ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Roy R
#131671
Goed... nog even contact gehad met de restaurant eigenaar/uibater/hoe het ook heet.
Eten is geen probleem al zouden jullie allemaal blijven eten ;)

De route op papier staat nu in de OP ik zal voor morgen er ook nog een aantal afdrukken!
Door d-cypher
#131747
hey roy, ik zag je bericht op motorforum, ik denk er wel te zijn ;D

dacht al dat het van ARA forum was. en hier zit ik eerlijk gezegd nagenoeg nooit op.
maar je kunt wel op me rekenen ;)
Door Roy R
#131808
GPS rit staat er ook bij!

Dit is echter wel de eerste versie dus zonder landmark, deze kan ik echter heel makkelijk uitleggen vraag me hierom bij Koenders.
Alles staat in de OP!
Door Roy R
#131926
Zo... /me is weer klaar met het lummelen voor vandaag...
De rijders zijn naar huis/eten in Elten, de vrouwen zijn uit mijn achtertuin verdwenen en het eten is op... back to the workshop!

Hij was leuk! Bedankt voor de gezelligheid!!!
Door d-cypher
#131928
erg mooie rit, althans het gedeelte dat ik ben meegereden.

voor de mensen die zich afvroegen waar ik ineens heenreed.

mijn motor maakte vanaf de stop in varsseveld een bijgeluidje. ik heb het vermoeden dat de zuigerveren beetje slecht zijn (en dit na 700 km nieuwe zuiger  ???)
dus dacht kan beter nu stoppen zonder dat motor volledig in de soep loopt.

was erg gezellig! een volgende keer hoop ik de rit af te kunnen maken!
Door FastJ
#132009
Het was een erg mooie rit. Roy: hartstikke bedankt voor het uitzetten en de organisatie, was top! En Dikke Miel voor het GPS werk, was prima.  :ok:

En wat is de Achterhoek toch mooi, ik heb ongeveer 2000 plekken gezien waar ik wel zou willen wonen.

Groeten, Jarno
Door Roy R
#132017
[quote="FastJ"]
Het was een erg mooie rit. Roy: hartstikke bedankt voor het uitzetten en de organisatie, was top! En Dikke Miel voor het GPS werk, was prima.  :ok:

En wat is de Achterhoek toch mooi, ik heb ongeveer 2000 plekken gezien waar ik wel zou willen wonen.

Groeten, Jarno

[/quote]

En nog goedkoper dan in het westen ook! ;)
Door erik
#132029
aprilia's volgen aprilia's  :help: :help: :help:
Na 80 km toch nog aangehaakt
Hele mooie route gaan we zeker nog een keer rijden

Klasse roy
Door herman
#132044
Was toch nog goedgekomen rond 12 uur haakten we toch nog aan, mooie omgeving stuk snelweg Duitsland, 181 km top was toch hoger dan ik dacht voor een strada trail. na afloop lekker even met Jelle en Jarno gegeten in Elten (Duitsland) op terras. Was een geslaagde dag.

En wat ook altijd heel leuk is dat je met dat soort dagen nieuwe riders ontmoet uit de club, en blijkt dat ze ook nog uit de buurt komen leuk erg leuk.

Roy bedankt  :ok: 

Groejes Herman
Avatar
Door DNNZ
#132159
Het was inderdaad een mooi ritje en puik georganiseerd  :worship: En met Autobahn in de rit ging er een wereld voor me open, incl. tanktas. Man wat was dat schrikken zeg  :help: De luchtstromingen zijn met 220+ toch echt anders dan je zou verwachten :wobblesign: maar gelukkig niks ergs gebeurd en heb ik een heerlijk stukje gereden  :victory:
Avatar
Door pegasolennart
#132383
en heb je de spullen nog terug kunnen vinden die uit je tanktas gewaaid zijn.
trouwen mijn pegaso heeft ook aardig zijn best gedaan met 175 met zijn tweeen op de pegaso.
Avatar
Door DNNZ
#132412
[quote="pegasolennart"]
en heb je de spullen nog terug kunnen vinden die uit je tanktas gewaaid zijn.
trouwen mijn pegaso heeft ook aardig zijn best gedaan met 175 met zijn tweeen op de pegaso.
[/quote]

Inderdaad ja, jij was weg. Updeetje voor jou dan: ik heb het mapje met alle belangrijke papieren terug kunnen vinden  :yahoo: Het was echt ongelooflijk, het mapje lag op de streep dat de rijbaan van de vluchtstrook scheidt op mij te wachten. Alleen een paar pasjes (ANWB, ARA) waren er uit gewaait en zijn nu waarschijnlijk in de eeuwige jachtvelden aangeland.  :worship:
Door Roy R
#132542
Bij deze dan nog een paar foto's die ik gemaakt heb...

En dat zijn ook mijn enige.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Word ook betalend lid van de ARA!