ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door futuristie rosso
#367577
:friends: :yahoo: Dit topic is bedoeld om je berichtjes met betrekking tot hemelvaart 2018 uit te wisselen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door futuristie rosso op 3 jul 2018, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Big Chris
#367647
robz schreef:
17 apr 2017, 22:46
Ik zit nog te wachten op de poll waar we naartoe gaan!! :angel:
Haha, net als die poll wat het goede doel voor de Rubberbutt moest worden :rotfl2:
Avatar
Door kakketoe
#367650
robz schreef:
17 apr 2017, 22:46
Ik zit nog te wachten op de poll waar we naartoe gaan!! :angel:
Vind het een prima bestemming Saarland....maar ze kunnen beter niks meer zeggen tijdens de alv , want er wordt toch niet geluisterd !
Avatar
Door Bert77
#367656
kakketoe schreef:
18 apr 2017, 10:53
robz schreef:
17 apr 2017, 22:46
Ik zit nog te wachten op de poll waar we naartoe gaan!! :angel:
Vind het een prima bestemming Saarland....maar ze kunnen beter niks meer zeggen tijdens de alv , want er wordt toch niet geluisterd !
In de eerste plaats vind ik het ook een prima bestemming voor 2018 en Diewerke en ik gaan graag mee, maar Ronald heeft wel gelijk. Er worden dit jaar veel dingen anders gedaan dan dat ze besproken zijn tijdens de Alv.
En of het nu komt door dat er een aantal personen niet bij waren of een communicatie probleem, maar goed afspraken zijn er gemaakt en die worden nu gewoon aan de kant geschoven en vind persoonlijk dat de bestuursleden die wel aanwezig waren best in mogen ingrijpen. Want waarom een ledenvergadering houden als sommige mensen toch maar doen wat ze zelf willen.
Avatar
Door Bert77
#367658
futuristie rosso schreef:
18 apr 2017, 18:55
wie bedoel je met sommigen
Nou ja tis niet verkeerd bedoeld maar ja heb dit jaar met al woorden gehad met Henk en een aantal afspraken waren er tijdens de Alv gemaakt met betrekking tot Hemelvaart 2017 en 2018 dus ja sorry maar bedoel jou enigszins hier ook mee.
Avatar
Door kakketoe
#367661
Er is tijden de Alv gezegt dat het bestuur een poll zou houden onder de leden en dat het bestuur gezamelijk een bestemming voor het Hemelvaartweekend zou zoeken.

Ieder Nieuw lid zou op de beurs een ApriliaRiders T-shirt krijgen "Want er waren nog een paar dozen shirts,truien die aan de straatstenen niet kwijt teraken zijn" Aldus de voorzitter !Maar toen ik daar op de beurs over begon wist niemand dat meer,nou geef ze maar een petje !

Er zou een onkosten vergoeding zijn voor mensen die op de beurs stonden voor de ARA,toen ik er vorige week om vroeg werd ik van het kastje naar de muur gestuurd,gaat me niet om die paar rot centen.Maar er werd zo moeilijk gedaan toen een van de clubleden aan gaf geen Aprilia shirt tehebbben terwijl er dozen straks de kliko in kunnen,aldus het bestuur !

Ron ik vind het Super dat je het regelt (Hemelvaart),ben bang dat als het bestuur zou gaan vergaderen over Hemelvaart dat er over een jaar nog niets is geregeld.Maar zeg dan op de Alv,Ron regelt Hemelvaart en de ideeen mochten die er zijn kun je aan Ron door geven.Klaar dan is het duidelijk !
Avatar
Door Bert77
#367662
kakketoe schreef:
18 apr 2017, 19:16
Er is tijden de Alv gezegt dat het bestuur een poll zou houden onder de leden en dat het bestuur gezamelijk een bestemming voor het Hemelvaartweekend zou zoeken.

Ieder Nieuw lid zou op de beurs een ApriliaRiders T-shirt krijgen "Want er waren nog een paar dozen shirts,truien die aan de straatstenen niet kwijt teraken zijn" Aldus de voorzitter !Maar toen ik daar op de beurs over begon wist niemand dat meer,nou geef ze maar een petje !

Er zou een onkosten vergoeding zijn voor mensen die op de beurs stonden voor de ARA,toen ik er vorige week om vroeg werd ik van het kastje naar de muur gestuurd,gaat me niet om die paar rot centen.Maar er werd zo moeilijk gedaan toen een van de clubleden aan gaf geen Aprilia shirt tehebbben terwijl er dozen straks de kliko in kunnen,aldus het bestuur !

Ron ik vind het Super dat je het regelt (Hemelvaart),ben bang dat als het bestuur zou gaan vergaderen over Hemelvaart dat er over een jaar nog niets is geregeld.Maar zeg dan op de Alv,Ron regelt Hemelvaart en de ideeen mochten die er zijn kun je aan Ron door geven.Klaar dan is het duidelijk !
Helemaal waar...

En niet te vergeten de legen plekken die er nu zijn voor Hemelvaart 2017.
Ook daar is toen over gezegd dat we de motorbeurs af zouden wachten en mochten en na loop van tijd nog plekker open blijven dan mochten de forum leden ook mee.
En ook op dit punt wordt gewoon niets mee gedaan en hebben jullie liever dat er plekken leeg blijven dan dat je ze vult met forumleden.
Avatar
Door futuristie rosso
#367667
Ik moest tijden de ALV werken en was dus niet aanwezig. Ik heb net de notulen er net op na gelezen en kan daar niets over vinden. Ik neem aan dat jullie deze allemaal hebben ontvangen en er op hadden kunnen reageren als ze niet juist waren.

