ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door robz
#367779
berthebike schreef:
20 apr 2017, 17:57
Hallo Allemaal

Ik ben deze week lid geworden van de ARA en heb me aangemeld voor de Hemelvaart weekend indien er nog plaats is uiteraard .
Ik rij redelijk sportief en heb in de eifel al een paar kilometers gereden , schitterende omgeving om te rijden .
Ook het hotel waar jullie naartoe gaan is goed ( uit eigen ervaring ) , zeker als ze weer een optreden hebben is het er goed vertoeven .
gezellig, wat rijd je?
Door berthebike
#367817
Ik heb een 2008 Tuono factory en een Futura !
Alhoewel de fuut waarschijnlijk toch weg gaat .
Dit is mijn 3de Aprilia al , hiervoor had ik een 2004 RSV1000R factory , helaas is deze weg gegaan vanwege een versleten pols !
Avatar
Door Okkie26
#367882
Ik moet nog ff wat planning buigen op kantoor...

Punt is, de dagen voor hemelvaart 22, 23 en 24 mei zit ik voor mijn werk bij Abdij Rolduc....

Voor wie het niet weet.. Letterlijk om de hoek bij Heerlen. Maar ik heb daar uiteraard mijn gereedschappen en laptop nodig, en die zijn op de motor lastig meenemen.

Nu komt er maandag en dinsdag wel een collega mee, maar die is er woensdag niet. Dus die kan mijn spullen niet terugbrengen naar kantoor..

Hopelijk kan ik nog iets aanpassen. Anders moet ik woensdagavond met de auto terug naar Haarlem, dan op de motor stappen en weer naar Heerlen rijden... Zonde van de tijd....
Avatar
Door Big Chris
#367886
Okkie26 schreef:
3 mei 2017, 12:25
Ik moet nog ff wat planning buigen op kantoor...

Punt is, de dagen voor hemelvaart 22, 23 en 24 mei zit ik voor mijn werk bij Abdij Rolduc....

Voor wie het niet weet.. Letterlijk om de hoek bij Heerlen. Maar ik heb daar uiteraard mijn gereedschappen en laptop nodig, en die zijn op de motor lastig meenemen.

Nu komt er maandag en dinsdag wel een collega mee, maar die is er woensdag niet. Dus die kan mijn spullen niet terugbrengen naar kantoor..

Hopelijk kan ik nog iets aanpassen. Anders moet ik woensdagavond met de auto terug naar Haarlem, dan op de motor stappen en weer naar Heerlen rijden... Zonde van de tijd....
Tijd voor een aanhanger :ok:
Avatar
Door Bert77
#367892
Big Chris schreef:
3 mei 2017, 20:25
Okkie26 schreef:
3 mei 2017, 12:25
Ik moet nog ff wat planning buigen op kantoor...

Punt is, de dagen voor hemelvaart 22, 23 en 24 mei zit ik voor mijn werk bij Abdij Rolduc....

Voor wie het niet weet.. Letterlijk om de hoek bij Heerlen. Maar ik heb daar uiteraard mijn gereedschappen en laptop nodig, en die zijn op de motor lastig meenemen.

Nu komt er maandag en dinsdag wel een collega mee, maar die is er woensdag niet. Dus die kan mijn spullen niet terugbrengen naar kantoor..

Hopelijk kan ik nog iets aanpassen. Anders moet ik woensdagavond met de auto terug naar Haarlem, dan op de motor stappen en weer naar Heerlen rijden... Zonde van de tijd....
Tijd voor een aanhanger :ok:
Ik heb eventueel nog wel een aanhanger voor weinig :friends:
Avatar
Door kakketoe
#367893
Okkie26 schreef:
3 mei 2017, 12:25
Ik moet nog ff wat planning buigen op kantoor...

Punt is, de dagen voor hemelvaart 22, 23 en 24 mei zit ik voor mijn werk bij Abdij Rolduc....

Voor wie het niet weet.. Letterlijk om de hoek bij Heerlen. Maar ik heb daar uiteraard mijn gereedschappen en laptop nodig, en die zijn op de motor lastig meenemen.

