ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Heuveltje
#361091
Door omstandigheden kon ik nog ff een extra dagje boeken op Assen. Aangezien er een mogelijkheid was om nog eens "les" te krijgen en ik nog nooit les op Assen gehad heb de ideale kans.
Instructeur was Ron van Steenbergen (2 voudig Nederlands Superbike kampioen :ok: ), de groep bestond uit 3 cursisten waarvan er helaas >:D 1 al in de 1e sessie uitviel met motorpech (Kawa).
Er werd in 5 groepen gereden waarbij we de 1e sessie in groep 3 reden incl. oude ruskenhoek, dit was werkelijk niet te doen. Allemaal kluitjes met rijders die iets van 2.20 rondreden :o
Gelukkig konden we naar groep 2 incl. nieuwe ruskenhoek alhoewel daar ook meer dan de helft langzamer dan 2.15 reden :-\ .

We werden gefilmd waarna de beelden geanalyseerd werden en we met een nieuw aandachtspunt de nieuwe sessie ingingen. Met name de puntjes op de i gezet en de basis gelegd om de volgende stap te zetten richting de 1.50 :victory:

Vanaf 5.24 kom ik in beeld
https://www.youtube.com/watch?v=IrOxnTqndDs

Word ook betalend lid van de ARA!