ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#370491
Was weer een leuke beursdag gisteren,hoop leden gesproken en (hoop) een aantal nieuwe leden !
Ook vind ik de samenwerking met RN-Motoren echt een verbetering voor onze club,geeft denk ik net dat extra'tje wat de ARA nodig had.....TOP :ok:

Bedankt voor de leuke dag :bye:

Ps. Laat voortaan die chocolade eitjes thuis,heb me net het schompus moet werken in de sportschool :rotfl2:
#370494
kakketoe schreef:
25 feb 2018, 14:48
Was weer een leuke beursdag gisteren,hoop leden gesproken en (hoop) een aantal nieuwe leden !
Ook vind ik de samenwerking met RN-Motoren echt een verbetering voor onze club,geeft denk ik net dat extra'tje wat de ARA nodig had.....TOP :ok:

Bedankt voor de leuke dag :bye:

Ps. Laat voortaan die chocolade eitjes thuis,heb me net het schompus moet werken in de sportschool :rotfl2:
Zo denken wij er ook over ! Op naar een goede samenwerking ! Niet alleen als RN maar ook gewoon als ARA Lid.
#370499
Ten eerste wil ik de mannen van RN motoren bedanken voor de fijne samenwerking deze vier dagen.
ik heb jullie dan wel alleen tijdens het op en afbouwen gesproken en gezien, maar toen ik zondagmiddag binnen kwam zag de stand van ARA er super uit. Er zijn maar weinig club stands die zoveel kleding als onze stand hadden.

Ten tweede vindt ik dat als de mannen van RN Motoren erbij staan de club veel professioneler overkomt.
Dit zouden we bij iedere gelegenheid dat ARA ergens aanwezig is met stand vaker moeten doen

Ten derde iedere vrijwilliger ook weer bedankt voor het bemannen van onze mooie stand ondanks dat de communicatie een beetje stroef liep en hopen dat er meer animo is voor de motorbeurs 2019.
#370502
Ik sluit me hier helemaal bij aan! Volgend jaar eerder en beter communiceren en dan wordt het weer een top evenement :ok:
joebar83 schreef:
26 feb 2018, 10:47
Ten eerste wil ik de mannen van RN motoren bedanken voor de fijne samenwerking deze vier dagen.
ik heb jullie dan wel alleen tijdens het op en afbouwen gesproken en gezien, maar toen ik zondagmiddag binnen kwam zag de stand van ARA er super uit. Er zijn maar weinig club stands die zoveel kleding als onze stand hadden.

Ten tweede vindt ik dat als de mannen van RN Motoren erbij staan de club veel professioneler overkomt.
Dit zouden we bij iedere gelegenheid dat ARA ergens aanwezig is met stand vaker moeten doen

Ten derde iedere vrijwilliger ook weer bedankt voor het bemannen van onze mooie stand ondanks dat de communicatie een beetje stroef liep en hopen dat er meer animo is voor de motorbeurs 2019.
#370503
Zeker weer een mooie beurs en weer veel bekenden gezien. Zoals altijd zag de stand er weer top uit en dit jaar extra veel aanloop mede door de samenwerking met RN motoren.

Enig puntje van kritiek is dat ik een V4 gemist heb op de stand (Tuono of RSV4), is mijn inziens toch een potentieel ledensegment die niet aangesloten is bij onze club (enkel de oudgediende die de overstap hebben gemaakt naar de V4).
#370504
Heuveltje schreef:
26 feb 2018, 14:09
Zeker weer een mooie beurs en weer veel bekenden gezien. Zoals altijd zag de stand er weer top uit en dit jaar extra veel aanloop mede door de samenwerking met RN motoren.

Enig puntje van kritiek is dat ik een V4 gemist heb op de stand (Tuono of RSV4), is mijn inziens toch een potentieel ledensegment die niet aangesloten is bij onze club (enkel de oudgediende die de overstap hebben gemaakt naar de V4).
We gaan hier de volgende event serieus naar kijken of het vanuit onze kant mogelijk is om een "Nieuwe" RSV 4 mee te kunnen nemen ! Echter hebben we niet meer ruimte dan wat er is. En zoals te zien was stond de stand goed vol :kwijl:

voor ons was de bus dan ook goed gevuld waardoor we eigenlijk ook niet nog meer konden mee nemen.

hoe dan ook hebben we genoeg positieve aanhaakpunten voor een volgende event !
#370506
Het was een leuke en drukke beurs. Van de 4 dagen ben ik er 3 geweest. Veel gezien en uiteraard ook op de stand van de ARA geweest. Mooie Apriliakleding! Goeie plek maar jammer dat er geen MOTO'6.5 stond zoals andere jaren. Dat was toch wel leuk geweest. Misschien de volgende keer door er meteen 3 neer te zetten? Een oranje, een zwarte en een witte dan. Dat wordt een blikvanger...Haha.

Er stond toevallig maar 1 Moto'6,5 op de hele beurs. Bij een stand voor mindervalide-aanpassingen. Deze had ook een aanpassing. De koppelingshandel zat rechts voor de gashendel en links kon met een hand/armprothese toch gereden worden. Knap bedacht.

Ik was er met een MOTO-maatje. Hij rijdt dus ook een MOTO'6.5. Hij een oranje en ik een zwarte (met windscherm en bagarerekje). Vandaar onze interesse in de MOTO. Trouwens ik wil de mijne best ter beschikking stellen op de volgende beurs in Utrecht. Daar moet toch wel een hoekje voor te vinden zijn.

Ik kijk uiteraard uit naar de rit op 7 april a.s. in Hilversum. Lijkt me een speciaal gezicht die MOTO's bij elkaar.... :ok:

(foto met Youri en Erik)
Afbeelding
#370529
Hoi piepeloi allemaal,

Leuk om de ARA stand te bezoeken op de MBU18 en de andere enthousiaste ARA rijders te ontmoeten.
Heb nog een kek Aprilia T-shirt gescoord.
Ook supertof dat Erik en ik visitekaartjes voor ons Motó 6.5 forum mochten achterlaten.

Groet,
Youri

Word ook betalend lid van de ARA!