ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

WAAR GAAN WE HEEN?

Corsica
1
4%
Scandinavië
5
20%
Schotland
3
12%
Franse Alpen
15
60%
Anders
1
4%
Avatar
Door kakketoe
#368634
Zit alweer druk te fantaseren voor de vakantie voor 2018,is het nu niet al een idee om tekijken of er animo is voor een reis in September 2018 ?
En zo ja er eventueel een poll op los te laten.....
Zat zelf te denken aan bijvoorbeeld Corsica,Zweden/Noorwegen of Spanje...of hebben andere nog leuke ideeën ?
Laatst gewijzigd door kakketoe op 22 jun 2017, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door kakketoe
#368642
futuristie rosso schreef:
22 jun 2017, 15:22
kom naar Spanje goed weer en prachtige wegen, ik ben er om die tijd ook (2e helft september)
Opper dit ook alleen als Aprilia reis,Hoop dat er dan meer animo is dan dit jaar.
En hoop via een poll dat er ook meer zin hebben in zo'n trip :yes:
Avatar
Door The Marshall
#368646
kakketoe schreef:
22 jun 2017, 10:42
Zit alweer druk te fantaseren voor de vakantie voor 2018,is het nu niet al een idee om tekijken of er animo is voor een reis in September 2018 ?
En zo ja er eventueel een poll op los te laten.....
Zat zelf te denken aan bijvoorbeeld Corsica,Zweden/Noorwegen of Spanje...of hebben andere nog leuke ideeën ?
Start maar een poll, ik ga met je mee naar het noorden :ok:
Avatar
Door robz
#368676
Mooi , een buitenlandreis,

Ga uit van een week, periode september is wel prima denk ik, zuiden van noorwegen is net te doen dan denk ik
Avatar
Door kakketoe
#368677
The Marshall schreef:
22 jun 2017, 20:22
kakketoe schreef:
22 jun 2017, 10:42
Zit alweer druk te fantaseren voor de vakantie voor 2018,is het nu niet al een idee om tekijken of er animo is voor een reis in September 2018 ?
En zo ja er eventueel een poll op los te laten.....
Zat zelf te denken aan bijvoorbeeld Corsica,Zweden/Noorwegen of Spanje...of hebben andere nog leuke ideeën ?
Start maar een poll, ik ga met je mee naar het noorden :ok:
Ja zou wel willen,maar hoe ??
Dit is het eneige forum waar ik op zit waar je dat weer zelf niet kan :rtfm:
Avatar
Door kakketoe
#368678
robz schreef:
25 jun 2017, 11:19
Mooi , een buitenlandreis,

Ga uit van een week, periode september is wel prima denk ik, zuiden van noorwegen is net te doen dan denk ik
Ja of net iets langer,anders krijg je weer die lange afstanden net zoals de Afgelopen Slovenie reis.
Denk dat je max.400 km per dag moet rekenen en daar een leuke trip omheen moet breien :secret:
Avatar
Door robz
#368682
misschien een week en een weekend

denk dat 5 dagen vakantie of een weekje weg van de familie voor veel mensen het maximale is
Avatar
Door Henk RS 250
#368695
Klopt Rob, voor veel van ons gaan werk, gezin en aanverwante zaken ook gewoon door en eisen tijd. Naast drukke werk- en zakenreis schema's vaak in de weekenden help ik af en toe bij de ruiter vereniging van dochterlief. Dan schiet een ARA uitje er wel eens bij in. De motorpunten worden vaak van te voren ingepland.
Avatar
Door kakketoe
#368698
robz schreef:
25 jun 2017, 13:35
misschien een week en een weekend

denk dat 5 dagen vakantie of een weekje weg van de familie voor veel mensen het maximale is
Dat is op zich prima,laatste Slovenie reis was ook 8 dagen......ik vond alleen sommige ritten aan de lange kant.
Kon niet anders,want de bestemming was gewoon tever !
Al kun je in 8 dagen nog wel een leuke rit wegzetten,volgens mij moet zweden/Schotland of misschien de Franse Alpen wel haalbaar zijn ?
#368741
Doe mij maar de Franse alpen , ik zie liever een vent met een vreemde pet dan met een rok !

En Schotland is ook verschrikkelijk duur .
Dan nog liever naar Wales ( ook een optie - je zit er met een beetje doorrijden in zo een 7 uur ) .
#368814
Ik ga voor Scandinavië!
Ik zie liever een bloedmooie Scandinavische, dan een vent met een rare pet! ;) :crazy: ;D
#368820
FerBa schreef:
3 jul 2017, 22:53
Ik ga voor Scandinavië!
Ik zie liever een bloedmooie Scandinavische, dan een vent met een rare pet! ;) :crazy: ;D
Ja die met die pet mag je van mij ook houden,maar een leuke Francaise......
Hoop gewoon dat er weer een leuke ploeg is die weg wil en maakt mij eerlijk gezegt niet zo heel veel uit welke bestemming het word........
#369184
Gerrit schreef:
28 jul 2017, 21:24
Wanneer gaan we dan naar de Franse Alpen?
Ik denk in September,aansluitend aan het clubweekend.
Hoop dat er wat mensen opstaan die het willen organiseren en dat het weer geen stille dood sterft als de buitenlandreis van dit jaar...

Word ook betalend lid van de ARA!