ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#369985
Beste ARA Clubleden

Van 22 t/m 25 februari 2018 vindt de MOTOR Beurs Utrecht weer plaats in de Jaarbeurshallen te Utrecht.
Net als voorgaande jaren zal de Aprilia Riders Association ook weer aanwezig zijn met een clubstand.
We zijn te vinden op plek E0488 in Hal 10 in het motorclubgedeelte.
Natuurlijk hebben we voor deze beursdagen weer vrijwilligers (ARA Clubleden) nodig om de andere ARA Club- en/of forumleden en toekomstige leden te woord te staan

Wat moet je doen als vrijwilliger:
- Koffie zetten, schenken, maar vooral ook belangrijk het koffie drinken met andere leden!
- Koeken eten, maar ook wat kunnen bewaren voor de bezoekende (toekomstige) ARA Leden
- Gezellig kletsen met de andere vrijwilligers en bezoekers.
- Clubkleding en andere clubartikelen verkopen.
- De club promoten bij potentiële nieuwe leden, door ze enthousiast te informeren over de club,
het clubblad, de clubevenementen en de clubsfeer.
- Clubstand netjes houden.
- De bezoekers naar de stand toe lokken door bijvoorbeeld GoPro fimpjes van ritten op te zetten of een enthousiast praatje te houden.
- Afwisselend de beurs bezoeken natuurlijk.

Wat bieden wij de vrijwilligers:
- Vrijwilligers(reis)vergoeding conform onze clubregeling
- Gratis toegang tot de desbetreffende beursdag
- Veel gezelligheid
- Veel dankbaarheid
- Veeeeeeel koffie en koeken natuurlijk


In eerste instantie hebben we per dag 4 standhouderbandjes tot onze beschikking, dus 4 personen per dag nodig.
Het op- en afbouwen stelt niet veel voor en kost niet veel tijd, maar moet wel even gebeuren natuurlijk



Onderdeel, Aantal personen, Datum, Begin- en eindtijd
Opbouwen: +/- 4 vrijwilligers Woensdagmiddag 21 februari 2018, +/-14:00 uur t/m 18:00 uur
1. DNNZ
2. John Kuijten
3. Ferba
4.


Beursdag 1: 4 vrijwilligers Donderdag 22 februari 2018, 9.30 uur t/m 22.15 uur
1.
2. RobbieR
3 Okkie26
4. Dick (overdag)


Beursdag 2: 4 vrijwilligers Vrijdag 23 februari 2018, 9.30 uur t/m 22.15 uur
1. John Kuijten (contactpersoon; telefoonnummer 0653626542)
2. Han van der Weerden
3. Ferba
4. RikD


Beursdag 3: 4 vrijwilligers Zaterdag 24 februari 2018, 9.30 uur t/m 18.15 uur
1. Silke
2. Kaketoe
3.
4.




Beursdag 4: 4 vrijwilligers Zondag 25 februari 2018, 9.30 uur t/m 18.00 uur (afbouwen tot 19.30)
1. Silke
2. John Kuijten (contactpersoon; telefoonnummer 0653626542)
3. DNNZ
4. Heuveltje

Met vriendelijke groeten,
ARA Beurscommissie.
#370325
Vervelend Pim....
M.b.t. hernia ben ik ervaringsdeskundige.. daarom kan ik zeggen: vergeet t spierskelet niet ;) uitgekiend trainingsprogramma (aanvankelijk 5x per dag) heeft ervoor gezorgd dat ik n operatie kon voorkomen. Daarna blijven trainen en nooit meer problemen gaat al 15 jaar goed,....

maarre.... ik ben donderdagavond sowieso op de beurs wil best wel even relief pitcher spelen rond etenstijd.. 8)

Word ook betalend lid van de ARA!