ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

WAAR GAAN WE HEEN?

Corsica
1
4%
Scandinavië
5
20%
Schotland
3
12%
Franse Alpen
15
60%
Anders
1
4%
#369828
The Marshall schreef:
19 nov 2017, 17:06
Schiet het al een beetje op met de organisatie ??
Binnenkort start het nieuwe seizoen ;)
Sorry :sorry: ik haak af , aankomend jaar zit er voor mij alleen een week met Hemelvaart in (Andere prioriteiten)
Ben wel voor nemens veel dagtourtjes en het "Club-weekend" tegaan rijden :yahoo:
#369904
Anton en ik zijn afgelopen september naar de Franse Alpen geweest en ik weet zeker dat ik voor ons beide spreek als ik zeg dat dit echt geweldig is. Zoveel bochten dat we er duizelig van werden en het asfalt is erg goed.
Aan te raden is wel om onder de Jura te beginnen, want daar is het het allermooist. Wij hadden onze beste routes ten zuiden van Briancon.
Koud was het wel, maar dat was toeval.
#370168
Ik wil eens inventariseren hoeveel gegadigden er zijn, wie heeft er concreet belangstelling?

Welke week?

Bestemming? Schotland of Frankrijk

Nadeel van de Franse Alpen, kost je 1 volle dag snelweg vanaf Zuid Nederland om ook maar enigszins in de buurt van de Alpen te komen ( b.v. Annecy ). En dus ook weer terug naar huis.

Schotland is 's avond de boot pakken in IJmuiden en dan kan je de volgende dag gelijk mooi sturen.
#370227
malle eppie schreef:
25 jan 2018, 09:50
Ik wil eens inventariseren hoeveel gegadigden er zijn, wie heeft er concreet belangstelling?

Welke week?

Bestemming? Schotland of Frankrijk

Nadeel van de Franse Alpen, kost je 1 volle dag snelweg vanaf Zuid Nederland om ook maar enigszins in de buurt van de Alpen te komen ( b.v. Annecy ). En dus ook weer terug naar huis.

Schotland is 's avond de boot pakken in IJmuiden en dan kan je de volgende dag gelijk mooi sturen.
Ik ben voor. Liefst eerste week september ofzo....
#370232
Mag dit jaar weer alleen op vakantie aangezien Diewerke met haar moeder naar Australië gaat.
Dus zou ik het erg gezellig vinden om met de club op vakantie de gaan. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Oostenrijk maar mocht het Schotland worden ga ik ook gezellig mee. Frankrijk was vorig jaar trouwens ook super gaaf enige nadeel is die Fransen :-\ .

Word ook betalend lid van de ARA!