ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door v-TWim
#131835
Even onder voorbehoud, wie gaat vanmiddag -na de MotoGP uiteraard  :angel: - nog even rondknorren in Groningen?

Weet zelf wel een leuk rondje. Het hoeft van mij echt niet de hele middag maar gewoon even een uur, anderhalf uur lekker touren.

Edit: Als, ALS, ik ga wordt het pas vanavond rond een uur of 8.
Laatst gewijzigd door v-TWim op 1 jun 2008, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Harrie van Til
#131841
Ben net terug van en rondje Ten Post-Loppersum-Zeerijp-Godlinze-Losdorp-N33 naar Eemshaven-Hefswal-'t Lage van de Weg-Usquert-Kantens-Middelstum-Stedum-Ten Post.
Alvast even wat verkenning qua mooie wegtukken voor de rit van 26 juli as.
Ga nu even wat in mapsource zetten.

WElk rondje heb jij vanmidag in gedachten?

Harrie van Til, shiverslaafd
Door v-TWim
#131850
Woon zelf in Bedum, dan naar Ten Boer, Woltersum, Ten Post, van uit Ten Post langs het Damsterdaip naar Loppersum, Middelstum, Onderdendam, in O'dam ri Warffum, voor Warffum ri Baflo, en dan ri Mensingeweer, Warfhuizen, binnendoor via Roode Haan naar Ezinge, Feerwerd, Garnwerd, Winsum weer ri O'dam en weer terug in Beem. Zoiets, maar niets staat vast. Tussen Loppersum en Middelstum kun je ook richting Westeremden, ook een mooi stuk!
Door v-TWim
#131858
Ja, ik heb nog wel aan je gedacht... Sterkte! Kun je 'm van je buurman niet stiekum lenen?  :secret: Ben trouwens laatst over een afrit gekomen op de N33 bij de MacD. Was het daar? Daar stond een fijne dikke rubberstreep op 20 cm van de witte lijn....
Door Harrie van Til
#131859
De weg tussen Woltersum en Wittewierum (Ten Post) is nog steeds afgesloten. Duur tot 19-6. Heel jammer.

Ik weet nog niet of ik vanmiddag mee ga: moet eerst weten wanneer ik mijn vriendin op moet halen. Je hoort van me. Ik sluit dan aan in Ten Post bie Daip.
Door v-TWim
#131907
[quote="Vincent"]
Ik ook niet ben nog maar een uurtje wakker en tsja voetbal he.
Vincent
[/quote]

Voetbal? Hmmmm could'nt care less.... Daarnaast; Voetbal = minder  :police: = minder kans op...
Door RSV1000 racer
#131954
[quote="rsv mille evo"]
voetbal....was dat???  :crazy:
[/quote]
22 idioten die achter een bal aanrennen en er zit niet eens een gashandel aan zo'n bal :gaga: :gaga: :gaga:
Avatar
Door Silke
#131960
[quote="MilleMaster"]
[quote="rsv mille evo"]
voetbal....was dat???  :crazy:
[/quote]
22 idioten die achter een bal aanrennen en er zit niet eens een gashandel aan zo'n bal :gaga: :gaga: :gaga:
[/quote]

:rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: helemaal goed
#132003
[quote="MilleMaster"]
[quote="rsv mille evo"]
voetbal....was dat???  :crazy:
[/quote]
22 idioten die achter een bal aanrennen en er zit niet eens een gashandel aan zo'n bal :gaga: :gaga: :gaga:
[/quote]

En hebben ze hem eindelijk trappen ze hem weg

Word ook betalend lid van de ARA!