ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Grandia
#126553
Zijn jullie erg enthousiast over Roke? Ik heb er mijn Shivers gekocht en een beetje mixed feelings. Ze willen wel goede service bieden (leenmotor bij een beurt, mijn gecrashte Shiver werd thuis opgehaald), maar ze lijken een beetje te veel succes te hebben, waardoor ze wat slordig worden ("wat kan ik voor je doen?" "Ik kwam voor een beurt, zoals afgesproken."). Aan de andere kant, Aad gaat zaterdag trouwen, dus zijn hoofd loopt wsl een beetje over  ;D

Misschien rijd ik wel mee, maar mevrouw Grandia is ook rond die tijd uitgerekend, dus dan heb ik wel wat anders te doen  :yahoo:
Door BlueVFRank
#130987
Zou graag mee willen alleen op vrijdag wordt mijn huis opgeleverd en zaterdag moet ik al weg op de motor. Denk dat Clau me afmaakt. Hoewel, misschien een heel snel rondje
Avatar
Door robz
#131007
[quote="Grandia"]
Aad gaat zaterdag trouwen, dus zijn hoofd loopt wsl een beetje over  ;D

[/quote]

kijk!  zo hoor je nog eens wat.....

denk wel dat ze het erg druk hebben , als zelfs Kees de experience laat schieten (circuit!!)  omdat hij moet werken.... ::)
Avatar
Door motorbeer
#131392
[quote="BlueVFRank"]
Zou graag mee willen alleen op vrijdag wordt mijn huis opgeleverd en zaterdag moet ik al weg op de motor. Denk dat Clau me afmaakt. Hoewel, misschien een heel snel rondje
[/quote]


Wij zullen het niet verklappen.  ;D

Anne

Word ook betalend lid van de ARA!