ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Deefski
#368167
Ik rijd al sinds 2004 op een 2001 Mille. Op wat accu-, startrelais-, koplampissues na en een skuuvertje met mijn 1e Rubberbutt na, is dit echt een hele goede machine.

Ik kijk wel eens naar een overstap voor een naked, maar op de snelweg of circuit is deze Mille nog steeds erg fijn, als ik die vergelijk met een Tuono of een Street Triple etc.

Klein onderhoud doe ik zelf en banden balanceren gebeurt om de hoek, dus ik merk niet zoveel van de sparepart ellende zeg maar.

Ik hoop echt wel dat dit merk + alles wat erbij hoort een serieuze speler in NL blijft/weer wordt. :yes:
Avatar
Door The kapitein
#368239
Vandaag even langs Berry Goedhart geweest voor wat nieuwe motorkleding. En wat me opviel. Er stonden zowaar twee nieuwe Aprilia´s. Een Tuono Factory en een RSV4 RF denk. Kijk op deze manier hebben eventuele kopers nog de kans eens te voelen en ruiken aan een nieuwe Aprilia.

Ik hoop dat er veel verkocht gaan worden. Want dan kan ik over vijf jaar ook weer opschuiven.

Marco.

Ps Deefski, de oude 2001 RSV en later 2005 Tuono waren denk ik de beste/betrouwbaarste Aprilia´s tot nu.
Avatar
Door Deefski
#368322
That's for sure!!!
The kapitein schreef:
3 jun 2017, 14:47
Vandaag even langs Berry Goedhart geweest voor wat nieuwe motorkleding. En wat me opviel. Er stonden zowaar twee nieuwe Aprilia´s. Een Tuono Factory en een RSV4 RF denk. Kijk op deze manier hebben eventuele kopers nog de kans eens te voelen en ruiken aan een nieuwe Aprilia.

Ik hoop dat er veel verkocht gaan worden. Want dan kan ik over vijf jaar ook weer opschuiven.

Marco.

Ps Deefski, de oude 2001 RSV en later 2005 Tuono waren denk ik de beste/betrouwbaarste Aprilia´s tot nu.
Avatar
Door robz
#368423
Okkie26 schreef:
3 jun 2017, 17:25
Als het goed is zou de Shiver er nu ook ongeveer moeten staan.

Ik krijg een seintje van ze wanneer die er is.
sprak gisteren Aad van Roke, zit nog steds te wachten op shivers... had alleen nieuwe dorso binnen...
Avatar
Door Tommzz
#368471
Bij Motoport in Leek ook de nieuwe RSV4 RF en de Tuono Factory gespot. Ik was me er helemaal niet van bewust dat zij Aprilia dealer waren. Een complete hoek ingericht voor Kawa en Yamaha en dan maar 2 Aprilia's staan. Zo verbaast het me niks dat geen proefritten mogelijk zijn en het wat minder gaat met Aprilia..
Door gnooter
#368728
ook op de TT was Aprilia afwezig met een stand van hun rijders, petjes t-shirts noem maar op.
Jammer het is toch de mooiste motor die op de GP rondrijd
Avatar
Door robz
#369374
Jeetje gerrit, heb net pas doorgekregen wat een wereldse aankoop je hebt gedaan. Ik hoop dat je daar net zoveel plezier mee gaat hebben als met je mille!

Op vakantie in de USA kocht ik een "cycleworld" met een Tuono op de cover. Ronkend lovend artikel! Ik probeer het bij te voegen.( niet gelukt, 13 MB wie het wil hebben meldt zich maar)

Voor de niet lezers alvast de conclusie:
"We were all in agreement that the Aprilia Tuono 1100RR ranks right at the top both road and track. It possesses true superbike performancein every area: engine, electronics, handling and brakes. And it does so with adegree of comfort, civility and italian spice and flair that inspires you physically and emotionally to desire more track time following a two-day road ride."

Het enige negatieve comment wat ik kon vinden:
"couldn't fit a toothbrush or a single sock under the seat"... :laugh:

Jeukt toch wel....... :angel: :gaga:
Avatar
Door Gerrit
#369376
Alle lovende woorden zijn helemaal waar. Wat een machine zeg.

Maar ook dat je niets meer mee kunt nemen, er is niet eens plek voor een slot. Nou ja ik ga daar wat op vinden.

Vandaag bij Roke geweest voor de 1000 beurt en de race mapping erop. Ik weet niet precies wat de race mapping doet maar het geluid is alvast enorm verbeterd. Ik was toch een beetje teleurgesteld in het achtergrond geluidje, nu brult het weer zoals het hoort.

Ik ben er helemaal blij mee, wat een leuk speelgoed.
Avatar
Door rsv mille evo
#369410
Gerrit schreef:
21 aug 2017, 22:25
Alle lovende woorden zijn helemaal waar. Wat een machine zeg.

Maar ook dat je niets meer mee kunt nemen, er is niet eens plek voor een slot. Nou ja ik ga daar wat op vinden.

Vandaag bij Roke geweest voor de 1000 beurt en de race mapping erop. Ik weet niet precies wat de race mapping doet maar het geluid is alvast enorm verbeterd. Ik was toch een beetje teleurgesteld in het achtergrond geluidje, nu brult het weer zoals het hoort.

Ik ben er helemaal blij mee, wat een leuk speelgoed.
Foto? :yes: :ok:
Avatar
Door FerBa
#369427
Even kijken bij het topic 'Type Aprilia', daar staat een foto! :yes: :kwijl:

Word ook betalend lid van de ARA!