ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#368799
Clubgenoten,

Ik ben met Trackdays4all overeengekomen dat er voor ARA leden plaatsen gereserveerd worden voor de Trackday 4 starters zondag 27 augustus op het PVI circuit te Lelystad.
De plannen zijn om wegens uitbreiding van Lelystad Airport dit circuit te sluiten dus dit is een van de laatste gelegenheden om daar te kunnen rijden.

Alle informatie is te vinden op onderstaande link:
https://www.trackdays4all.nl/trackdays-4-starters/

De kosten voor een hele dag incl lunch en intensieve begeleiding bedraagt 139 Euro. Inschrijven via de website van Trackdays4all.

Momenteel zijn er nog 20 plaatsen beschikbaar, we kunnen als ARA groep begeleiding krijgen.
Meld je snel aan, de deadline voor instructie in ARA verband is dinsdag 11 juli, zet bij de opmerkingen dat je ARA lid bent.

Natuurlijk is het altijd mogelijk om je los aan te melden, meedoen met de ARA groep is dan niet gegarandeerd.
De instructie is onder leiding van Bach Lamboo, een bekende naam en iemand die zaken erg duidelijk kan uitleggen.
Ik kan uit ervaring zeggen dat het PVI circuit erg leuk is om op te rijden, dus grijp die laatste kans!!

Deelnemers:
#368906
ARA leden,
De deadline die ik met Trackdays4All afgesproken heb om een groep ARA deelnemers te creeren voor de starters dag verloopt vandaag. Er heeft zich selchts 1 deelnemer aangemeld (Shiver) en die zal door Trackdays4All opgevangen worden en ingedeeld in een leuke groep. Sorry Shiver daarvoor, er is helaas geen 1 op 1 begeleiding.

Wie alsnog zichzelf inschrijft, super, maar er wordt geen ARA groep geformeerd.
Helaas is voor een dag als deze binnen de ARA onvoldoende animo te vinden om als club te gaan.

Tot een volgend evenement,
Henk RS 250
#369390
Edward ik heb hetzelfde probleem, inhouden met en ook zonder killers.
F proefgereden vandaag met en zonder.
Dit weekend begint het winter klus seizoen vroeg, dynamo en mosfet upgrade en een afstelbeurt op de dyno.
Voor wie gaat, have fun en stay safe.

Word ook betalend lid van de ARA!