ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door michello86
#303105
Nee gelukkig is de Tuono verder niet omgevallen of iets, hij staat ongeveer klem achter mijn auto, dat is mijn geluk geweest achteraf.
Al staat hij er nu niet meer met een heel fijn gevoel.

Gelukkig viel dit voor mij gewoon onder de motorverzekering!
Dus ik kreeg voor alles uiteindelijk de nieuwwaarde terug (exclusief mijn eigen risico).

Uiteindelijk kom je er wel weer overheen, alleen wie zegt dat als ik alles er weer nieuw opzet dat het niet volgende week er weer vanaf is gestolen..
Door tormenta
#312282
Helaas ben ik ook de dupe geworden van voertuigcriminaliteit.
De nacht van 12 op 13 juni is mijn RSV gejat.
Na het aan alle kanten gemeld te hebben heb ik het gevoel dat dit alleen een formaliteit is. Aanwijzingen over verdachte personen in de beurt of speciale specificaties van de fiets worden niet eens in het verbaal opgenomen omdat er toch niets mee gedaan wordt.
Ik heb zelfs het vermoeden dat er vanuit de buurt getipt is.Woon namelijk sinds kort op een soort eiland waar je niet komt als je er niet moet zijn in Bergschenhoek(rotterdam).Kan me ook niet voorstellen dat die rijdend mee is genomen anders was de hele buurt wakker geworden.
Dit is was hem,
http://www.aprilia-riders.nl/forum/http ... ic.php?t=3
Kenteken  MD-TB-43
Het kuipruitje is ondertussen gewoon wit en de arrow einddemper is vervangen door een zwarte van merk Werx.

Groet van een depressief en boos man  :(
Laatst gewijzigd door tormenta op 16 jun 2012, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Zwijntje
#312285
Misschien verstandig om een regio, datum enz aan te geven.
Je wordt er toch gewoon gestoord van dat die kl*relijers niet van andermans spullen af kunnen blijven!!  >:( :rtfm:
Door tormenta
#312366
Bedankt voor je reactie heb eea aangepast.

Grtz
T

[quote="Zwijntje"]
Misschien verstandig om een regio, datum enz aan te geven.
Je wordt er toch gewoon gestoord van dat die kl*relijers niet van andermans spullen af kunnen blijven!!  >:( :rtfm:



[/quote]
Door tormenta
#312493
Thanks! Heb liever mijn fiets terug maar ben wel goed verzekerd, denk ik.

Grtz
T

[quote="rsv mille evo"]
Hoop dat je verzekering nog wat uitkeert,volgens mij is politie/justitie niet heel actief bezig met opsporen van gestolen motoren, sterkte er mee! 
[/quote]
Avatar
Door ArieRSV
#342402
Het is dan wel geen Appie... Maar toch.
In de nacht van zaterdag 18, op zondag 19 januari is de Suzuki VX800 van mijn vader uit zijn garage aan de kasteellaan in Oudorp (N-H) gestolen. Mocht iemand iets verdachts hebben gezien of gehoord, horen wij dat natuurlijk graag!

Merk: Suzuki
type: VX800
Kleur: Zwart
Kenteken: MK-24-GJ
Bouwjaar: 1991.

Afbeelding

Bedankt,

Arie. (en Henk)

Update 01-03-2014.
IS GEVONDEN!
Laatst gewijzigd door ArieRSV op 1 mar 2014, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
#366630
Ik had niet gedacht dat ik ooit iets als dit zou plaatsen...

Onlangs zijn de linkpipes en uitlaatdempers van mij Akrapovic Hexagonal EVO system gestolen :bad: .

Het gaat om titanium linkpipes met katalysator (zonder hitteschildjes) en de hexagonale titanium Akra dempers met Carbon eindstuk.

Omdat het om onderdelen van het volledige EVO systeem gaat heb je er zonder de rest van het systeem niets aan aangezien het een grotere diameter pijp is.

Hieronder een paar foto's van de linkpipes en dempers. Mocht je ze te koop zien staan, iets zien of horen laat het mij dan AUB weten.

Afbeelding

Afbeelding
Avatar
Door FerBa
#366634
Da's balen man! Hoop dat ze nog terechtkomen!
Ik probeer het in de gaten te houden!

Word ook betalend lid van de ARA!