ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#370225
!!! LET OP ROUTE IS GEWIJZIGD NAAR HET VOORSTEL VAN GERRIT !!!!!!!!

Club- en Forumleden,

Zaterdag 10 maart is de eerste rit van dit seizoen, de kouwe klouwen rit c.q. voorjaarsrit.
Het wordt een route van ongeveer 140 km door het Groene hart, beginnend in Zoetermeer, binnendoor naar Gouda, Montfoort, Woerden, Mijdrecht, Leiden en weer terug naar Zoetermeer.

Verzamelen om 10:00 Start rond 10:30

Beginpunt is:
McDonald's Bleiswijk Prisma
Facetlaan 10, 2665 NS Bleiswijk

Eindpunt is :
Restaurant Aa-zicht
Strand 1, 2725 KA Zoetermeer

lunch : stop a la improviste

Hopend op koud weer en een hoge opkomst !

Het Bestuur.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#370479
Heb de route naast de track gelegd in Basecamp en naast de track gelegd, om hem gelijk te krijgen heb ik een paar routepunten toegevoegd zodat de kans op succes in m'n Garmin groter wordt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#370550
Han,

De route lijkt vrij sterk op Groene Hart van jaren terug van Anne. ;)

Het stuk tussen Gouda en De Meern is ernstig saai, alleen maar rechte wegen met een uitstapje dat je beter op je mountainbike kunt doen. Je kiest beter voor OFWEL over de dijk vanaf Schoonhoven naar Lopik OFWEL het circuitje van Gouda naar De Meern.
Ik heb de voorkeur voor het circuitje omdat de rit al lang genoeg duurt.

Hierbij mijn route inclusief de verbeteringen. Je kunt de route ook vinden op MyRouteApp.

Groet, Gerrit
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#370552
Gerrit schreef:
5 mar 2018, 14:01
Han,

De route lijkt vrij sterk op Groene Hart van jaren terug van Anne. ;)

Het stuk tussen Gouda en De Meern is ernstig saai, alleen maar rechte wegen met een uitstapje dat je beter op je mountainbike kunt doen. Je kiest beter voor OFWEL over de dijk vanaf Schoonhoven naar Lopik OFWEL het circuitje van Gouda naar De Meern.
Ik heb de voorkeur voor het circuitje omdat de rit al lang genoeg duurt.

Hierbij mijn route inclusief de verbeteringen. Je kunt de route ook vinden op MyRouteApp.

Groet, Gerrit
Hallo Gerrit, bedankt voor de tip, ik heb het openingstopic gewijzigd en jouw route erin gezet !

Word ook betalend lid van de ARA!