ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Gerrit
#370618
Op 25 maart is het heel goed weer daarom is op die dag de openingsrit gepland. Eigenlijk al de tweede rit van het jaar (na de Warme Klauwen rit) maar dat mag de pret niet drukken.

Meld je direct even aan op het evenementenboard en laten we de organisator even porren om de route te posten.

Ik heb me voorlopig aangemeld, kom je ook?
Avatar
Door Han
#370621
Hierbij de door John uitgezochte route, in MRA gechecked. Er zouden geen/weinig verschillen tussen TT en Garmin moeten zijn ;-)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Capo dei Capi
#370673
Ik ben er helaas niet bij i.v.m. een blessure aan mijn arm die ik tijdens het sporten heb opgelopen.
Een paar uur motorrijden zit er even niet in.
Veel plezier allemaal.

Groeten,
John
Avatar
Door Gerrit
#370683
OK, nou dan ben ik nog de enige lijkt het wel. Ik ga morgen eerst F1 kijken en dan 's middags een rondje doen.

Goed Weekend Allemaal.!
Avatar
Door Henk RS 250
#370693
Gisteren de mille laten afstellen op de testbank, kwam erachter dat balhoofdlagers vervangen moeten dus bij thuiskomst gelijk weer aan het werk. Voorlopig niet rijden, ik wil hem klaar voor de track day koningsdag. Wie rijdt vandaag, enjoy het is super weer
Door JasperD
#370695
Beukende 2-cilinders, gillende V4-s, 100 nieuwe vrienden, ik had me er zo veel van voorgesteld.. ;)

Gelukkig was Chris er om me op sleeptouw te nemen!

Chris leuk je te ontmoeten, en voor de anderen: tot een volgende keer (en werk nog even aan je smoezen ;)
Avatar
Door Gerrit
#370697
Henk RS 250 schreef:
25 mar 2018, 13:07
Gisteren de mille laten afstellen op de testbank, kwam erachter dat balhoofdlagers vervangen moeten dus bij thuiskomst gelijk weer aan het werk. Voorlopig niet rijden, ik wil hem klaar voor de track day koningsdag. Wie rijdt vandaag, enjoy het is super weer
Vask kun je het lager nog op moment zetten. 40 Nm je hebt wel een speciale dop nodig.

Probeer dat eerst maar.
Avatar
Door Henk RS 250
#370833
Dank voor de tip, de dop kon ik van VP Motorsport lenen zolang.
Volgens het boekje op 40 NM afgesteld , gelost weer en spelingsvrij vastgezet. Vergeet niet de borgmoer te borgen met de omgebogen lipjes.
Helaas is nu de linker vorkpoot lek, dus ik moet ook de voorvork aanpakken. 27 April komt snel dichterbij zo.

Word ook betalend lid van de ARA!