ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door FerBa
#362880
G Factory schreef:Mijn nieuwe aankoop ;D
Eindelijk! ;D

Mooie Fuut Gerard! :ok:

Veel plezierige km's met hem!
Door ElSjiepo
#362981
Afgelopen weekend een andere auto gekocht:

Afbeelding
Avatar
Door -Luca-
#363013
Ik vond het tijd om mijn persoonlijke bescherming even flink op te schroeven.
Daarom heb ik vandaag er even voor gezorgd dat Jaap van Ten Kate in Nieuwleusen eerder met pensioen kan.
Ik heb gekocht:
Nieuwe sloffen: Alpinestars SMX-6
Afbeelding

Nieuwe wanten: Alpinestars GP-Plus
Afbeelding

Nieuwe broek: Alpinestars Missile
Afbeelding

Nieuw jassie: Alpinestars GP-R
Afbeelding

Nieuw vestje: Alpinestars Track Protection vest
Afbeelding

Oh ja, binnenkort ook op deze site: Mijn Büse motorpak en Dainese backprotector, te vinden bij de advertenties ;D
Laatst gewijzigd door -Luca- op 18 mar 2016, 21:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door rolf
#363017
mooie futura gerard, mijn stal is ook weer een motor rijker. Tenminste als mijn bod geaccepteerd is, op een mooie italiaan op BVA geboden en veiling liep vanavond af. Ben de hoogste bieder en nu nog akkoord van de aanbieder
Avatar
Door rsvfrank
#363023
rolf schreef:mooie futura gerard, mijn stal is ook weer een motor rijker. Tenminste als mijn bod geaccepteerd is, op een mooie italiaan op BVA geboden en veiling liep vanavond af. Ben de hoogste bieder en nu nog akkoord van de aanbieder
Die gele zeker? :kwijl:
Avatar
Door rolf
#363056
rsvfrank schreef:
rolf schreef:mooie futura gerard, mijn stal is ook weer een motor rijker. Tenminste als mijn bod geaccepteerd is, op een mooie italiaan op BVA geboden en veiling liep vanavond af. Ben de hoogste bieder en nu nog akkoord van de aanbieder
Die gele zeker? :kwijl:

inderdaad maar blijft niet zo lang geel
Avatar
Door rsvfrank
#363058
rolf schreef:
rsvfrank schreef:
rolf schreef:mooie futura gerard, mijn stal is ook weer een motor rijker. Tenminste als mijn bod geaccepteerd is, op een mooie italiaan op BVA geboden en veiling liep vanavond af. Ben de hoogste bieder en nu nog akkoord van de aanbieder
Die gele zeker? :kwijl:

inderdaad maar blijft niet zo lang geel
Ok, maar is wel orgineel toch,die kleur?
#363231
Om de koude handjes wat warmte te geven. Werkt perfect wel een beetje gedoe om ze te monteren. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Yathunder
#363510
Mijn aanschaf is iets wat ik vroeger ook onder mijn auto heb gehad, alleen nu in led vorm.
Het is een maak het of kraak het, je moet ervan houden... :worship:
Ik heb het setje aangeschaft voor de FUN :crazy: om beetje mee te spelen, maar toen had ik een paar dagen vrij en alles liep anders ivm ziek dochtertje :bad: , en heb ik een paar uurtjes in de garage doorgebracht... :friends:

Omdat ik het filmpje of foto niet geüpload krijg, heb ik een filmpje op youtube gemaakt (moet er nog een liedje onder maken, maar eerst even zo). Ik loop door het menu van de Streetglow heen, vandaar het dimmen en knipperen, kan ook gewoon 1 kleur vast aan uiteraard, vind persoonlijk blauw, of paars het mooiste!

Falcofighter Streetglow

Geef maar eens jullie mening. Heb hem gedimd aan normaal, anders is het te fel en niet mooi.
En de wetgeving is mij bekend.


Ik zal ook nog foto's toevoegen als het me lukt (blijf probleem hebben met grootte), of een beheerder moet zin en tijd hebben om ze evt toe te voegen?

Gr Dominique

Word ook betalend lid van de ARA!