ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Sjaakie
#158103
Ben wel benieuwd naar wat hier zoal aan "analoge" bladen gelezen wordt. Zelf heb ik een abo op Motoplus en door het lidmaatschap van de K.N.M.V. het blad Motor.
Motoplus is toch wel heel erg een NL vertaling van Motorrad waar de artikelen eerder instaan en die ook nog eens fors dikker is. Plus het feit dat er niet naar de pijpen van de importeurs gedanst word.
Avatar
Door rsvfrank
#158105
na jaren moto73 dit opgezegd ivm met teveel choppermeuk.
Motor abonnement .
Vaak engelse motorbladen zoals Fastbikes, performance bikes en superbike magazine, deze zijn alleen zo Fu@#%ng duur!
Avatar
Door DrRossi
#158108
Ik heb een abbo op Performancebikes  :crazy:
Een soort Topgear onder de motor bladen.
Was vroeger nog maffer maar is nog best te lezen!

Abbo kost nu iets van 45 pond  :ok:

Promotor komt bij mij de WC niet in  :lazy:
Laatst gewijzigd door DrRossi op 15 nov 2008, 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Jesse J
#158122
Ik lees op m'n werk MOTOR en had afgelopen jaar een gratis abonnement op MOTO73.
MOTO73 vond ik echt minder :bad: niet (of iig te weinig) op sport-rijders geicht.
Verder koop ik wel eens een MOTORPLUS of een Engels tijdschrift als er iets over Aprilia in staat.
Door gerritz
#158132
Motor, vind ik toch één van de leukere tijdschriften, vroeger veel Moto 73, maar dat vind ik echt niets meer aan.
Laatst gewijzigd door gerritz op 15 nov 2008, 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door rolf
#158139
ik lees de volgende bladen:

abonnementen:
Kickstart, leuke verhalen en test maar soms duurt een verslag erg lang voordat deze geplaatst wordt.
Motor, leuk blad met veel info, echter vaak komen artikelen overeen met andere motorbladen. Zeker foto's zie je vaak terug uit andere motorbladen.
MR Motorrijder, belgisch blad met erge leuke humor, rijderstest gaat net ergens anders over dan de gemiddelde. Werken samen met het franse blad Moto Motards, zo zie je vaak artikelen in beide bladen terug komen.
Promotor, de tourtochten zijn perfect, alleen de rijderstesten zijn niet zo top.
Het ARA clubblad, toppie :ok:
De Strada, mooiste clubblad wat ik ooit gezien en lees, zeer profesioneel.

Losse verkoop:
Moto 73, valt inderdaad tegen.
Moto Motards, omdat ze soms erg aparte testen doen van bijvoorbeeld alle circuits in la France.
Performance Bikes, gasten zijn een leuk gek.

Dan krijg ik:
Motoport magazine, tja is natuurlijke verkapte reclame maar wel leuk.

Zo en nu de keuze van mij welk blad ik mijn abbonement opzeg, in ieder geval de strada, helaas door het akefietje met de race-commissie heeft het geen toegevoegde waarde meer voor mij. Ik twijfel of de kickstart of de promotor op te zeggen.
MR motorrijder en Motor blijven in ieder geval.

rolf
Avatar
Door Tomba la bomba
#158150
Ik heb de Kicx en heb vorige week de Moto73 opgezegd. Ik kwam steeds vaker niet verder dan een keer van voor tot achter doorbladeren. Zonde van het geld.

EN ons eigen Clubblad natuurlijk!

Tombaaa
Laatst gewijzigd door Tomba la bomba op 15 nov 2008, 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door cwalker
#158159
vanwege m'n werk, n hele hoop:

belgisch: motorrijder en motorwereld. (M&T van m'n LEVEN NIET, ik ga nog liever n dagje in n vriescel zitten)
nederlands: kicxstart en soms motoplus... en het ARA clubblad natuurlijk... als het ooit eens aankomt hier...  de rest niet (meer):-X moto73 e.d. vind ik oersaai en net n advertentiemagazine

engels (en dat zijn ook m'n favorieten) superbike, performance bikes,fast bikes, road racer, streetfighters,classic racer,TT racer, en nog wel één en ander
amerikaans: racer X, TWT, sportbikes, en nog eentje waarvan ik ff niet op de naam kan komen
duits: PS magazin, ps tuner mag, MO (soms),drift magazine, en nog een ander specials-magazine, ook alweer naam vergeten
italiaans: motocyclismo, moto techinca, en masterbike (laatste is HEEL goed ook)
frans: option moto, café racer, moto tuning en nog wat kleinere zooi
japans: rider (nou ja, lezen... ehhhh beeldjes kijken) en alles wat ik in handen kan krijgen.
heb ook nog wel wat klanten die me wat opsturen vanuit italië, australië,griekenland,denemarken, enz..

en dan vergeet ik r nog wel wat..

hou ze trouwens ook al jaaaaren (eerste dateren van 1983!) allemaal bij, zijn enorme stapels, denk dat ik ze jaar of twee geleden laatste keer geteld heb, toen waren 't er paar duizend..
Avatar
Door malle eppie
#158164
Ik heb nu een abo op Kicxstart, al moet ik wel zeggen dat de laatste 6!!! nummers mij weinig kunnen boeien.
Dus twijfel om het weer op te zeggen. Het is een leuk alternatief blad, maar de testen van de laatste tijd zijn echt bagger. Het laatste top nummer van de Kicx was vorig jaar oktober met Casey Stoner op de cover.

