ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#367832
Omdat tupperware voor mijn Aprilia Futura moeilijk verkrijgbaar en verschrikkelijk duur is heb ik al heel wat pagina's e-bay en dergelijke afgestruind. Valt niet mee, is niet wat het lijkt te zijn, ook nog duur of gewoon niet te vinden. Ook is de tupperware van deze motor van een vreemde plastic soort gemaakt (heb op dit gebied veel ervaring in de automotiv) die het bewerken en echt mooi gespoten krijgen echt lastig maakt. Tuurlijk het ziet er netjes uit uit de cabine maar na 3 maandjes de bekende landkaarten in de glans van de lak.
Nu heb ik tijdens mijn omzwervingen onderstaande gevonden, zij maken voor heel veel japanse motorfietsen ook imitatie kuipwerk dus misschien heeft iemand hier daar wel eens iets van gekocht. Hoev "voelt" de kwaliteit aan, de pasvorm en de lak kwaliteit. Let op pasvorm hoeft niet super te zijn want dat is bij de Futura origineel al niet geweldig.

http://www.ebay.com/itm/Y...Black-A13Y09/311491658971

alvast bedankt voor de reactie's
futurist
#367856
Rijke lui die Aprilia Riders, die kopen hun kuipdeeltje blijkbaar allemaal bij de dealert.
Als ik het zij paneel al kan bestellen in de juiste kleurstelling vind ik € 450,= voor 1/3 van de zijkant toch wel wat erg gortig. Ik ga het er maar op wagen, ik zal mijn bevinding hier posten.

futurist

Word ook betalend lid van de ARA!