ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#370403
Okkie26 schreef:
15 feb 2018, 21:53
Is er al iets geregeld om te showen op het beeldscherm?

Foto's, fimlpjes en andere presentatie materiaal enzo.

Ik heb dat de vorige keer ad-hoc op de dag zelf nog moeten knutselen.
Kan je nog dit weekend nog wat maken voor op de beurs??dan heb je wel iets achter de hand.
#370430
Inderdaad wel handig om te weten wie je moet bellen als je er bent ivm de bandjes anders komen wij er niet in :no: telefoonnummers uitwisselen via pb werkte de afgelopen jaren prima, vorig jaar was er zelfs een groepsapp...

Ik zie dat er op zaterdag maar 2 vrijwilligers zijn en op donderdag is ook nog een plekje vrij...helemaal niemand zin en tijd ? :wobblesign:
#370433
Hoi allen, ik weet dat we dit jaar geen beste bezetting hebben, met name zaterdag vind ik opvallend, maar ik moet me voor zondag ochtend en een deel van de middag ook excuseren. Ik volg een studie en loop nogal wat achter en ik moet de ochtend daarvoor inzetten. Ik help morgen wel gewoon mee met opbouwen (va 6 ivm werk) en ben er zondag de 2e helft van de middag en help ook mee met afbouwen.
Groetos!
#370435
Ik weet niet wie dit jaar de beurs regelt maar gaat geloof ik niet helemaal lekker wat de communicatie betreft naar de vrijwilligers toe.

Het is onbekend wie de bandjes van de desbetreffende dag heeft, dus weten wij ook niet wie wij moeten bellen als wij bij de ingang staan.

De afgelopen jaren was er een dag-coordinator die als eerstes aanwezig was met de bandjes, waarom nu niet ?

Zonder bandjes kom je er echt niet in...

Ook wat de rest betreft is het een ook groot vraagteken, sleutels van de kisten bv...

Het is over 2 dagen de eerste beursdag en wij weten van niets, misschien wel handig dat er iemand van de beurscommissie iets gaat "roepen"...
#370440
Hoi Dennis,

Het opbouwen begint al om 14:00 uur. Helaas zijn zaken op het laatste moment gewijzigd.
DNNZ schreef:
20 feb 2018, 18:43
Hoi allen, ik weet dat we dit jaar geen beste bezetting hebben, met name zaterdag vind ik opvallend, maar ik moet me voor zondag ochtend en een deel van de middag ook excuseren. Ik volg een studie en loop nogal wat achter en ik moet de ochtend daarvoor inzetten. Ik help morgen wel gewoon mee met opbouwen (va 6 ivm werk) en ben er zondag de 2e helft van de middag en help ook mee met afbouwen.
Groetos!
#370441
Hoi Oscar,

Ik heb geen filmpjes of iets dergelijks ontvangen. Echter op,de Noordelijke Motorbeurs hebben we alleen de website laten draaien. Ik val nu even in, excuus dat het wat rommelig loopt.
Echter, ik ben ondertussen ieder weekend voor de club bezig (Noordelijke Motorbeurs, projektgroep Ital dag, etc). Als iemand een film op een usb meeneemt, kunnen we deze draaien :friends: :ok:
Okkie26 schreef:
20 feb 2018, 21:15
Dan wacht ik af.

Maar ik mis wel een beetje sturing..

Zoals ik al eerder vroeg, zijn er al filmpjes en fotos beschikbaar?

We kunnen hier zoveel ideeen posten en uitwerken, maar iemand zal dat moeten sturen.
#370445
Top John :ok: Ik zal wel een belletje doen om te checken of ik nog nodig ben. Ik vind het nog steeds raar dat er gewoon plaatsen over zijn, volgens mij niet eerder voorgekomen, meestal moest je binnen een uur na de openingspost gereageerd hebben om er bij te kunnen zijn :wobblesign:
Anyway, morgen hebben we nog even contact en ik zie je zondag!
#370458
dick schreef:
21 feb 2018, 23:08
Wie is er morgen/donderdag chef-standbemanning? Wie bel ik morgenochtend als ik om 10:00 bij de ingang sta en 'n polsbandje nodig heb? Welke ingang? Tot morgen op de oergezellige ARA-Aprilia-club-stand. Welterusten, Dick Motó 6.5
Goede morgen Dick

Je kan Gerard bellen die heeft de polsbandjes en is Chef stand bemanning voor donderdag.
We staan in Hal 10
Gr Pim

Word ook betalend lid van de ARA!