ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door klaaz
#366864
De nieuwe website is een feit. Ook het forum heeft een flinke opfrisser ondergaan

Voor algemene informatie over de nieuw ontwikkelde website, de voordelen en beperkingen klik je hier. Hier vind je o.a. informatie over de status, todo list etc.

Dit topic is bedoeld voor jullie ervaringen, brand maar los!

p.s. Mocht je onverhoopt tegen een foutmelding aanlopen vergeet dan niet even een screenshot te maken. Stuur deze indien mogelijk met de url van de betreffende pagina naar webmaster@aprilia-riders.nl.
Avatar
Door rsvfrank
#366865
Ziet er erg goed uit,maar had al een voorproefje gehad :D

Voorheen inloggen met gebruikersnaam en ww nu met emailadres en ww?
Bij mij lukte inloggen met mijn oude ww niet en heb een wachtwoord reset gedaan,waarna het inloggen goed ging. :ok:
Avatar
Door klaaz
#366866
rsvfrank schreef:
24 feb 2017, 12:17
Ziet er erg goed uit,maar had al een voorproefje gehad :D

Voorheen inloggen met gebruikersnaam en ww nu met emailadres en ww?
Bij mij lukte inloggen met mijn oude ww niet en heb een wachtwoord reset gedaan,waarna het inloggen goed ging. :ok:
Correct, er is zoals hier is te lezen nog geen koppeling tussen website en forum. Dat hopen we in een later stadium nog te realiseren.

Dat jij een wachtwoord reset kon doen heeft te maken met het feit dat je betalend lid bent van de ARA. De gegevens van onze betalende leden gegevens zijn reeds opgenomen in de database. Hoe je dit doet is hier beschreven.

Bezoekers die niet lid zijn van de ARA en van alle functies van de website gebruik willen maken zullen eenmalig op de website moeten registreren. Als je dat hebt gedaan kan je inloggen en je bijvoorbeeld aanmelden op activiteiten uit de agenda. Inloggen is ook nodig als je je wilt aanmelden als betalend lid van de ARA dus zeer zeker aan te raden :-)

In de nabije toekomst hopen we meer functionaliteit op de website uit te rollen :)
Avatar
Door Geschift
#366872
Ook ik moest de combinatie van email adres + ww invoeren.
Dat lukte echter niet ...

Toen klikte ik bovenaan op Forum.
Op die pagina kon ik bovenin wederom op inloggen klikken.
En daar was nick + ww voldoende en succesvol.

Ziet er allemaal idd lekker fris uit hoor he; netjes :yes: !
Avatar
Door klaaz
#366889
futuristie rosso schreef:
26 feb 2017, 12:37
kunnen we in het forum nog kiezen welke berichten we bovenaan willen lezen (oude of nieuwe)
Ik gebruik zelf de standaard volgorde maar kijk eens onderaan dit topic en kik op de knop [opties] :ok: Je kunt dit ook instellen in je gebruikerspaneel.
Avatar
Door klaaz
#366927
Silke schreef:
28 feb 2017, 15:22
Super gedaan, complimenten :ok: maar wat is er gebeurd met sommige profielfoto's zoals de mijne ?
Ik heb geen idee wat je bedoeld. Is hij veranderd, Is hij weg? Alle bestanden zijn één op één over gezet van de oude server naar de nieuwe. Mocht hij weg zijn dan is de kans dat ik hem ga vinden (of zoeken) erg klein 8) In dat geval wil ik je vragen hem opnieuw in te stellen :)
Avatar
Door Silke
#366928
klaaz schreef:
28 feb 2017, 16:26
Silke schreef:
28 feb 2017, 15:22
Super gedaan, complimenten :ok: maar wat is er gebeurd met sommige profielfoto's zoals de mijne ?
Ik heb geen idee wat je bedoeld. Is hij veranderd, Is hij weg? Alle bestanden zijn één op één over gezet van de oude server naar de nieuwe. Mocht hij weg zijn dan is de kans dat ik hem ga vinden (of zoeken) erg klein 8) In dat geval wil ik je vragen hem opnieuw in te stellen :)
Hij is er nog wel maar ziet eruit als of die met een of andere rare lens is genomen :laugh: stel weer een nieuwe in :ok:
Door Madman59
#366930
Ziet er mooi uit, complimenten.
Op de motorbeurs al een enthousiaste demo van Capo dei Capi gehad met vermelding van dubbel aanmelden. Geen probleem gehad om nu zelf rond te neuzen.

groet
Mathijs
Avatar
Door klaaz
#366942
ik moet vanwege allerlei ontwikkeling werkzaamheden (aan de website) vaak uit en weer inloggen dus ik heb het nog niet ervaren eerlijk gezegd, ik zal het in de gaten houden de komende dagen :ok:
#366951
Shiver750 schreef:
1 mar 2017, 21:12
Ziet er goed uit. :ok:
:wobblesign: Ik mis de informatie wie er in het bestuur zit, komt dat nog? (smoelenboek?)
Wordt aan gewerkt :ok:
#366952
Ben een tijdje offline geweest op de site, maar werkt snel en ziet er flitsend uit zonder het oude en vertrouwde verloren te hebben. Het is een heeeele lange bevalling geweest maar alle signalen wijzen erop dat we weer vooruit kunnen.

Mannen en vrouwen bedankt en zoals altijd de aanhouder wint :victory:
Avatar
Door Chriz86
#366974
Ziet er zeer goed uit! Dat je gemakkelijk tussen forum en agenda switcht is echt enorm handig, dat ging voorheen moeilijk. De navigatie is in zijn geheel stukken beter, ik vind ook direct de agenda nu :yes: :yes: Ook op mijn mobiel werkt het nu nog iets beter.

Wel viel me op dat het inloggen op de website bij mij niet automatisch gaat, en ik zie het verschil hier niet echt vergeleken met niet ingelogd zijn (website bedoel ik, niet forum).

Word ook betalend lid van de ARA!