ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#362424
rsvfrank schreef:Ik ben vooral benieuwd of ze de achterstand op de andere fabrieken hebben ingehaald.
De test op Sepang met de 2015 was weinig hoopvol...
Vandaag heeft Mike di Meglio een Shakdown met de 2016 op Aragon gedaan.
Ik ben benieuwd.
#362448
George schreef:Zonder spoilers dan wel. Wat zou de reden zijn dat ze eigenlijk zo'n grote kont hebben. Vooral al je kijk naar de minimale kont van bijvoorbeeld de Rsv4.
Zo te zien hebben ze de uitlaat daar zitten
#363263
Hey boys (and girls)

De loterij in Argentinië pakte redelijk uit voor Aprilia met Bradl op een 7e plek
http://www.aprilia.com/en/en/index/raci ... -race.html

Wat verwachten we er verder van? Wordt dit een stijgende lijn? Vooral van bautista verwacht ik eerlijk gezegd nog wel wat.

Bij ons bezoek aan de raceafdeling in Noale afgelopen september vond ik wel dat iedereen vertrouwen uitstraalde in een goede afloop van het avontuur en ook het feit dat Piaggio nu zijn naam verbonden heeft aan het avontuur door een grote vermelding op de motoren lijkt me een positief signaal.

Voor degenen die geinteresseerd zijn in wat achtergrond van deze racer: http://www.motogp.com/en/news/2016/03/0 ... -gp/193681
#363264
Pas volgend jaar kunnen er conclusies worden getrokken.
Ik weet niet of Bradl en Bautista nu de ideale rijders zijn voor Aprilia,maar welke topcoureur zou de stap durven wagen?
Vinales zou ik wel wat vinden ....maar denk dat Suzuki die wel wil houden.
Eigenlijk is dit jaar natuurlijk een ontwikkelingsjaar met de geheel nieuwe motogp fiets, dus mogen we niet teveel verwachten.
#363457
Vinales is out of the question...... suzuki wil hem houden maar honda trekt ook aan hem als vervanger voor pedrosa

Vind dat de mannen het nog niet zo slecht doen.... in ieder geval beide gefinished in lastige omstandigheden. Bautista had een beetje pech wat hem wat plekken kostte buiten zijn schuld... alles bleef heel.... hmm ik zie wel een stijgende lijn.

Denk dat ze een goede keus gemaakt hebben met team Gresini, lijkt me wel een profi clubje
#367136
Inmiddels laatse test van de winter bijna afgelopen. Ik moet zeggen, het ziet er wel veelbelovend uit met Espargaro op de 2017 fiets :yes:

Die moet toch wel regelmatig top 10 rijden met enkele uitschieter in de top 5? Wat denken jullie?

Met de beperkte middelen lijkt Aprilia toch langzaam de subtop binnen te dringen O0
#367200
B-Art schreef:
12 mar 2017, 20:18
Inmiddels laatse test van de winter bijna afgelopen. Ik moet zeggen, het ziet er wel veelbelovend uit met Espargaro op de 2017 fiets :yes:

Die moet toch wel regelmatig top 10 rijden met enkele uitschieter in de top 5? Wat denken jullie?

Met de beperkte middelen lijkt Aprilia toch langzaam de subtop binnen te dringen O0
Een enkele top 5 moet er wel in zitten inderdaad, was positief verrast met de test resultaten.
Goed bezig daar!
#367203
Inderdaad lekker bezig , denk een regelmatige top 10 met een uitschieter naar een top 5 resultaat wel moet kunnen.
Wordt zowiezo wel een leuk motogp jaar denk ik.
Ik hoop dat KTM ook af en toe wat leuks kan laten zien.

Word ook betalend lid van de ARA!