Nu komt er maandag en dinsdag wel een collega mee, maar die is er woensdag niet. Dus die kan mijn spullen niet terugbrengen naar kantoor..

Hopelijk kan ik nog iets aanpassen. Anders moet ik woensdagavond met de auto terug naar Haarlem, dan op de motor stappen en weer naar Heerlen rijden... Zonde van de tijd....
Of gewoon last minut nog ff die woensdag vrijnemen,dan kan je collega dinsdag de zooi al meenemen en dan lekker dinsdag op woensdag al bij indenHof overnachten.............GVD moet ik nou alles uitleggen :rtfm:
Avatar
Door robz
#367914
berthebike schreef:
29 apr 2017, 15:43
Ik heb een 2008 Tuono factory en een Futura !
Alhoewel de fuut waarschijnlijk toch weg gaat .
Dit is mijn 3de Aprilia al , hiervoor had ik een 2004 RSV1000R factory , helaas is deze weg gegaan vanwege een versleten pols !
ben wellicht geinteresseerd in die futura...
vorig jaar op de wijlen futura van Koos gereden en dat beviel eigenlijk prima, lekkere motor, en ik hb een zwak voor dat blok..
moeten we op het terras in Vianden maar eens bespreken...
Door berthebike
#367957
Ik weet niet waar je vandaan kom , maar je kan eventueel ook dit weekend komen kijken .Motor staat op mijn loods in Hellevoetsluis .
Ik ga met de Tuono naar Vianden , de fuut is wel erg makkelijk met de koffers en ook best een leuke fiets om hard mee te rijden maar voor mij is de zit houding iets te voorover !

gr

Bert
Avatar
Door Chriz86
#367990
Mooi filmpje Rian! Ziet er goed uit.

Ik ga donderdagochtend richting Luxemburg vanuit Amersfoort. Zijn er nog mensen die 's ochtends vertrekken? Misschien leuk om met een groepje richting Heerlen/Vianden te gaan?

Chris
Avatar
Door The Marshall
#367993
robz schreef:
15 mei 2017, 16:27
terecht dat ze jou aanpakken Jos...

je rijd als een malle!!! 8) ;D
Hear,hear, in Slovenie alle zeilen bijgezet en PK's opgetrommeld om je bij te benen, waarvoor chapeaux :ok:
Avatar
Door pipo-de-kloun
#367995
The Marshall schreef:
15 mei 2017, 17:46
robz schreef:
15 mei 2017, 16:27
terecht dat ze jou aanpakken Jos...

je rijd als een malle!!! 8) ;D
Hear,hear, in Slovenie alle zeilen bijgezet en PK's opgetrommeld om je bij te benen, waarvoor chapeaux :ok:
Het land alwaar Jos zelfs werd verleid tot het maken van een wheelie!
Avatar
Door Okkie26
#367999
Chriz86 schreef:
15 mei 2017, 12:38
Mooi filmpje Rian! Ziet er goed uit.

Ik ga donderdagochtend richting Luxemburg vanuit Amersfoort. Zijn er nog mensen die 's ochtends vertrekken? Misschien leuk om met een groepje richting Heerlen/Vianden te gaan?

Chris
Zou zomaar kunnen, Hangt nog beetje van mijn woensdag planning af. Ik ben bang dat ik je pas op het laatste moment iets kan laten weten..
Door berthebike
#368008
The Marshall schreef:
15 mei 2017, 18:13
Maaruh, ff wat anders.
Wat ik vreemd vind is dat we voor Hemelvaart 30 bedden nodig hebben en voor
https://aprilia-riders.nl/agenda/2017/6/de-5-landenrit met 10 al teveel hebben.
Kom op leden en NIET leden, dit mag je ook niet missen :yahoo:

Ik heb dan helaas al een geplande vakantie ,ook die kant op deus de kans is redelijk groot dat we mekaar daar alsnog tegen komen !
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16

Word ook betalend lid van de ARA!