ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door gnooter
#369992
Ben benieuwd wie er nog rijd nu
Ik zelf heb mijn mille nu gestald , maar knal nog wel verder op mijn good old banditje :tease:
Avatar
Door CapoV2
#369999
Zolang er geen pekel ligt en het even droog is pak ik mijn Capo en ga lekker een stukje rijden!
Avatar
Door FerBa
#370005
Mijn Mille houd lekker zijn winterslaapje en aangezien het ook mijn enige motor is, rijd ik verder dus ook niet! ;D
Avatar
Door Bor_S
#370008
Zit nog dagelijks op de motor. Heb naast de Tuono, een Boxer met cardan dus, ideaal , geen omkijken naar.
Avatar
Door klaaz
#370010
De RSV4 staat op het moment bij Rinket Motorsport in Ten Post voor een beurt, het kuipwerk ligt hier thuis (fris gepoetst) klaar.

Hij gaat zodra hij terug is voorlopig nog even de mottenballen in totdat de zon weer gaat schijnen en de temperatuur weer boven de 15 graden komt. :bye:

Respect voor de mannen en dames die doorrijden trouwens! :ok: :worship:
Avatar
Door Geschift
#370034
Laat de Pegaso met enige regelmaat uit hoor.
Heeeeerlijk!
Door Madman59
#370036
Tuono staat ongepoetst (Italiaans stof zit er nog op) aan de druppellader. Verzekering geschorst tot februari. Respect voor de doorrijder. Ik, schijterd, vind t te link in t donker met nat en koud.
Door gnooter
#370261
Ik ook op mijn winter soes bandit
Met wat beter weer komt de mille weer tevoorschijn
En zaterdag proef rijden op een dorsoduro :kwijl:
Avatar
Door V-Twim
#370298
FRITS schreef:
3 feb 2018, 10:54
V-strom en genieten in 1 zin, vreemd verhaal ,,
Hahaha! Heb nog wel ff getwijfeld aan overstap naar een Pegaso. Maar ik rij al 9 jaar op dit ding en ben er nog steeds tevreden over. Geen klap verkeerd en heeft toch wat meer in huis dan een 1 pitter peggy. Capo is me te groot voor elke dag door de binnenstad van Groningen.

Word ook betalend lid van de ARA!