ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Chriz86
#370359
Het Clubweekend 2018 zal zoals aangekondigd tijdens de ALV zijn in het weekend van 7 t/m 9 september 2018. Meldt je alvast aan in de agenda: https://aprilia-riders.nl/agenda/2018/9 ... ekend-2018!

Gerard is vorige week vrijdag bij Maurice geweest en heeft met hem de afspraak gemaakt dat als Maurice terug is van vakantie dat hij dan het clubweekendarrangement op het forum zal zetten,

Dus meer info volgt nog. :yes:

UPDATE !!!!!!!!!! UPDATE!!!!!!!!!!!!!!UPDATE!!!!!!!!!!!!!!!

Inderdaad maken we weer een arrangement voor ARA leden, zie hier:
2x overnachting Hooizolder :lazy:
2x lekker ontbijt
1x BBQ op zaterdagavond (ARA sponsort mee)
€ 60,- per persoon

Beddengoed is NIET inbegrepen en kan erbij geboekt worden voor € 6,-

Omdat iedereen apart zal deelnemen, lijkt mij het handigst om per e-mail aan te melden info@indenhof.nl
ik heb twee grote kamers voor de ARA gereserveerd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Bert77
#370537
Dit jaar gewoon weer bij in den hof??? Aangezien we tijden de Alv de vraag kregen of het eventueel ergens anders gehouden kon worden.
Avatar
Door robz
#370540
Waarom zouden we ergens anders heengaan? Mooie traditie bij Maurice, mede clublid. :ok:
En ideale uitvalsbasis voor het betere toerwerk! :)

Ik vind het leuker even te filosoferen over een tripje voorafgaand aan het clubweekend... 8) wie is hiervoor te porren? Ik dach aan ruim rondje duitsland / tjechie en wellicht zuid polen
Avatar
Door Bert77
#370545
Capo dei Capi schreef:
4 mar 2018, 17:00
Het blijft gewoon gezellig bij In den Hof!
Dank je John, dan kunnen Diewerke en ik binnenkort een plekje op de camping gaan reserveren. :ok:

En Rob ik ben eventueel wel te porren voor een weekje weg voor of eventueel na het clubweekend. Moet alleen ff kijken wat dan globaal de kosten gaan worden aangezien ik nog enkele grote uitgaven gepland heb staan .
Avatar
Door Okkie26
#371047
robz schreef:
4 mar 2018, 15:53
Waarom zouden we ergens anders heengaan? Mooie traditie bij Maurice, mede clublid. :ok:
En ideale uitvalsbasis voor het betere toerwerk! :)

Ik vind het leuker even te filosoferen over een tripje voorafgaand aan het clubweekend... 8) wie is hiervoor te porren? Ik dach aan ruim rondje duitsland / tjechie en wellicht zuid polen
Ik ben voor.....
Door Madman59
#371402
robz schreef:
4 mar 2018, 15:53
Waarom zouden we ergens anders heengaan? Mooie traditie bij Maurice, mede clublid. :ok:
En ideale uitvalsbasis voor het betere toerwerk! :)

Ik vind het leuker even te filosoferen over een tripje voorafgaand aan het clubweekend... 8) wie is hiervoor te porren? Ik dach aan ruim rondje duitsland / tjechie en wellicht zuid polen
Ik wil ook wel een week voorafgaand of aansluiten op pad.
Avatar
Door Okkie26
#371403
Ik denk wel dat we dat dan nu snel moeten gaan regelen, Anders is alles vol.. (als dat al niet het geval is)..

Dus, wie zouden er mee willen richting Tsjechie / zuid-polen?

Dan kunnen we eens zien hoeveel slaaplekken we nodig hebben.

1: Oscar
Avatar
Door FerBa
#371470
Ik denk dat je voor die trip beter een nieuw topic kan openen Oscar, anders wordt het verwarrend aangezien het losstaat van het clubweekend zelf! ;)
Avatar
Door robz
#371524
Okkie26 schreef:
13 jun 2018, 19:02
Ik denk wel dat we dat dan nu snel moeten gaan regelen, Anders is alles vol.. (als dat al niet het geval is)..

Dus, wie zouden er mee willen richting Tsjechie / zuid-polen?

Dan kunnen we eens zien hoeveel slaaplekken we nodig hebben.

1: Oscar
durf niks toe te zeggen ivm planningen en personeel..... :-\
Door Mille Merckel
#371877
Inderdaad maken we weer een arrangement voor ARA leden, zie hier:
2x overnachting Hooizolder :lazy:
2x lekker ontbijt
1x BBQ op zaterdagavond (ARA sponsort mee)
€ 60,- per persoon

Beddengoed is NIET inbegrepen en kan erbij geboekt worden voor € 6,-

Omdat iedereen apart zal deelnemen, lijkt mij het handigst om per e-mail aan te melden info@indenhof.nl
ik heb twee grote kamers voor de ARA gereserveerd.

Word ook betalend lid van de ARA!