ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#369397
Clubleden,
VP Motorsport in Sommelsdijk (Goeree Overflakkee) is bereid gevonden zaterdagochtend 21 Oktober voor de ARA een technische dag te verzorgen.
Mijn RSV Mille houdt in bij optrekken, en gecombineerd met mijn diagnose afspraak op 21 Oktober is VP Motorsport bereid die dag een stap voor stap diagnose en reparatie op de Dynojet bank als technische dag te verzorgen.
Wat is het problem van inhouden, wat kun je zelf doen om dit te verhelpen, diagnose op de Dynojet, software en Powercommander inzetten, Wilco Visser kan het je allemaal uitleggen. Ook op vragen over circuit preparatie heeft Wilco door zijn jarenlange ervaring met race- en cross motoren een antwoord.

Waar??
VP Motorsport
Westelijke Achterweg 53
3245 BJ SOMMELSDIJK
http://www.vpmotorsport.nl/index.php

Wanneer?
Zaterdag 21 Oktober 2017
Start: 09.30 uur.
Finish: Ongeveer rond 13.00 uur afhankelijk van de (eventuele) vragen.

Wilco en Renate zullen ook voor de inwendige mens zorgen.
Er is plaats voor ongeveer 20 mensen dus meld je snel aan.
De enige voorwaarde is dat je clublid bent (of snel wordt natuurlijk :yes:)
M vr gr,
Henk Wesseling (ARA Evenementencommissaris)
#369516
Goedemiddag samen,
Ehhh... bij mooi weer pak ik zeker de motor maar is het toegestaan om eventueel met de auto te komen?

Bij regen komt mijn Italiaan liever niet buiten. Vocht in het display, vocht in het achterlicht en hij loopt minder lekker (kan ook tussen de oren zitten). Hoe dan ook, ik ben er graag bij maar niet zeker met de Tuono.

Cheerzzz, Ronald

Word ook betalend lid van de ARA!