ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Han
#370093
Zaterdag 7 April is het weer zover: de eerste klassieker van het jaar op de ARA agenda gaan we dan rijden: De Motó 6.5 rit . Lekker ontspannen toeren door midden Nederland. Zoals gebruikelijk betonen we onze eer aan onze roots door even stil te staan bij het monument van de Aprilia Motó 6.5 in Hilversum.

Startpunt en route volgen

Heb je zin, tijd, gelegenheid... meld je aan . Deze rit moet je een keer hebben meegemaakt.

Het Bestuur
#370685
Het startpunt van deze moto 6.5 rit is .................

McDonald's Park 15 Oosterhout (GLD)
Rietgraaf 15, 6678 PJ Oosterhout, Nederland

Verzamelen rond 10:30 en dan aanvang van de route om 11:00.
Ik zal proberen om er bij aanvang bij te zijn. ik kan de route zelf niet rijden ivm de hernia :'( :'( :'(
#370686
Hierbij ook de route in bestand voor Garmin en Tomtom.
Kan iemand de routes even nakijken of ze ook daadwerkelijk doen??

Alvast bedankt en een mooie dag toegewenst.

Gr Pim
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door dick
#370698
Vanuit Marokko de vraag of het vertrek naar 10:30 kan, want dat geeft de Duitse vrienden meer mogelijkheid tijdig aanwezig te zijn. Vr.gr. Dick Motó 6.5
ps: bovenstaande gisteren al verzocht, maar kennelijk vanuit Marokko niet doorgekomen.
Avatar
Door MotoMan
#370699
Ja, dat zou een goede oplossing zijn. Op het Duitse forum kwam de volgende vraag:

Michael Doerfel:
Michael Doerfel ARA-Members are early birds! 09:00h!!
It would take me 2:30 hours minimum to come to the meeting place. I should start at 6 o'clock in the morning or I should use the Autobahn
I realy don't know by now, if I would join the pilgrim-ride.
Would there be a chance to start later e.g. at 11 o'clock?


Erik Gemser:
Erik Gemser I hope it can be changed by the ARA, Michael Doerfel ! More Moto'6.5 are then be able to come.... For instant Youri Youri must come from Leeuwarden. Thats a ride of 1.5 hour. I will put your request on the forum of the ARA. Hope to see you!


Het zou dus fijn zijn als het kan.
#370784
The Marshall schreef:
3 apr 2018, 18:16
kakketoe schreef:
3 apr 2018, 16:35
Yessss Route geladen,1e ritje (van de vele) dit jaar met de club :yahoo:
dacht dat jij dit jaar geen tijd had, verbouwen enz.??
Geen tijd,geld of zin voor een MOTORVAKANTIE :rtfm:

Maar wees gerust met Hemelvaart zal ik jullie nog wel het leven zuur maken :rotfl2:
#370793
Word ook dit jaar lastig om mee te kunnen rijden, vaste prik in april.
Maaaaaaar, enig idee hoe laat men zo'n beetje op Hilversum aan komt?
Misschien dat ik er nog ff tussenuit kan knijpen en ff aanwip voor een bakkie aldaar.

Word ook betalend lid van de ARA!