ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Avatar
Door pegasolennart
#125553
ja ik heb je mail adres fout ingetypet
nu weer gestuurd dus als het goed is komt die nu wel aan

lennart
Door Roy R
#125566
[quote="pegasolennart"]
ja ik heb je mail adres fout ingetypet
nu weer gestuurd dus als het goed is komt die nu wel aan

lennart
[/quote]

Check, we gaan verder via de mail!
Avatar
Door pegasolennart
#126154
roy ik heb je ge mail. morgen verzamelen bij jou thuis

groetjes lennart
Avatar
Door pegasolennart
#126610
route hebben we proefgereden. een paar kleine foutjes moeten er nog uit gehaald worden. De route ziet er goed uit.

groetjes lennart
Door Roy R
#126664
Jullie staan erbij!

Rit is al iets aangepast, moet nu alleen nog even een saai stukje schrappen om langs een landmark te kunnen rijden ;)
Avatar
Door pegasolennart
#129285
he roy hoe is het met de route.
ik heb zelf een andere motor gekocht het is een zwarte pegaso. zelfde type als ik heb. heb mijn oude pegaso er nog bijgehouden.
lennart
Door Roy R
#129289
[quote="pegasolennart"]
he roy hoe is het met de route.
ik heb zelf een andere motor gekocht het is een zwarte pegaso. zelfde type als ik heb. heb mijn oude pegaso er nog bijgehouden.
lennart
[/quote]

Ben er nog niet verder mee bezig geweest. Ben erg druk geweest, maar moet alleen het stukje naar de landmark nog even wijzigen.
Gefeliciteerd met de nieuwe motor! Kan je de oude mooi voor onderdelen nog gebruiken ;)
Door Grandia
#130106
[quote="Roy R"]
De rit zal op papier omschreven beschikbaar zijn en indien hier vraag naar is zal ik deze nog in het Duits vertalen.
De rit zal ook beschikbaar zijn als GPS gebeuren dankzij Dikke miel, meld het hier even en tzt zal je hem nog ontvangen.

Ik zal vanaf 9.30 aanwezig zijn in het café tot 11.00. Ik zal dan een aangepaste rit gaan rijden om her en der een paar foto's of videobeelden te maken.

[/quote]
Ik rijd hoogstwaarschijnlijk ook mee. Is het nou de bedoeling dat ieder voor zich rijdt, or rijden we als groep?
Avatar
Door pegasolennart
#130122
we rijden hoofdzakelijk in kleine groepjes. Onderweg bij een eetstop willen we wel eens met meerdere groepjes bij elkaar gaan zitten voor de gezelligheid.

Roy komt de routebeschrijving nog op het forum te staan? of zou je hem naar de gene willem mailen die mee rijden zodat we doe route niet in elkaar hoeven te plakken bij koenders.

groetjes lennart
Door Grandia
#130123
[quote="pegasolennart"]
we rijden hoofdzakelijk in kleine groepjes. Onderweg bij een eetstop willen we wel eens met meerdere groepjes bij elkaar gaan zitten voor de gezelligheid.

Roy komt de routebeschrijving nog op het forum te staan? of zou je hem naar de gene willem mailen die mee rijden zodat we doe route niet in elkaar hoeven te plakken bij koenders.

groetjes lennart
[/quote]
dan kan ik wel aanhaken, neem ik aan
Door Roy R
#130872
[quote="pegasolennart"]
we rijden hoofdzakelijk in kleine groepjes. Onderweg bij een eetstop willen we wel eens met meerdere groepjes bij elkaar gaan zitten voor de gezelligheid.

Roy komt de routebeschrijving nog op het forum te staan? of zou je hem naar de gene willem mailen die mee rijden zodat we doe route niet in elkaar hoeven te plakken bij koenders.

groetjes lennart
[/quote]

Hij komt zowel geschreven als voor de navigatie rijders nog online te staan.

[quote="erik"]
Hoi Roy kan er nog een yam mee en heb je de route(gps) via mail voor mij

gr. erik
[/quote]

Route komt nog! wel Aprilia sticker op de motor plakken dan hé!

[quote="black bee"]
sorry roy heb een familie verplichting dat weekend en anders wordt ik uit het testament geknikkerd
[/quote]

Helaas, ik zal je doorstrepen.
Avatar
Door pegasolennart
#131359
nog geer route gezien roy maar neem aan dat het nog wel komt
nog 3 daagjes en dan kan de route beginnen

groetjes lennart
Door RSV1000 racer
#131369
Fucker de Fuck :( ga het niet redden zondag, moet dit jaar afstuderen en moet maandag nog het een en ander inleveren en zal dus moeten blokken zondag.  :'( Hoop voor de rest die wel gaat dat het een mooie rit wordt  :ok: :ok:
Door Roy R
#131421
[quote="pegasolennart"]
nog geer route gezien roy maar neem aan dat het nog wel komt
nog 3 daagjes en dan kan de route beginnen

groetjes lennart
[/quote]

Ben me echt de tering aan het rennen hier, heb dinsdag een circuitdag op Assen en der moet nogal wat aan mijn circuit Blade gebeuren.
Iedereen nog even hier kijken zaterdagavond (of als je dan tijd hebt zondag morgen) dan zal de route er iig op papier in staan en ik hoop dat mijn automatische GPS opsteller er dan ook nog tijd voor heeft  :-X  :-[

[quote="MilleMaster"]
Fucker de Fuck :( ga het niet redden zondag, moet dit jaar afstuderen en moet maandag nog het een en ander inleveren en zal dus moeten blokken zondag.  :'( Hoop voor de rest die wel gaat dat het een mooie rit wordt  :ok: :ok:

[/quote]

Helaas niets aan te doen!
Door Roy R
#131423
Nog even voor de duidelijkheid:

Wegens enorme drukte zal zaterdag de rit pas online verschijnen ik zal dit proberen zo vroeg mogelijk te doen!
De rit zal hopelijk ook zaterdag voor de GPS rijders beschikbaar worden!
Door FastJ
#131466
[quote="rsvjan"]
:worship: goed idee!, ik zal t es even met m'n baas (lees vrouw) bespreken, misschien tot zundag   :ok:
[/quote]
Gezellig Jan.

Jij hebt toch een heel aardige baas, moet lukken zou ik zeggen. Tot zondag.

Weersverwachting: droog en 23 graden. Wat wil je nog meer?


Groeten, Jarno
Laatst gewijzigd door FastJ op 30 mei 2008, 09:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Roy R
#131559
[quote="herman"]
Hoi Roy kijk even in je mailbox ik heb je een bericht gestuurd i.v.m. zondag

gr herman
[/quote]

:-*

*Schaam* Heb je gelijk aan. Was al wel aan het tellen geweest: 12 man is niet zo'n probleem, maar als er ook nog een zwik van de OVB mensen komen zal ie het wat krapper krijgen in de koeling :P

Word ook betalend lid van de ARA!