ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door Chloé
#130147
Bij wijze vn troost heb ik van mijn vriend een dag op de Corvette driving days cadeau gehad  :ok:

Dus ik mag kiezen waar en wanneer en als ik dan helemaal genezen ben kan ik lekker gaan Corvette rijden  ;)

Ik kijk er al naar uit, is eens iets anders en heb er nog nooit mee gereden  :)
Door 2 Fast 2 See
#130150
[quote="Chloé"]
Bij wijze vn troost heb ik van mijn vriend een dag op de Corvette driving days cadeau gehad  :ok:

Dus ik mag kiezen waar en wanneer en als ik dan helemaal genezen ben kan ik lekker gaan Corvette rijden  ;)

Ik kijk er al naar uit, is eens iets anders en heb er nog nooit mee gereden  :)
[/quote]

Heeft jou vriend ook een zusje van rond de 20  ;D  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
Door Chloé
#130152
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="Chloé"]
Bij wijze vn troost heb ik van mijn vriend een dag op de Corvette driving days cadeau gehad  :ok:

Dus ik mag kiezen waar en wanneer en als ik dan helemaal genezen ben kan ik lekker gaan Corvette rijden  ;)

Ik kijk er al naar uit, is eens iets anders en heb er nog nooit mee gereden  :)
[/quote]

Heeft jou vriend ook een zusje van rond de 20   ;D  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
[/quote]

Waarom ? Ben je nog niet van de straat dan ?  :man_in_love:

Ja mijn vriend heeft 2 zussen vn in de 20, maar de ene is een carrieremadam en de andere is verpatst  ;D

Hij heeft dat gedaan omdat hij weet dat ik mij eigenlijk een beetje verveel en het er lastig mee heb dat ik vn derden afhang.
En omdat ik nog iets te goed had
Hoop alleen dat ik dat ding niet in de prak rijd, voorzichtig met iemands anders eigendom  zal dus de boodschap zijn
Laatst gewijzigd door Chloé op 23 mei 2008, 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door Bitaktus_Snellus
#130161
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="Chloé"]
Bij wijze vn troost heb ik van mijn vriend een dag op de Corvette driving days cadeau gehad  :ok:

Dus ik mag kiezen waar en wanneer en als ik dan helemaal genezen ben kan ik lekker gaan Corvette rijden  ;)

Ik kijk er al naar uit, is eens iets anders en heb er nog nooit mee gereden  :)
[/quote]

Heeft jou vriend ook een zusje van rond de 20   ;D  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
[/quote]

tjonge jonge jonge... de bronstige dekhengst Jelmer ziet overal mogelijke vriendinnetje
Avatar
Door jackske
#130191
[quote="Bitaktus_Snellus"]
[quote="2 Fast 2 See"]
[quote="Chloé"]
Bij wijze vn troost heb ik van mijn vriend een dag op de Corvette driving days cadeau gehad  :ok:

Dus ik mag kiezen waar en wanneer en als ik dan helemaal genezen ben kan ik lekker gaan Corvette rijden  ;)

Ik kijk er al naar uit, is eens iets anders en heb er nog nooit mee gereden  :)
[/quote]

Heeft jou vriend ook een zusje van rond de 20   ;D  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
[/quote]

tjonge jonge jonge... de bronstige dekhengst Jelmer ziet overal mogelijke vriendinnetje
[/quote]
;D

Veel plezier in ieder geval :ok:
Door 2 Fast 2 See
#130204
[quote="Chloé"]
Waarom ? Ben je nog niet van de straat dan ?  :man_in_love:

Ja mijn vriend heeft 2 zussen vn in de 20, maar de ene is een carrieremadam en de andere is verpatst  ;D

[/quote]

Ben idd weer ff niet van de straat  :rotfl2:

Carrieremadam is nix mis mee  ;D heb je ook weinig verplichtingen  :wobblesign:  :rotfl2:

Word ook betalend lid van de ARA!