ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Gerrit
#369791
Jawel de Zumo is de deur uit, gisteravond verkocht. :yahoo:
Na de 550 vond ik de 390 een grote achteruitgang.

Nou heb ik dus gevonden dat MyRouteApp ook een Navigatie app heeft. Daar heb ik me voor aangemeld en dat lijkt behoorlijk goed te werken. Het is nog experimenteel maar het begint er toch goed uit te zien.

Nu heb ik gelezen over de TOMTOM Rider en bij verschillende clubleden deze GPS gezien. Dat is voorlopig nog een stuk geavanceerder dan de MyRouteapp/Navigation app. Maar het komt toch in de buurt.

Afijn ik heb de TOMTOM RIDER 450 in gedachte. Iemand die daar ervaring mee heeft of er iets zinnigs over kan zeggen?
Avatar
Door Capo dei Capi
#369797
Hoi Gerrit,

Ik heb de voorloper, de 400, en deze bevalt prima. Veel beter dan de Urban Rider die ik hier voor had en bijvoorbeeld te weinig routepunten aankon. Ik gebruik de 400 icm de MyRouteApp. Dit werkt top!
Het geluid is prima van de 400 en deze koppelt makkelijk met mijn headsets en telefoons.

Groeten,
John
Avatar
Door Gerrit
#369814
malle eppie schreef:
22 nov 2017, 10:56
Kijk hier ook eens www.mrgps.nl/tomtom. Kan je een hoop informatie vinden.
Klopt, maar wat een ouwehoer die kerel zeg.

Inmiddels de TomTom Rider 450 binnen. :secret:

Erg mooi apparaat en ik heb het aan de praat. Zelfs routes uploaden via de tomtomdrive! Jaja. Mooi hoor.
Avatar
Door Gerrit
#369832
De TomTom geeft tot nu toe de weg aan waar de Garmin geen idee had hoe de weg loopt. Ben er blij mee, Corine ook. :wobblesign:
Avatar
Door robz
#369964
Gerrit schreef:
25 nov 2017, 12:40
De TomTom geeft tot nu toe de weg aan waar de Garmin geen idee had hoe de weg loopt. Ben er blij mee, Corine ook. :wobblesign:
dat wordt voorrijden!!! 8)

Word ook betalend lid van de ARA!