ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Shiver750
#369105
Zijn er ook rijders die niet gaan omdat ze het te ver vinden? Of zich wel al hebben aangemeld, maar het eigenlijk te ver vinden?
Avatar
Door kakketoe
#369106
Shiver750 schreef:
24 jul 2017, 16:29
Zijn er ook rijders die niet gaan omdat ze het te ver vinden? Of zich wel al hebben aangemeld, maar het eigenlijk te ver vinden?
Hoezo tever ?
Iets meer als 100 km dan Vianden,1 uurtje eerder vertrekken.....dat is toch geen probleem ?
Avatar
Door The Marshall
#369112
Kan me er voor sommigen wel iets bij voorstellen. ;)
Velen maken per jaar weinig km-ters, als je dan op de 1e dag (vanuit Heerlen gerekend) al ruim 3 uur snelweg moet rijden is dat al een aanslag :lazy:
Op zondag moet je dan nog ff naar Grunningen of Friesland :gaga:
Just my 2 cents :friends:
Avatar
Door kakketoe
#369115
Deels ben ik dit wel eens Jos,maar in het "Hemelvaart 2019" Topic kiest bijna iedereen Zwarte Woud ?
Zowat de verste bestemming....
Wil je een keer wat anders dan Luxemburg,Westenwald of Eifel ja dan zullen sommige iets meer km moet maken,dat is niet anders.

Wordt veel gezegd dat er keuze moet wezen, nou is er een Poll voor 2019 en dan is het weer niet goed.
Ben iedergeval blij dat iemand het voortouw neemt voor een leuk Hemelvaartweekend anders komen we helemaal nergens meer !
Avatar
Door The Marshall
#369117
pipo-de-kloun schreef:
24 jul 2017, 18:55
Mok joe allmoal mor nait te drok heur, jongse! Wie goan gewoon mit!

Moiiiii
Nou, ig maak mig oog nit druk, ig zaan alling wie ig dur uver dink :rotfl2:
Avatar
Door Big Chris
#369125
The Marshall schreef:
24 jul 2017, 19:13
pipo-de-kloun schreef:
24 jul 2017, 18:55
Mok joe allmoal mor nait te drok heur, jongse! Wie goan gewoon mit!

Moiiiii
Nou, ig maak mig oog nit druk, ig zaan alling wie ig dur uver dink :rotfl2:
:wobblesign:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Gerrit
#369128
Kan zo even niet vinden waar het dan naartoe gaat? Ron heeft het wel gezegd maar ik weet t niet meer.

Ik kijk het nog even aan. Misschien ben ik een jaartje een keer thuis.
Avatar
Door Gerrit
#369129
Gerrit schreef:
25 jul 2017, 15:55
Kan zo even niet vinden waar het dan naartoe gaat? Ron heeft het wel gezegd maar ik weet t niet meer.

Ik kijk het nog even aan. Misschien ben ik een jaartje een keer thuis.
Opletten er zijn dus twee topics over H'vaart 2018. In het andere topic staat waar de reis naartoe gaat. Haha. :secret:
Avatar
Door kakketoe
#369829
The Marshall schreef:
19 nov 2017, 17:17
Verrrrrrekte stil hier :(
nog maar 0.47 jaar of 5.68 maanden of 24.71 weken oftewel 173 dagen :yes:
Het gaat hard,nu al 167 dagen :wobblesign:
Vind trouwens de inschijvingen wel een beetje tegen vallen,of kan niemand het topic lezen ???
Nouja,kan mij niet snel genoeg voorjaar worden.....duurt nu al veel telang dat Herfst/Winter gedoe :help:
Avatar
Door Gerrit
#369831
Jos, ik kijk het nog even aan. Misschien, heel misschien kom ik ook. Met een junior rijder als introducee.... :secret:

Maar besluit daarover pas in April of Mei. Dus ik heb nog tijd genoeg, nog 165 dagen de tijd. :crazy:

Enne met een TomTom Rider en/of SP Connect, dat is dus iPhone 6 als GPS met daarop de Navigation app van MyRouteApp. Dat is zeker nog niet perfect maar het begint al heel aardig te worden. De toekomst is een waterdichte smartphone als navigatie. :ok:

TomTom luistert goed naar me tot nu toe. :rtfm:
Door WitGedonder!
#369867
Na een drukke tijd...en veel regen hehe..ook maar weer eens op het forum....enne hemelvaarts weekend klinkt goed...emm is er iets van bekend over de kosten ongeveer..niet geheel onbelangrijk hehe...
De winter mag van mij wel snel omgaan eigenlijk.. :tease:

Groetjes Michiel
Avatar
Door kakketoe
#370056
Nou het begint alweer lekker op teschieten,nog 4 maandjes :yahoo:

Gelijk maar de overnachting bij indenHof geboekt de dag voorgaand aan het Hemelvaartsweekend :bye:
Avatar
Door kakketoe
#370091
WitGedonder! schreef:
11 jan 2018, 23:25
Is er nog plek voor een tuono?..op een 1 pers.kamer indien mogenlijk?..zoja tot wanneer heb ik de tijd om te beslissen :friends:

Groetjes!!
Stuur Ron "futuristie rosso" even een mailtje,staat ook in het aanmeldings Topic Hemelvaart 2018....
Avatar
Door The Marshall
#370129
Zo, net ff overleg gehad met mijn slapie :lazy:
Chris K en ik willen weer een bedje delen ;) ,
hij heeft nu ook handvatverwarming, dus dat gaat helemaal goed komen :rotfl2:
Avatar
Door Storm
#370188
Het aanmeldingstopic is al enige tijd gesloten.
Ook Helene en ik willen dit jaar er weer graag bij zijn.
Natuurlijk heb ik contact met Ron opgenomen om ons aan te melden.
Maar toe nu toe zie ik dat onze namen niet zijn toegevoegd.
Gaat het weekend nog wel door? of moet ik gaan kijken voor een alternatief?
Avatar
Door Storm
#370191
Dat lijkt mij een goed plan.

Ik vind het bijzonder dat het topic hemelvaart 2018 gesloten, ruim voordat de inschrijvingsdatum (1-4-2018) geweest is.??????

:help:

Word ook betalend lid van de ARA!