ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot circuit en race gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#355961
Mede Aprilianen,

Het is mij in de afgelopen jaren opgevallen dat er bij de ARA een vrij vaste groep fanatieke circuitrijders zijn. Daarnaast is er een grote groep die nog nooit op het circuit heeft gereden maar dat wel eens willen proberen. Je ziet dan ook vaak dat bij het plannen van een circuit-event meestal de weg wordt gekozen van de ervaren circuitrijder. Op zich niets mis mee maar hierdoor wordt het evenement vaak te hoogdrempelig voor de beginner die voor de eerste keer op een circuit wil rijden.  Ook is het vaak kostbaar om op een circuit als Assen te rijden of om naar Frankrijk te gaan.

Ikzelf organiseer (gewoon voor de lol) al enkele jaren Circuit- rijvaardigheidsavonden op het Politietraingscircuit in Lelystad. Dit op non- profit basis voor collega’s in samenwerking met een bevriende motorzaak.
Nu lijkt het mij ook wel eens leuk om zo’n avond voor de ARA te doen. Ik heb een avond gereserveerd en er is plek voor 30 personen. En het circuit in Lelystad is erg geschikt om zo’n evenement te houden.

Heb je zin om onder leiding van gediplomeerde KNMV- instructeurs eens een avondje lekker gas te geven en je rijtechniek te verbeteren of om gewoon eens te proberen waar je Aprilia voor gemaakt is? Zonder hoge kosten en gewoon met je straatmotor?  Schrijf je dan nu in!
De circuitavond is toegankelijk voor alle straatlegale motoren (dus geen racers zonder kenteken, slicks enz.) en voor zowel ervaren als minder ervaren rijders.
Woensdag 3 Juni 2015 van 17:30 tot 21:00. Kosten zijn 80,-EUR en dat is inclusief fris en broodjes.
Ik hoor graag van jullie!

Pm je email adres. Dan stuur ik een inschrijfformulier per mail.

Jesse
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Jesse J op 27 feb 2015, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
#355986
Dat moet wel lukken lijkt me, en anders heb ik altijd nog wel geïnteresseerden van buiten de club. Noem anders een uiterste inschrijfdatum zodat we gezamenlijk de dertig vol kunnen maken met kennissen wanneer het met de club alleen niet lukt. Even wat speling houden met de inschrijfdatum van het circuit zelf dus.
#355989
Super Klaas!
Het zou mooi zijn als we alles rond hebben voor half Mei.
Ik heb een inschrijfformulier dat getekend moet worden en daar staan ook de betalingsvoorwaarden op.
Bij opgave mail ik de formulieren naar de betreffende persoon.

Ik kan er al een naar jou mailen.
#356017
Ik ga het ff overwegen... Afgelopen week net een jaarkaart voor op Lelystad gekocht, dus ik rij dit jaar al 7x op dat circuit. Inschrijving blijft (tenzij vol, neem ik aan) open tot half mei?
#356029
[quote="ElSjiepo"]
Ik ga het ff overwegen... Afgelopen week net een jaarkaart voor op Lelystad gekocht, dus ik rij dit jaar al 7x op dat circuit. Inschrijving blijft (tenzij vol, neem ik aan) open tot half mei?
[/quote]
Ja. Inschrijven tot half mei.
#356047
[quote="ElSjiepo"]
Ik ga het ff overwegen... Afgelopen week net een jaarkaart voor op Lelystad gekocht, dus ik rij dit jaar al 7x op dat circuit. Inschrijving blijft (tenzij vol, neem ik aan) open tot half mei?
[/quote]

jaarkaart?  how does this work??
#356048
[quote="robz"]
[quote="ElSjiepo"]
Ik ga het ff overwegen... Afgelopen week net een jaarkaart voor op Lelystad gekocht, dus ik rij dit jaar al 7x op dat circuit. Inschrijving blijft (tenzij vol, neem ik aan) open tot half mei?
[/quote]

jaarkaart?   how does this work??
[/quote]

Zo! ;D
#356078
[quote="tripakis"]
Volgens mij niet Jarno, vorig jaar heb ik ook een keer meegedaan en toen reden er ook circuit fietsen mee.
Was sinds kort toegestaan  :ok:
[/quote]
Niet toegestaan. Vorg jaar eind augustus is nog iemand van onze groep weggestuurd (met racer).
:rtfm:
Laatst gewijzigd door Jesse J op 2 mar 2015, 06:02, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!