ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Sjaakie
#89850
Dit keer geen leuk topic maar een noodzakelijk kwaad.
Wij proberen op deze manier jouw gestolen onderdeel of motorfiets onder de aandacht te brengen zodat eventueel een andere Aprilia-rijder deze kan herkennen.

Geef dus zoveel mogelijk details zoals kenteken, framenummer, stickers, uiterlijk, beschadigingen, etc.
Het is natuurlijk geen garantie, maar hoe meer oplettende ogen hoe beter...

De Moderators


PS. Vriendelijk verzoek hier alleen te reageren als je iets gesignaleerd hebt, of iets als gestolen/vermist wil opgeven.      Niet ter zake doende reacties worden zonder waarschuwing en discussie verwijderd...
Laatst gewijzigd door Sjaakie op 7 okt 2009, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Raptor
#89946
Zie http://www.aprilia-riders.nl/forum/http ... ic.php?t=7

Afbeelding


WAT?
- Merk & type: Aprilia RSV Mille
- Kenteken: MP-PV-83
- Bouwjaar: 2001
- Kilometerstand: 10.044

WAAR?
Locatie misdrijf: Amsterdam, de Pijp
Datum vermist: 17 september 2007
Tijdstip misdrijf: tussen 05:00 en 08:00 uur

KENMERKEN?
- Carbon zijflapjes, carbon achterspatbord, Aprilia Titanium Race uitlaat.
- Tsubaki ketting met Stealth achtertandwiel
Laatst gewijzigd door Raptor op 18 sep 2007, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door mikem
#92091
Net gezien bij opsporing verzocht (http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/op ... erval.aspx).
Toch even melden:

- quote -
De daders reden op een gestolen zwarte Aprilia RP racemotor, type Mille Tuono, met rode velgen en het kenteken MR-ZH-51. De Aprilia motor is gestolen in Amsterdam, tussen donderdagavond 14 en vrijdagmiddag 15 juni, een maand dus voor de overval. De motor stond in een afgesloten ondergrondse parkeergarage voor bewoners van een appartementencomplex in de Maria Austriastraat, in de wijk IJburg. Die vroege donderdagochtend 12 juli werd de motor vóór de overval ook al op het Burgemeester Brinkmanhof gezien. De motor is na de overval nog niet teruggevonden. Overigens heeft de eigenaar van de motor dubbele pech, want in de tweede week van september werd ook zijn nieuwe, bijna dezelfde motor uit zijn afgesloten garage gestolen. Het gaat om een eveneens zwarte Aprilia motor, nu een RR Mille Tuono, met het kenteken MR-NS-93.
-quote-
Laatst gewijzigd door mikem op 3 okt 2007, 00:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door rs 250
#100846
hee hallo

Onderstaande even van de rdw site afgevist.
gaat over de mp-pv-83

Is dus een later geimporteerde fiets.
Wat vreemder is, volgens mij is hij na de diefstal overgeschreven.
Hoe komen ze aan de kenteken papieren, ???
Want die heb je nodig voor overschrijven lijkt me zo.

en op wiens naam staat het schatje nu ????
Lijkt me handig dat de platpettenbrigade daar even gaat kijken

Datum eerste toelating  28-03-2001
Datum aanvang laatste tenaamstelling  26-10-2007
Datum eerste afgifte Nederland  20-04-2006

Graag hoor ik de afloop. ... ...

niels
Avatar
Door Sjaakie
#101132
PS. Vriendelijk verzoek hier alleen te reageren als je iets gesignaleerd hebt, of iets als gestolen/vermist wil opgeven.
      Niet ter zake doende reacties worden zonder waarschuwing en discussie verwijderd...  :yes: :yes:
#101530
[quote="RS 250"]
hee hallo
Wat vreemder is, volgens mij is hij na de diefstal overgeschreven.
Hoe komen ze aan de kenteken papieren, ???
Want die heb je nodig voor overschrijven lijkt me zo.

en op wiens naam staat het schatje nu ????
Lijkt me handig dat de platpettenbrigade daar even gaat kijken
niels

[/quote]

Is overgeschreven op naam van de verzekering vandaar  O0
als die ooit teruggevonden wordt en het bedrag is overgemaakt aan de verzekerde, is de verzekeraar de rechtmatige eigenaar.
Hoe ik dat weet allemaal?:  Heb ooit stage gelopen op zo'n afdeling van een verzekeraar  :yes:
Laatst gewijzigd door Stanleybobly op 29 nov 2007, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door zeeslot
#138858
Weer een >:(

Toevallig heet hij ook Robz:

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/208281

Het zal ook eens niet, zou vandaag mn eerste circuitdag meemaken. Gisteravond tussen 00.00 en 01.00 uur de motor op de trailer gestald om rond 06.45 met goede moed naar Zandvoort te rijden.
Eenmaal buiten gekomen staat alleen de trailer er nog met een aantal doorgeknipte spanbanden en is mijn dag al vroeg naar de klote!
Bij deze dus als iemand omgeving Amsterdam/Diemen mijn motor tegen komt heeft hij van mij toestemming degene die er op rijd er op willekeurige manier af te halen.

Het gaat om een Aprilia RS 250 met knalgele racekuipen (geen verlichting + kenteken) en op de zijkant de welbekende 'aprilialeeuw in het zwart. Verder heeft hij nieuwe clip-ons. Ben zo slim geweest nooit t framenummer te noteren dus die heb ik (nog) niet, zal vanmiddag de vorige eigenaar bellen in de hoop dat hij deze nog heeft.
Hij is voor de deur van mn huis gestolen in een woonwijk tussen Diemen en Ganzenhoef (Amsterdam ZuidOost).
Avatar
Door Bikeman
#140089
Kloten zooi, laat ze eraf blijven!

foto (geleend van MF)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door Silke
#208076
MS-PP-80
RSV 1000 R uit 2005
Diverse carbon onderdelen
Öhlins stuurdemper
Bos uitlaten
Donker ruitje
QMS achterremschijf
Stikker van de ARA en op het kontje vet sexy
km stand circa 27900

Ik zit hier gewoon te janken achter mijn bureau, kan het echt niet geloven
#208252
Mod break

Discussie voeren in een nieuw topic s.v.p.

