ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Henk RS 250
#368710
Clubleden,

Zaterdag 22 Juli staat de Veluwe Rit op de agenda, meld je aan via de agenda op de website.

De details over de route, startplaats en aanvangstijd als bijlage.Er zijn al aanmeldingen, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd .
Starttijd: 09.30

· Start: Hotel Restaurant De Wormshoef in Lunteren www.dewormshoef.nl
Hotel & Eethuys de Wormshoef Dorpsstraat 192 6741 AS Lunteren

· Lunch: Brasserie Kriebelz in Terwolde www.brasserie-kriebelz.nl

· Eindpunt: Restaurant De Bunckman Voorthuizen www.bunckman.nl



M vr gr,

Henk Wesseling
Evenementen commissaris ARA.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Chriz86
#368975
Prachtige omgeving daar! Je zal er maar in de buurt wonen :man_in_love:

Voor degenen die naar de startplek in Lunteren rijden en vanaf de A12 of A28 uit het westen komen heb ik een stukje route binnendoor van zo'n 25 km als alternatief voor de snelweg in de aanbieding. Geen lang stuk, wel een leuk stuk. Is dat stukje in het plaatje hieronder in het paars weergegeven.

In bijgevoegde bestanden 2 versies:
Start is bij de A28 afrit Leusden (bij tankstation) of bij de A12 afrit Maarsbergen.
2017-07-16.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#368999
malle eppie schreef:
17 jul 2017, 08:35
Lijkt mij een mooie rit, echter nog even onder voorbehoud, doe ik ook mee.
Had gister al het vermoeden dat ik misschien wel eens wat anders kon hebben, en inderdaad staat er zaterdagmorgen al een kraamvisite op de agenda. Dus bij deze ook gelijk weer mijn afmelding...
Avatar
Door Gerrit
#369019
Ik rij helemaal achteraan. Ongebruikelijk langzaam tempo, nadrukkelijk meegekregen van Roke. :sorry:

Pas na de eerste service beurt mag ik er echt mee rijden. Ben pas op 40% maar heb al wel heel veel lol gehad. :kwijl:

Kan wel zeggen dat Cruise Control erg geinig is, ook op de motor. :victory:
#369036
Henny schreef:
19 jul 2017, 23:02
Hallo, ik wil graag vanaf Terwolde aanhaken. Ben ' s morgens nog ff druk. Hoe laat zijn jullie er ongeveer? Gr. Henny (ik woon 5 minuten van Kriebelzzz).
Ergens tussen 12 en 1. We posten wel een berichtje hier als we bij Kriebelz zitten :yes:
Avatar
Door Chriz86
#369044
Ik ben er zaterdag niet bij.. Aan de ene kant helaas, ik had er wel weer zin in!
Maar aan de andere kant; mijn vrouw is vandaag bevallen van een gezonde zoon. :yahoo: hij heet Vigo en begint vast met een RS50 ofzoiets over een tijdje. :yes:

Veel plezier iedereen!
#369047
Chriz86 schreef:
20 jul 2017, 21:38
Ik ben er zaterdag niet bij.. Aan de ene kant helaas, ik had er wel weer zin in!
Maar aan de andere kant; mijn vrouw is vandaag bevallen van een gezonde zoon. :yahoo: hij heet Vigo en begint vast met een RS50 ofzoiets over een tijdje. :yes:

Veel plezier iedereen!
Super, van harte gefeliciteerd!!!
Avatar
Door robz
#369059
Gerrit schreef:
19 jul 2017, 12:52
Ik rij helemaal achteraan. Ongebruikelijk langzaam tempo, nadrukkelijk meegekregen van Roke. :sorry:

Pas na de eerste service beurt mag ik er echt mee rijden. Ben pas op 40% maar heb al wel heel veel lol gehad. :kwijl:

Kan wel zeggen dat Cruise Control erg geinig is, ook op de motor. :victory:
Cruise control?? Triumph gekocht???
#369080
was een leuke dag vier oud gedienden en 6 nieuwe gezichten. Bedankt Chris voor het maken van de route en alle anderen voor de gezelligheid.

Word ook betalend lid van de ARA!