ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#340774
Hoeveel mensen zijn er bij elkaar te 'rapen'?..............meer rijders uit het off-road groepje van Roké?
en wie van de ARA's wil mee?

we kunnen als volgt doen:
vrijdagavond verzamelen @ indenhof, aansluitend afpilzen
zaterdagmorgen ontbijt, vervolgens naar de Ardennen. Tussen 18.00 en 19.00 uur terug in Heerlen en warm eten.
je kunt dan kiezen: naar huis of slapen en zondagochtend 'rondje om de kerk'.
Door FastJ
#340939
[quote="alfafranky"]
Wie gaan er nou mee ???  :stupid:
[/quote]
IK!! Maar wat wordt de datum (is natuurlijk wel afhankelijk of dit in de agenda past)
#340940
[quote="FastJ"]
[quote="alfafranky"]
Wie gaan er nou mee ???  :stupid:
[/quote]
IK!! Maar wat wordt de datum (is natuurlijk wel afhankelijk of dit in de agenda past)
[/quote]
Volgende week
#340954
sorry mannen, heb ondertussen andere plannen gemaakt. in januari gaan we weer bijna wekelijks enduro rijden.
Misschien handig als jullie met een paar man kijken welke datum het beste uitkomt.
Avatar
Door rsvfrank
#370158
Mille Merckel schreef:
7 nov 2013, 20:12
ik weet dat enkele trouwe Aprilianen een Enduro thuis in de garage hebben staan als winterfiets. Tevens zijn er natuurlijk nog Caponord en Pegaso rijders in ons midden die we eigenlijk te weinig zien op een mooie rit.

waarschijnlijk ga ik binnen enkele dagen een enduro aanschaffen..............eigenlijk koop ik mijn 'oude' motor terug. Het is een volbloed enduro dus met kenteken.

dit geeft mij meteen de mogelijkheid om een leuk winterweekend te plannen..................of off-road arrangement of zo.
ik denk aan medio december of januari, ongeacht de weersomstandigheden want bij regen en prut des te meer pratsch!

zin er mensen voor te porren?....

En...offroad arrangement nog steeds beschikbaar Maurice?

Word ook betalend lid van de ARA!