ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door gnooter
#369955
via een chinese webside een action cam aangeschaft , wie rijdt er ook met een action cam rond en waar ik vooral benieuwd naar ben, waar heb je de cam geplaatst :bye:
Avatar
Door CapoV2
#369961
Rij met een TomTom Bandit, zit op mn spiegel. Goed zicht naar voren, maar trilt nog wel een beetje.

Heb daarnaast ook nog een chinees ding, die wil ik nog achterop plaatsen.
Avatar
Door freaky
#369971
Heb een gopro op mijn linker kuipdeel gehad met zicht naar voor , best mooi beeld , voor het geluid een externe microfoon van een tientje er op en je rijd 120 met mooi motorgeluid ipv windruis .
Microfoon bij de uitlaat geplaatst
Door gnooter
#370022
Binnen gekomen de Eken hr9 actioncam en meteen de motor gepakt voor een test
Super goed beeld en makkelijk te bedienen via remote controle armband en via WiFi afspelen op mijn phone en tablet, kortom een super apparaat :yahoo:
Avatar
Door Yathunder
#370063
gnooter schreef:
5 jan 2018, 22:13
Binnen gekomen de Eken hr9 actioncam en meteen de motor gepakt voor een test
Super goed beeld en makkelijk te bedienen via remote controle armband en via WiFi afspelen op mijn phone en tablet, kortom een super apparaat :yahoo:
Ik heb een guardo action cam EN en Sony HDR AZ (meen ik).

Heb je ergens testbeelden staan op youtube?

Gr Dominique
Avatar
Door motorgirl
#370140
Ik heb de Garmin Virb XE. Zit boven mijn koplampunit en kan hem met mijn Garmin Zumo 590 bedienen. En gezorgd voor een USB aansluiting voor uren film zonder batterijgebruik. Ideaal. :kwijl:
Avatar
Door The kapitein
#370153
Ik heb een Garmin Virbe XE action cam.
Deze heb ik voornamelijk via een harnas op mijn borst hangen. En ik heb er een externe microfoon aan gemaakt. Het V4 geluid is dan veel beter. ;)


Dit is een samenvatting van mijn vakantie in Andorra van afgelopen jaar. Gefilmd door mijn met de Garmin op de Tuono V4 en door een maat op een Tuono V2 met een Sony.

https://www.youtube.com/watch?v=1uUr9u4SO1c

Marco.
Avatar
Door motorgirl
#370157
Ziet er ook zeer stabiel uit. Leuk dat de cockpit in beeld is. Jammer van het zo nadrukkelijk aanwezig zijn van de tanktas. Als je hem iets hoger zet krijg je een mooier beeld van de omgeving. En dat is de herinnering toch? Maar de Virb is denk ik een ondergeschoven kindje tov de Gopro. En leuk om te zien, die metadata. :ok:
Avatar
Door CapoV2
#370160
motorgirl schreef:
22 jan 2018, 17:28
Als je Facebook hebt kun je op onze site mijn filmpje zien van de Tuono in de zomer. Die is gemaakt met de Virb XE.
Hoe heb je die bevestigd? Is wel een goede plek volgens mij...
Avatar
Door motorgirl
#370161
Boven mijn koplamp. Stabiel en geen storende zaken in beeld behalve je ritjes. Ik heb ook een optie onder mijn grondplaat van mijn koffer.
En de digitale stabilisatie doet wonderen.
Avatar
Door The kapitein
#370162
motorgirl schreef:
23 jan 2018, 16:43
Ziet er ook zeer stabiel uit. Leuk dat de cockpit in beeld is. Jammer van het zo nadrukkelijk aanwezig zijn van de tanktas. Als je hem iets hoger zet krijg je een mooier beeld van de omgeving. En dat is de herinnering toch? Maar de Virb is denk ik een ondergeschoven kindje tov de Gopro. En leuk om te zien, die metadata. :ok:
Ja idd die tanktas was een beetje jammer. Maar daar lag een extra 1,5L benzine in ;) Had voor die rit ook wat andere opstellingen geprobeerd. Maar vond het zicht op de cockpit en handen wel leuk. Nu heb je de illusie dat je zelf op de motor zit.

Marco.

Word ook betalend lid van de ARA!