ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door Severine
#130901
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. Laatst heb ik een tomtom gekocht samen met mijn vriend. Nou zijn we opzoek naar een 2e houder voor de tomtom rider1 heeft iemand die voor mij te koop? of heeft iemand een suggestie voor mij? TOMTOM zelf heeft hem niet meer in voorraad tenzij wij een aankoopbon hebben, maar die hebben we niet omdat we hem via marktplaats hebben gekocht.

Groetjes :bye:
severine
Avatar
Door bmack
#130902
[quote="Severine"]
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. Laatst heb ik een tomtom gekocht samen met mijn vriend. Nou zijn we opzoek naar een 2e houder voor de tomtom rider1 heeft iemand die voor mij te koop? of heeft iemand een suggestie voor mij? TOMTOM zelf heeft hem niet meer in voorraad tenzij wij een aankoopbon hebben, maar die hebben we niet omdat we hem via marktplaats hebben gekocht.

Groetjes :bye:
severine
[/quote]naar mijn weten verkoopt mijn dealer ze gewoon stuur eens een mailtje zou ik zeggen http://www.vjmotorsport.nl
Door Severine
#130920
Hoi

De GPS shop hebben we al geprobeerd. de tomtom 1 is uit de running en daarom zijn ze lastig te verkrijgen. ik vj motorsport nog even proberen hopen dat zij wel zn steun nog hebben.

in ieder geval bedankt voor het meedenken en als er nog andere suggesties zijn graag.

groetjes
severine

Word ook betalend lid van de ARA!