ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

<t>Waar gaan we heen in 2019</t>

<t>Harz</t>
1
6%
<t>Lahn-Taunus</t>
2
12%
<t>Zwarte woud</t>
8
47%
<t>Rhon</t>
Geen stemmen
0%
<t>Turingerwald</t>
6
35%
Avatar
Door futuristie rosso
#368097
Waar gaan we heen in 2019.
U kunt in de poll uw voorkeur aangeven . Om snel actie te kunnen ondernemen is de pol geldig tot en met 22-7-2017
Laatst gewijzigd door futuristie rosso op 25 mar 2018, 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Bert77
#368103
Misschien een idee om hemelvaart 2019 naar Schotland te gaan?? En als de mensen die mee gaan de maandag dinsdag en woensdag ook vrij nemen zou het zeker mogelijk moeten zijn.
Ik heb die 3 extra dagen vrij er zeker voor over.
Mvg Bert
Avatar
Door futuristie rosso
#368119
Bert,

Nogmaals, we krijgen deze discussie ieder jaar weer terug. Schotland Engeland zijn toch reizen die voor veel mensen te duur worden. Hemelvaart moet betaalbaar zijn voor zoveel mogelijk ARA Leden, gezien het aantal deelnemers is het ieder jaar weer een succes.
Het staat je natuurlijk vrij om zelf een Schotland c.q. Engeland reis te organiseren als Aprilia member. Laat me weten als je dat wil doen dan kan er een topic op het forum worden geopend. Mensen die buiten om de reguliere evenementen zelf wat willen organiseren kunnen op onze volledige steun rekenen.
Avatar
Door FerBa
#368542
Turingen lijkt mij leuk!
Zwarte woud een goede 2e!
Avatar
Door Gerrit
#368589
Schwarzwald bitte.

Hoeveel dagen nog?

In 2018 ga ik niet mee, is mij te koud en te veel regen. :bye: Ik ga met het gezin denwarmte opzoeken. :yes:
Avatar
Door Gerrit
#368590
Zeg, als we dan toch naar het Zwarte Woud gaan he? Is het dan haalbaar om ff door te trekken naar Noale?

Tegen die tijd lijkt me dat wel weer leuk.
Avatar
Door The Marshall
#368901
Ik vind het Zwarte Woud voor 2 dagen sturen eigenlijk al te ver weg, laat staan dit, en dan in 2 dagen nog 2600 km sturen :o
Avatar
Door The Marshall
#369095
Okkie26 schreef:
10 jul 2017, 11:59
Ja,

Ik heb nu een toermotor gekocht he..


:)
Nou , toer dan maar lekker ruim 1200 km over de snelweg, mijn feesje gaat het niet worden.
En mocht Anton en de rest van boven de rivieren nog meegaan, die doen dan 2x 750 km :sorry: :gaga:
En dat voor 2 dagen sturen !!
Avatar
Door futuristie rosso
#369100
OK het wordt het zwarte woud, we gaan zoeken naar een geschikte locatie.
Avatar
Door futuristie rosso
#369104
Jullie wilden een poll dus krijg je een poll. Duidelijk is dat het zwarte woud de voorkeur heeft dus waarom zouden we nu weer iets anders moeten kiezen. Hadden we ook geen poll hoeven te doen. Zeg het maar hoor..........
Avatar
Door kakketoe
#369113
futuristie rosso schreef:
24 jul 2017, 11:53
Jullie wilden een poll dus krijg je een poll. Duidelijk is dat het zwarte woud de voorkeur heeft dus waarom zouden we nu weer iets anders moeten kiezen. Hadden we ook geen poll hoeven te doen. Zeg het maar hoor..........
Idd Ron iedereen stemt "Zwarte Woud" zonder even naar de afstand tekijken,ik vind het een prima bestemming :victory:
Rond de 400 km vanaf indenHof zit je in het Zwarte Woud,Woendag afzakken naar Heerlen en dan donderdagochtend fris vertrekken richting Swartzwald,zet mij maar op de lijst ik heb nu al zin :yahoo:
Avatar
Door futuristie rosso
#369122
afstand vanaf Utrecht circa 590 km. Voor een Aprilia rider een peuleschil
Avatar
Door kakketoe
#369127
futuristie rosso schreef:
24 jul 2017, 20:58
afstand vanaf Utrecht circa 590 km. Voor een Aprilia rider een peuleschil
Precies !
Plak er nog zelf een paar dagen aan en je hebt een leuke mini vakantie........Ik heb nu al zin :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Ps.Ron kun je al een poll houden voor 2020,heb ik wat om naar uit tekijken :tease:

Word ook betalend lid van de ARA!