ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#361541
Na veel wikken en wegen wil de meerheid toch weer voor Cartagena gaan van maandag 7 t/m donderdag 10 maart vanwege de volgende redenen:

Hotel dichtbij circuit
Een uurtje rijden vanaf luchthaven Alicante
Vervoer motor + materiaal middels kratten
Goede organisatie (No Limits - Erwin Vercruyssen)
Genoeg leuke eetgelegenheden in Cartagena
4 dagen met 3 groepen op de baan dus veel rijtijd (6 a 7 sessies)

Vliegen op Alicante met Transavia (of Ryan Air) vanaf Eindhoven/ Rotterdam/ Amsterdam waarbij je vanaf Eindhoven en Amsterdam donderdagavond de 10e kunt terug vliegen zodat je eventueel vrijdag weer kunt werken.

Voor feestbeesten kunnen we natuurlijk zaterdag 5 maart al richting Spanje vliegen en er een mooi feestje bouwen, de zondag uitrusten sight seeing en maandag fris gaan knallen.

Aangezien alles redelijk vol begint te lopen zullen we deze week moeten gaan boeken. Dus voor vrijdag even aangeven wie definitief mee gaat zodat ik Erwin kan informeren en iedereen zijn: trackdays/ vliegtickets/ auto/ extra nacht hotel
kan boeken

Wie gaat er mee
- (Maarten)
- Blijhoofd (Remco)
- Heuveltje (Frank)
- Tomba La Bomba (Tom)
- (Ernest)
- KJ (Klaasjan)
- (Ronald)
- Sjoerd
- Joris
- Geert
- RSVJan (Jan)
-
#361560
Heuveltje schreef:
Sjoerd schreef:Cartagena? Verrassend! Had nl geen stemmen bij de poll. Maar goed, als de meerderheid dat wil...
Moest 4 dagen zijn en daarbij is het toch het vertrouwde geworden middels kratten ipv nieuw circuit en los geladen.
Ga je weer mee?
Yep! Schrijf mij er maar bij. :yahoo:
#361588
Dat worden weer een paar gezellige dagen. Prima manier om een paar dagen met je circuit- of wegmotor bezig te zijn. En mucho gezellig, op en naast de baan :)
20150317_131943.jpg
IMG-20150317-WA0019.jpg
Wie lijkt dit nog meer gaaf, maar vindt het nog wat te spannend of (letterlijk?) te ver gaan? Ik ben wel benieuwd :)

Tombaaa
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#361611
Mille Merckel schreef:Cartegena is vet, de datum 'past' goed in de agenda dus zou best mee willen.
Echter moet ik nog ff afwachten wat de KTM cup doet..............
Zou gezellig zijn Maurice. Wat doet de rest van de Limburgse club? Je kunt je misschien ook vast bij Erwin op de reservelijst laten zetten, dan sta je in ieder geval boven aan, mocht het tegen die tijd nodig zijn? Of onder voorbehoud toch al aanmelden?

Voor andere geïnteresseerden: http://nolimitstrackdays.be/trackholida ... gena-2016/

Tombaaa
#362721
rolf schreef:het zou zomaar kunnen gaan sneeuwen, afgelopen week zag ik sneeuw op een spaans circuit voorbij komen. :friends:

Veel plezier daar en hou alles heel
Dat was idd op Aragon. Maar dat ligt heulheul ver van waar wij onze rondjes gaan draaien...
#362908
Heuveltje schreef:Iedereen is weer veilig terug, op een enkele grindbak excursies na is er geen schade gereden binnen de ARA groep. Waren weer super dagen waar iedereen met de dag sneller werd. De verhalen en foto's gaan wel komen :ok:
ben benieuwd!
zag 1 foto van Janrsv op een heule mooie rsv4 met een strakblauwe achtergrond dus het weer zal wel OK geweest zijn! :)
#362934
Heuveltje schreef:1e filmpje - gefilmd vanaf de BMW van Ronald

https://www.youtube.com/watch?v=fDb7PthnU2k
Mooi filmpje , leuk om jullie te zien rijden en die ouwe logge gele mille is maar niet af te schudden, topper! 8)
Opvallend ook dat Ronald veel wijdere lijnen rijd dan jou op de rsv4 komt zeker door de enorme snelheid welke die beemer meeneemt zodat aanremmen net wat lastiger is ?

Word ook betalend lid van de ARA!