange winterslaap laten ontwaken, in een keer starten en lopen! Had niet anders verwacht! 8)

Tot morgen! :bye:
#370823
Ben vanmorgen toch nog even naar Oosterhout gereden om iedereen te zien vertrekken.
Het was een mooie opkomst en natuurlijk superweer.

Zou er iemand een verslag kunnen schrijven over deze rit en dat dan naar de penningmeester willen sturen voor in het clubblad??

Alvast bedankt

Pim (joebar83)
Door dick
#370828
Dank voor organisatie, mooi weer en het geduld, samen opgebracht - hoewel met draaiende motoren - om de Duitse vrienden, die in de Oosterhoutse binnenlanden verdwaald waren, welkom te heten. Herzlichen Dank!
Vr.gr. Dick Motó 6.5
#370832
Goede vraag, Pim.
Het weer was super en ik zag ook al mooie foto's via fb voorbij komen. Ik hoop dat iedereen zich vermaakt heeft.


Heeftemand een (kort) verslagje gemaakt met een paar foto's om te delen via de website?
joebar83 schreef:
7 apr 2018, 15:46
Ben vanmorgen toch nog even naar Oosterhout gereden om iedereen te zien vertrekken.
Het was een mooie opkomst en natuurlijk superweer.

Zou er iemand een verslag kunnen schrijven over deze rit en dat dan naar de penningmeester willen sturen voor in het clubblad??

Alvast bedankt

Pim (joebar83)
Avatar
Door Chriz86
#370935
John heeft een leuk verslagje van deze rit gemaakt. Je vindt hem onder Clubblad!! John, bedankt!

Ik zou willen zeggen; goed voorbeeld doet volgen! Dus schrijf gerust zelf ook eens een stukje ! Kan altijd aan mij gemaild worden en wordt gewaardeerd door je mede leden! :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!