ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Geschift
#369474
Hoe groot of klein de opkomst,
hoeveel nat of droog ...

Ik wens een ieder een fantastisch motorweekend, en vanzelfsprekend vele veilige kilometers.
Had er gerust bij willen zijn, maar rijd al een andere rit van het weekend (Truckrun Langedijk).

Wel hoop ik hier nog het een en ander aan foto's terug te kunnen vinden.
Puur om te laten dat WE HIER OP HET FORUM wat gemist hebben haha!

Groetjes, Ralph.
#369477
Ik heb mijzelf helaas ook afgemeld vanwege de slechte weersverwachtingen.
Ik ben ff klaar met rijden in de regen dit jaar (mijn vader en moeder onderuit gegaan met de motorscooter een paar weken geleden, tijdens onze rit in Luxemburg, vader gebroken kuitbeen, moeder gelukkig niks).
Hopend op beter weer volgend jaar!

Jos en Maurice bijdeze in ieder geval alvast bedankt voor jullie inzet en bijdrage.
#369478
Na een goed gesprek met Diewerke van morgen, toch maar besloten om niet te gaan.
Dit ook mede door de weersomstandigheden.
Weet niet of er toch nog mensen gaan. In ieder geval heel veel plezier en hopelijk blijft het toch droger dan ze voorspellen.

@ Ferry beterschap met je vader, hopelijk hersteld hij snel.
En natuurlijk sterkte aan je moeder , hopelijk is de schrik weer uit haar lijf. :ok:
#369484
Heb voor de liefhebbers nog een ritje per kano in de aanbieding.
Wat een k.t weer, ga zondag naar de Dolomieten. :-\
Het sneeuwt daar.
Maaaaaaar de tendens is beter en we blijven positief :yahoo:
#369488
Bert77 schreef:
8 sep 2017, 09:36
Na een goed gesprek met Diewerke van morgen, toch maar besloten om niet te gaan.
Dit ook mede door de weersomstandigheden.
Weet niet of er toch nog mensen gaan. In ieder geval heel veel plezier en hopelijk blijft het toch droger dan ze voorspellen.

@ Ferry beterschap met je vader, hopelijk hersteld hij snel.
En natuurlijk sterkte aan je moeder , hopelijk is de schrik weer uit haar lijf. :ok:
Dank je Bert!
Met allebei gaat het gelukkig heel goed, schrik is aardig verdwenen en vaders mag sinds gisteren zijn voet/been gaan belasten(Het was een hele mooie breuk en hoefde niet geopereerd te worden).
#369489
The Marshall schreef:
8 sep 2017, 17:37
Heb voor de liefhebbers nog een ritje per kano in de aanbieding.
Wat een k.t weer, ga zondag naar de Dolomieten. :-\
Het sneeuwt daar.
Maaaaaaar de tendens is beter en we blijven positief :yahoo:
Voor de zekerheid sneeuwkettingen mee Jos! :wobblesign:
#369502
Ik denk dat het weekend in het water is gevallen. Er was denk ik niemand.

Op zondag langskomen had ook geen nut gehad, het heet dan wel wel clubweekend maar op zondag ochtend gaan we dan weer naar huis....dus je zou gekomen zijn op het moment dat we naar huis gaan.....
#369503
Gerrit schreef:
11 sep 2017, 12:34
Ik denk dat het weekend in het water is gevallen. Er was denk ik niemand.

Op zondag langskomen had ook geen nut gehad, het heet dan wel wel clubweekend maar op zondag ochtend gaan we dan weer naar huis....dus je zou gekomen zijn op het moment dat we naar huis gaan.....

Sorry meende zaterag avond. Dit heb ik afelopen jaar ook gedaan.

Word ook betalend lid van de ARA!