ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door futuristie rosso
#366904
http://aprilia-riders.nl/clubblad

De site is online en het eerste clubblad/magazine staat er op. Om er een magazine van te maken dat gaat aanslaan bij bezoekers van onze website (alleen leden) ben ik benieuwd wat jullie er van vinden...?
Hebben jullie ideeën/suggesties op en aanmerkingen (positief natuurlijk) schroom dan niet en laat het ons als redactie weten.

bijvoorbeeld
- vaste onderwerpen
- opmaak staan of liggend/horizontaal
- foto's wel of niet achter tekst

Er zullen ongetwijfeld meer zaken zijn die bij jullie leven .

Dus gaarne reageren

Rik Doejaaren
Ron Meinema
Avatar
Door Brontolo
#366909
Hey mannen! Leuk weer eens wat te lezen. Ga vooral zo door en hopelijk komen de artikelen met bijbehorende foto's ook vanzelf bij jullie terecht.

Opbouwend commentaar is dat ik bij een aantal artikelen niet kan vinden wie de auteur is. Ook is het misschien een idee om alle artikelen in hetzelfde lettertype in dezelfde grootte en kleur te plaatsen, dat leest wat rustiger.

Bedankt voor de genomen moeite in ieder geval! :ok:
Door Madman59
#366932
Ziet er goed uit! Dank voor de moeite hiervoor.

Paar bevindingen mijnerzijds, zie maar wat je kan gebruiken, ben geen expert in deze (in niks eigenlijk).

(Al eerder genoemd,) de opsteller van het verslag/column/stukje ontbreekt nogal eens, best leuk om te weten.
Foto's zien er soms wat vreemd uit, door horizontaal uit te rekken (paar buitenland-reis foto's) of verticaal uitrekken (voorpagina).
Vwb foto's onder de tekst als achtergrond: als het heel vaag is blijft het goed leesbaar (stukje van Ron). Bij een van de ritverslagen is de achtergrond-foto zo aanwezig dat de tekst lastiger te lezen word.
Lettertype, al eerder genoemd meen ik, zou alles in zelfde font houden en in 1 verslag/tekst 1 grootte hanteren.
Avatar
Door futuristie rosso
#366933
voor nu bedankt voor de opmerkingen. We gaan jullie op en aanmerkingen zeker meenemen.
Sommige foto's heb ik niet op de juiste manier vergroot of verkleind. Weet nu hoe het moet dus dat gaat niet meer gebeuren. Vinden jullie dat er vaste onderwerpen in moeten komen.......??
Avatar
Door Chriz86
#366975
Ziet er goed uit. Leuk om zo het clubblad weer te lezen! Ik vind die stukjes die voorheen in het clubblad stonden waarin een lid aan het woord kwam erg leuk. Wat mij betreft een vast onderwerp! :ok:
Daarnaast is het ook leuk om ook wat tekst over circuit-ervaringen te hebben wanneer deze er zijn.
#366987
Fijn om te horen, jou suggestie om het vaste onderdeel waarin een clublid aan het woord komt neem ik over. In het eerst volgende magazine kan je het weer lezen.

Wat de circuitervaringen betreft ben ik het met je eens , ik ben dan wel afhankelijk van de leden die er iets over willen schrijven. Wie neemt de uitdaging aan....???

verslagen gaarne verzenden naar redactie@aprilia-riders.nl
Avatar
Door FerBa
#367074
futuristie rosso schreef:
4 mar 2017, 15:49
Fijn om te horen, jou suggestie om het vaste onderdeel waarin een clublid aan het woord komt neem ik over. In het eerst volgende magazine kan je het weer lezen.

Wat de circuitervaringen betreft ben ik het met je eens , ik ben dan wel afhankelijk van de leden die er iets over willen schrijven. Wie neemt de uitdaging aan....???

verslagen gaarne verzenden naar redactie@aprilia-riders.nl
Misschien een postje met deze vraag in het Circuittopic plaatsen met een link naar dit topic om de circuitleden te attenderen?

Word ook betalend lid van de ARA!