Verder koop ik los regelmatig het belgische Motorrijder, dit vind ik echt een super blad. Leuke testen en een hoop humor. Verder vind ik een maand blad de mooiste interval.
Bij een twee weeks blad is er vaak weinig nieuws te lezen. Ben ooit abonnee van de Motor geweest, maar om deze reden opgezegd. Kom hem soms nog wel eens los.
Avatar
Door Sjaakie
#158181
[quote="cwalker"]
vanwege m'n werk, n hele hoop:

belgisch: motorrijder en motorwereld. (M&T van m'n LEVEN NIET, ik ga nog liever n dagje in n vriescel zitten)
nederlands: kicxstart en soms motoplus... en het ARA clubblad natuurlijk... als het ooit eens aankomt hier...  de rest niet (meer):-X moto73 e.d. vind ik oersaai en net n advertentiemagazine

engels (en dat zijn ook m'n favorieten) superbike, performance bikes,fast bikes, road racer, streetfighters,classic racer,TT racer, en nog wel één en ander
amerikaans: racer X, TWT, sportbikes, en nog eentje waarvan ik ff niet op de naam kan komen
duits: PS magazin, ps tuner mag, MO (soms),drift magazine, en nog een ander specials-magazine, ook alweer naam vergeten
italiaans: motocyclismo, moto techinca, en masterbike (laatste is HEEL goed ook)
frans: option moto, café racer, moto tuning en nog wat kleinere zooi
japans: rider (nou ja, lezen... ehhhh beeldjes kijken) en alles wat ik in handen kan krijgen.
heb ook nog wel wat klanten die me wat opsturen vanuit italië, australië,griekenland,denemarken, enz..

en dan vergeet ik r nog wel wat..

hou ze trouwens ook al jaaaaren (eerste dateren van 1983!) allemaal bij, zijn enorme stapels, denk dat ik ze jaar of twee geleden laatste keer geteld heb, toen waren 't er paar duizend..
[/quote]

Dat je nog tijd hebt om je klanten te helpen. GEEN tijd om onderdelen te bestellen  :bye: :bye:
Door ApriliaMan
#158295
Heb een abo op Motor. Via via regelmatig de beschikking over de Kicxstart en Promotor.

Fast Bikes soms in de kiosk.
Avatar
Door Sjaakie
#158296
[quote="ApriliaMan"]
Heb een abo op Motor. Via via regelmatig de beschikking over de Kicxstart en Promotor.

Fast Bikes soms in de kiosk.
[/quote]

Als het maar gratis is zeker  :yes: :yes:
Door ApriliaMan
#158297
[quote="Sjaakie"]
[quote="ApriliaMan"]
Heb een abo op Motor. Via via regelmatig de beschikking over de Kicxstart en Promotor.

Fast Bikes soms in de kiosk.
[/quote]

Als het maar gratis is zeker  :yes: :yes:
[/quote]

Mis Henk, in Fast Bikes staan met een bepaalde regelmaat lekkere ...............
Door heavy
#158313
Ik heb geen abonnementen lopen, het meeste nieuws lees ik online. Voor de vakantie's koop ik altijd een aantal motorbladen en soms als er leuke en interessante artikelen in staan.
Avatar
Door Sjaakie
#158314
[quote="ApriliaMan"]
[quote="Sjaakie"]
[quote="ApriliaMan"]
Heb een abo op Motor. Via via regelmatig de beschikking over de Kicxstart en Promotor.

Fast Bikes soms in de kiosk.
[/quote]

Als het maar gratis is zeker  :yes: :yes:
[/quote]

Mis Henk, in Fast Bikes staan met een bepaalde regelmaat lekkere ...............
[/quote]

Ouwe vieze man  :yahoo: :yahoo:
Door ApriliaMan
#158335
[quote="Sjaakie"]
[quote="ApriliaMan"]
[quote="Sjaakie"]
[quote="ApriliaMan"]
Heb een abo op Motor. Via via regelmatig de beschikking over de Kicxstart en Promotor.

Fast Bikes soms in de kiosk.
[/quote]

Als het maar gratis is zeker  :yes: :yes:
[/quote]

Mis Henk, in Fast Bikes staan met een bepaalde regelmaat lekkere ...............
[/quote]

Ouwe vieze man  :yahoo: :yahoo:
[/quote]

Ik kom er tenminste voor uit OUWE  :yahoo:
Avatar
Door FerBa
#158480
Ik heb een abo op MOTOR ook i.v.m. lidm. knmv. Is ook het enigste motorblad wat ik lees buiten ons clubblad natuurlijk! :yes: :ok:
Vind het trouwens jammer dat Joost Overzee geen vaste redacteur meer is, ik las zijn verslagen en artikelen altijd met veel plezier. :yes:

Voor de rest ben ik ook nog geabonneerd op 2 auto(tuning)magazines. :secret:
Door aprilia.racing
#158712
elke maand Moto Pulsion (en français) en de Newsletter van de Belgische Motorrijders Bond.  Heerlijk technisch nieuws  :tease:

Word ook betalend lid van de ARA!