PS. Vriendelijk verzoek hier alleen te reageren als je iets gesignaleerd hebt, of iets als gestolen/vermist wil opgeven.      Niet ter zake doende reacties worden zonder waarschuwing en discussie verwijderd...

[Edit: Officiële post was van de mod Sjaakie, maar wegens splitsing topic is deze verloren gegaan en daarom hier opnieuw neergezet door mij]
Door sterrie
#208679
Wil hier graag melding doen van een gestolen Aprilia.
Het is wel geen motorfiets maar een bromscooter.
Het gaat om een kanariegele SR50 met ook gele velgen.
Bijzonder detail zijn de geïntegreerde knipperlichten in de achterlichten
Kenteken 88-DRG-7
Gestolen 13-09-2009 tussen 20:30 en 22:45 te Hellevoetsluis aan de Opzomerlaan thv nr 106
Scooter had ca. 26000 km gereden en verkeerde verder in prima staat.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door sterrie op 12 okt 2009, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ruud.
#215348
Hoi,

Mijn RSV mille is vandaag gestolen!!!

Gestolen op de factorij in Hoorn./ Zwaag

Herkenbaar aan het zwarte voorspatboord en underseat, en de 2002 model tank met de grijze strepen.


Afbeelding

Alvast bedankt

Groetjes Ruud

Update 26 november, motor terug gevonden!!
Laatst gewijzigd door ruud. op 28 nov 2009, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door PieterTLS
#217078
[quote="ruud."]
Hoi,

Mijn RSV mille is vandaag gestolen!!!

Gestolen op de factorij in Hoorn./ Zwaag

Herkenbaar aan het zwarte voorspatboord en underseat, en de 2002 model tank met de grijze strepen.


Afbeelding

Alvast bedankt

Groetjes Ruud

Update 26 november, motor terug gevonden!!
[/quote]

nog helemaal intact ?
Door ruud.
#220436
Nee helaas  schade aan de rechterkant. De schade word nu getaxeerd door een motorzaak + verzekeraar, hopelijk krijg ik nog wat centjes van die heren  :yes:
Avatar
Door rolf
#284351
met verbazing kijk ik hier naar:
http://www.motormeuk.nl/redirect_conten ... e-vries%2F

Tja het is even zitten want het duurt meer als een half uur maar zo ga jeje wel zorgen maken als je raspaardje gestolen wordt en je weet waar deze weer terug te halen is.

Het recht in eigen hand nemen mag niet maar wel erg verleidend na deze rapportage. Ik ben heel eerlijk want als het mij zou overkomen en ik weet waar mijn motor eventueel is dan stap ik met een paar maten in de auto en ga hem halen en breng de dief in onberispelijke staat bij een politie bureau op een presenteerblaadje.

Ik roep hiermee niet op voor een openbare jagt partij, maar oordeel zelf maar. :-\
Laatst gewijzigd door rolf op 18 mei 2011, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
#286261
[quote="rolf"]
met verbazing kijk ik hier naar:
http://www.motormeuk.nl/redirect_conten ... e-vries%2F

Tja het is even zitten want het duurt meer als een half uur maar zo ga jeje wel zorgen maken als je raspaardje gestolen wordt en je weet waar deze weer terug te halen is.

Het recht in eigen hand nemen mag niet maar wel erg verleidend na deze rapportage. Ik ben heel eerlijk want als het mij zou overkomen en ik weet waar mijn motor eventueel is dan stap ik met een paar maten in de auto en ga hem halen en breng de dief in onberispelijke staat bij een politie bureau op een presenteerblaadje.

Ik roep hiermee niet op voor een openbare jagt partij, maar oordeel zelf maar. :-\
[/quote]

Wanneer gaan we een knokploeg opstellen Rolf, voor het geval dat  :angel:
Door michello86
#301016
Helaas moet ik hier iets neerzetten, iets wat ik nooit hoopte te hoeven doen.
Maar van de week is uit mijn garage de uitlaat, de accu en het gereedschapsetje (orgineel aprilia) van mijn Tuono gestolen.
De uitlaat betreft een voor nederland redelijk unieke Q(uat) D uitlaat titanium. (Bas van dit forum heeft dezelfde.)
De accu is de sterkere Yuasa 14 ipv 12.

Willen jullie als jullie wat op marktplaats of op een andere plaats iets zien verschijnen contact met mij opnemen?
Alvast heel erg bedankt!
Avatar
Door brobro
#302728
[quote="michello86"]
Helaas moet ik hier iets neerzetten, iets wat ik nooit hoopte te hoeven doen.
Maar van de week is uit mijn garage de uitlaat, de accu en het gereedschapsetje (orgineel aprilia) van mijn Tuono gestolen.
De uitlaat betreft een voor nederland redelijk unieke Q(uat) D uitlaat titanium. (Bas van dit forum heeft dezelfde.)
De accu is de sterkere Yuasa 14 ipv 12.

Willen jullie als jullie wat op marktplaats of op een andere plaats iets zien verschijnen contact met mij opnemen?
Alvast heel erg bedankt!
[/quote]

Holy, hoe aso is dat zeg!!!
Wees blij dat je Tuono er nog stond, is niets mee gebeurd?
Vallen dat soort spullen niet onder de inboedel verzekering van je huis?

Word ook betalend lid van de ARA!