Hemelvaart is een druk bezet weekend en moet vroeg geboekt worden. De eerste drie aanschrijvingen waren al vol. Dus actie wil je volgend jaar een plek hebben.
Maar als anderen het graag willen regelen dan geeft ik het stokje graag over, Ik weet intussen wel dat leden die toezeggen iets te doen binnen de club vaak achter hun broek moeten worden aangezeten.

Als ondergetekende zegt dat hij wat regelt dan doet hij dat ook. Want het is wel vrijwillig maar niet vrijblijvend. En forum leden kunnen natuurlijk mee met het hemelvaart weekend als ze lid worden.
Er zijn nu deelnemers die om die reden lid zijn geworden.
Avatar
Door Capo dei Capi
#367669
Goedenavond allemaal,

Even een reactie mijnerzijds inzake onderstaande.

Het klopt inderdaad dat er een vrijwilligersvergoeding is voor de beursbemanning, echter deze is nog niet overgemaakt i.v.m. wisseling van penningmeester. Ik heb net een bericht uitgestuurd met het verzoek om dit in orde te maken.

Inzake de poll waar we het tijdens de ALV over hebben gehad, ging het over de periode, omdat leden met kinderen niet altijd meekunnen vanwege familieverplichtingen (logisch). Voorts lopen de motorregio's zeer snel vol, waar door er nu al geboekt moet zijn voor 2018. De locatie heeft het bestuur in onderling overleg bepaald, rekening houdend met af te leggen afstand, kosten, etc.

Inzake de t-shirts e.d op de beurs is e.e.a opgelost. Was niet helemaal goed gegaan. We zijn ook maar mensen!

Ik ga er van uit dat we straks in Vianden en volgende jaar in Saarland weer een heerlijk en gezellig weekend met z´n alle tegemoet gaan.

Inzake de discussie forumlid/gewoon lid en open plaatsen, kunnen we het niet maken dat 3 mensen lid zijn geworden om mee te kunnen en wij tegen andere zeggen dat het niet hoeft...Voorts zijn wij niet verplicht om de open plekken af te nemen. De eigenaar van het hotel kan meelezen en weet precies waar hij aan toe is.

Fijne avond allemaal.

Groeten,
John
Avatar
Door pipo-de-kloun
#367670
Punt 5.2 in de notulen die zijn verstuurd op 18/02 jl.:

Er zijn nog 7 plekken over, ivm afzeggingen, voor het Hemelvaartweekend. Bij
Motorbeurs bieden we deze plaatsen aan als men lid wordt. Indien na de
Motorbeurs nog plekken openstaan, kunnen niet-leden inschrijven.
Avatar
Door robz
#367777
Aangezien we toch in het Cafe zitten en ieder zn zegje mag doen.... Ik zat inderdaad te wachten op een andere bestemming voor het hemelvaartweekend. Had idd ook begrepen dat daar een poll over zou komen.
De keuze had ik liever anders gezien. Maar ach... aan de andere kant is het fijn als iemand de organisatie op zich neemt. Ik kan me voorstellen dat ik zelf volgend jaar iets anders ga organiseren, ik vond het schotland uitje van Rian wel leuk maar ook the lake district ofzo wil ik nog eens doen.

Proost!
Avatar
Door Gerrit
#368192
robz schreef:
25 apr 2017, 21:51
Aangezien we toch in het Cafe zitten en ieder zn zegje mag doen.... Ik zat inderdaad te wachten op een andere bestemming voor het hemelvaartweekend. Had idd ook begrepen dat daar een poll over zou komen.
De keuze had ik liever anders gezien. Maar ach... aan de andere kant is het fijn als iemand de organisatie op zich neemt. Ik kan me voorstellen dat ik zelf volgend jaar iets anders ga organiseren, ik vond het schotland uitje van Rian wel leuk maar ook the lake district ofzo wil ik nog eens doen.

Proost!
Lijkt me leuk, zou ik dan wel liefst op een Tiger 800 rijden of zoiets. Duurt nog een jaar, ben er nog niet uit.
Avatar
Door pipo-de-kloun
#368581
Hi Ron,
Ik heb Alie en mijzelf een tijd geleden al aangemeld via de email, maar zie ons nog niet op de lijst staan.
Kan je ons toevoegen ajb?
Avatar
Door The Marshall
#368582
pipo-de-kloun schreef:
19 jun 2017, 14:04
Hi Ron,
Ik heb Alie en mijzelf een tijd geleden al aangemeld via de email, maar zie ons nog niet op de lijst staan.
Kan je ons toevoegen ajb?
Maakt niet uit gek, Alie kan altijd nog bij mij, heb 2x 2 persoons kamer ter beschikking :yahoo: ;)
Avatar
Door futuristie rosso
#368597
als je nog niet op de lijst staat betekend niet dat je niet hebt ingeschreven. Aanmeldingen staan netjes in een aparte email map en komen nog op het forum.Ook ik ben nu erg druk met mijn werkzaamheden en kan niet iedere dag met de club bezig zijn. Dus gewoon nog even geduld het komt allemaal voor elkaar.

Bij deze ook nog een oproep aan alle leden om hun steentje bij te dragen in de club. Het nu selecte groepje kan het ook niet allemaal alleen en ook wij zijn erg druk. En veel handen maken licht werk.

Word ook betalend lid van de ARA!