ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door FerBa
#367075
Capo dei Capi schreef:
4 mar 2017, 17:04
Vandaag een Aprilia Futura gekocht. Bouwjaar 2002. Ik heb deze gehaald in België.
De zaak waar ik deze heb gekocht heeft deze nieuw geleverd en altijd in onderhoud gehad. Alle bekende Futura kwaaltjes zijn verholpen/aangepakt.
De originele koffers in kleur zijn er bij. Voorts een Hepco en Bekker-rek, stalen remleidingen en een Hyper Pro achterveer.
Nu nog invoeren en poetsen.
Laat het goede weer maar komen!
Toch een Fuut John!? ;D
Mooie fiets! Veel plezier ermee!
Avatar
Door FerBa
#367076
Chriz86 schreef:
28 feb 2017, 08:01
Rekje van Givi voor de Shiver gekocht - kan ik zijtasssen meenemen zonder dat ze mijn kapjes beschadigen of eventueel in de fik vliegen...

IMAG0074.jpg
Netjes Chris! :ok:
Zijn dat Akra's die eronder zitten?
Avatar
Door FerBa
#367077
V-Twim schreef:
28 feb 2017, 14:07
Sjonge, de laatste keer dat ik hier was kon je met een telefoon alleen bellen en smsen... :)

Sinds vanochtend weer terug in het oude honk. Want er staat een 2003 Tuono in de garage. Rood. Die nog wat tlc kan gebruiken en gaat krijgen. :ok:

Om te beginnen maar een setje vers rubber. En wellicht een brulpijp.

Ik zal eens kijken of ik mijn oude voorsteltopic nog kan opduikelen.
Welkom terug! Mooie rooie! :ok:
V-Twim schreef:Mooi ding! Zeker in deze kleur.

Had trouwens niet verwacht dat dit mijn volgende post zou worden. Dit was altijd een heel actief forum. Watskeburt?
Verschillende misschien o.a. de crisis en problemen met de nieuwe website/forum.
Avatar
Door Chriz86
#367080
FerBa schreef:
8 mar 2017, 23:50
Chriz86 schreef:
28 feb 2017, 08:01
Rekje van Givi voor de Shiver gekocht - kan ik zijtasssen meenemen zonder dat ze mijn kapjes beschadigen of eventueel in de fik vliegen...

IMAG0074.jpg
Netjes Chris! :ok:
Zijn dat Akra's die eronder zitten?
Thnx. Jazeker. Het geluid bevalt me goed :D
#367081
Ja, ik was erg blij met je tip!!!!! Dank je wel nog :yahoo: :ok:
24-03 ga ik naar het RDW voor keuring en aanvraag kentekenbewijs.
GERBEN schreef:
6 mar 2017, 15:10
Ik zag hem van de week nog te koop staan ,maar ik zie dat je hem toch gekocht hebt!

Graag gedaan hè! ;) :ok:
Avatar
Door V-Twim
#367133
FerBa schreef:
8 mar 2017, 23:56

Had trouwens niet verwacht dat dit mijn volgende post zou worden. Dit was altijd een heel actief forum. Watskeburt?
Verschillende misschien o.a. de crisis en problemen met de nieuwe website/forum.
[/quote]

De crisis is voorbij en het nieuwe forum draait ook zie ik. Voorwaarts dan maar. :ok: Van alle fora die ik ken was dit veruit de leukste, vanwege de activiteiten en kennis die hier is/was.
Door ElSjiepo
#367140
Op de motorbeurs lekker geshopt: 12 liter Motul 300V (deels voor de racer), een nieuwe botsmuts:

Afbeelding

Een nieuwe zwart/wit/rode genaaide koe van Damen Leathers (compleet met losse rugprotector, undersuit en kneesliders). Geen foto van te vinden en ik ben te lui om er 1 te maken en te uploaden. :tease:

En nieuwe schoenen:

Afbeelding
Avatar
Door Tommzz
#367148
Vorige week van plan om het eerste ritje te maken maar mijn rempomp voor had de geest gegeven, ineens lek :no:. Een mooie reden om te upgraden naar een brembo RCS 19, :yes:

Afbeelding

Een nieuwe outfit om mee naar werk te gaan en wat kortere ritjes. Een 1-delig pak is soms toch best onhandig :crazy:

Een kevlar broek van de motorbeurs.

Nieuwe jas
Afbeelding

Nieuwe handschoenen
Afbeelding

Nieuwe schoenen
Afbeelding

Laat de zomer maar komen! :yahoo:
Avatar
Door FerBa
#367154
V-Twim schreef:
12 mar 2017, 16:23
FerBa schreef:
8 mar 2017, 23:56

Had trouwens niet verwacht dat dit mijn volgende post zou worden. Dit was altijd een heel actief forum. Watskeburt?
Verschillende misschien o.a. de crisis en problemen met de nieuwe website/forum.
De crisis is voorbij en het nieuwe forum draait ook zie ik. Voorwaarts dan maar. :ok: Van alle fora die ik ken was dit veruit de leukste, vanwege de activiteiten en kennis die hier is/was.
[/quote]
En nog steeds! :yes: 8)
Avatar
Door G Factory
#367184
Ik heb nog een Futura buddy waar wat leuks van gemaakt moet worden.
Waar heb jij het laten doen?
Avatar
Door FerBa
#367208
Dank allemaal!
Heb mijn zadel bij Tijger Leathers in Den Haag laten doen.
Zij zijn ook elk jaar aanwezig op de MOTORbeurs in de customhoek/ men at work waar ze met verschillende bedrijven die weekendprojecten doen.
Ze hebben hem bekleed met zwart en grijs antislip en dubbel gestikt met rood stiksel zoveel mogelijk lijkend op Aprilia rood van mijn mille. 8)
Ook is er nieuwe vulling aangebracht!
Kosten €180,-.
Avatar
Door Tuono GR66
#367235
FerBa schreef:
17 mar 2017, 21:46
Dank allemaal!
Heb mijn zadel bij Tijger Leathers in Den Haag laten doen.
Zij zijn ook elk jaar aanwezig op de MOTORbeurs in de customhoek/ men at work waar ze met verschillende bedrijven die weekendprojecten doen.
Ze hebben hem bekleed met zwart en grijs antislip en dubbel gestikt met rood stiksel zoveel mogelijk lijkend op Aprilia rood van mijn mille. 8)
Ook is er nieuwe vulling aangebracht!
Kosten €180,-.
Ziet er goed uit ferry . Opgevuld met "gel" of zwaarder schuim ?
Avatar
Door FerBa
#367251
Tuono GR66 schreef:
18 mar 2017, 13:37
FerBa schreef:
17 mar 2017, 21:46
Dank allemaal!
Heb mijn zadel bij Tijger Leathers in Den Haag laten doen.
Zij zijn ook elk jaar aanwezig op de MOTORbeurs in de customhoek/ men at work waar ze met verschillende bedrijven die weekendprojecten doen.
Ze hebben hem bekleed met zwart en grijs antislip en dubbel gestikt met rood stiksel zoveel mogelijk lijkend op Aprilia rood van mijn mille. 8)
Ook is er nieuwe vulling aangebracht!
Kosten €180,-.
Ziet er goed uit ferry . Opgevuld met "gel" of zwaarder schuim ?
Dank je Peter!
Voor zover ik weet zit er normaal schuim in, ik heb alleen aangegeven dat ik ook nieuw schuim wilde.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!