ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door Mille Merckel
#340466
ik weet dat enkele trouwe Aprilianen een Enduro thuis in de garage hebben staan als winterfiets. Tevens zijn er natuurlijk nog Caponord en Pegaso rijders in ons midden die we eigenlijk te weinig zien op een mooie rit.

waarschijnlijk ga ik binnen enkele dagen een enduro aanschaffen..............eigenlijk koop ik mijn 'oude' motor terug. Het is een volbloed enduro dus met kenteken.

dit geeft mij meteen de mogelijkheid om een leuk winterweekend te plannen..................of off-road arrangement of zo.
ik denk aan medio december of januari, ongeacht de weersomstandigheden want bij regen en prut des te meer pratsch!

zin er mensen voor te porren?....
#340477
vandaag een dikke enduro aangeschaft.............mijn eigen motor teruggekocht ::)
Volgende week route uitzetten en testrijden..............dan datum plannen en gaaas!
#340516
ja hoor Jan...........vooral veel tractorpaden en veldwegen. Geen extreme ondergrond zoals mul zand (brabant). gewoon lekker pratschen ;D
Door FastJ
#340602
[quote="alfafranky"]
Ben afgelopen weekend in Stavelot geweest !!
Heel lekker boor de bossen en rivieren gereden !!
Ga zeker mee !
[/quote]
:friends:
Avatar
Door alfafranky
#340626
[quote="Mille Merckel"]
vandaag een dikke enduro aangeschaft.............mijn eigen motor teruggekocht ::)
Volgende week route uitzetten en testrijden..............dan datum plannen en gaaas!
[/quote]
Kunnen we niet lekker door de Ardennen gaan
Rijden ???? Of wonck?
#340630
Jammer heb de pegaso niet meer met noppenbanden. Heb nu een Capo maar daar ga ik het bos niet mee in. Heb er de goede banden ook niet voor. Anders had ik graag mee gegaan.
#340668
[quote="alfafranky"]
[quote="Mille Merckel"]
kan ook, maar dan is het handiger om eerste met de auto/bus naar Belgie te rijden.
[/quote]
Ik kan er drie mee nemen !
[/quote]

ik ook 3 stuks...................trouwens waar waarde gij vandoag? de Roké Pratschpikken waren in Eindhoven, net als ik ;D
#340693
[quote="alfafranky"]
[quote="Mille Merckel"]
vandaag een dikke enduro aangeschaft.............mijn eigen motor teruggekocht ::)
Volgende week route uitzetten en testrijden..............dan datum plannen en gaaas!
[/quote]
Kunnen we niet lekker door de Ardennen gaan
Rijden ???? Of wonck?
[/quote]

weet jij de weg in de Ardennen?..............enne zijn het officiele paden of illegale paden wat jullie gereden hebben?
Avatar
Door alfafranky
#340704
[quote="Mille Merckel"]
[quote="alfafranky"]
[quote="Mille Merckel"]
vandaag een dikke enduro aangeschaft.............mijn eigen motor teruggekocht ::)
Volgende week route uitzetten en testrijden..............dan datum plannen en gaaas!
[/quote]
Kunnen we niet lekker door de Ardennen gaan
Rijden ???? Of wonck?
[/quote]

weet jij de weg in de Ardennen?..............enne zijn het officiele paden of illegale paden wat jullie gereden hebben?
[/quote] rond om malmedy weet ik aardig de weg !
Heb geen idee of ik op officiële paden heb gereden !
Zijn in een kleine steen groeve geweest er is een veel grotere iets verder !
Avatar
Door rolf
#340706
[quote="alfafranky"]
[quote="rolf"]
Ik kan er 2 meenemen maar dan moet ik iets om mee te nemen hebben ???
[/quote]
Jij hebt toch een enduro ??? Of is ie van die Franse vriend !!
[/quote]

Helaas niet van mij, ik
mag hem gebruiken als ik in Frankrijk ben
#340708
[quote="alfafranky"]
[quote="Mille Merckel"]
[quote="alfafranky"]
[quote="Mille Merckel"]
vandaag een dikke enduro aangeschaft.............mijn eigen motor teruggekocht ::)
Volgende week route uitzetten en testrijden..............dan datum plannen en gaaas!
[/quote]
Kunnen we niet lekker door de Ardennen gaan
Rijden ???? Of wonck?
[/quote]

weet jij de weg in de Ardennen?..............enne zijn het officiele paden of illegale paden wat jullie gereden hebben?
[/quote] rond om malmedy weet ik aardig de weg !
Heb geen idee of ik op officiële paden heb gereden !
Zijn in een kleine steen groeve geweest er is een veel grotere iets verder !
[/quote]

OK,dan ben jij onze tourguide.............ook geregeld ;D

Word ook betalend lid van de ARA!