ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door black bee
#128759
heb ik weer , ben ik met de jongens van het werk aan het rijden
het zelfde ritje als zondag . staan we bij het tankstation in alkmaar (texaco) op de ring
ben ik bezig om te kijken of iedereen er gereed voor is , stond dus in zijn vrij aan het begin
aan de voegstrook , knalt een collega achterop en ja hoor daar ging de mille  :'(
schade valt mee , wordt er eentje voor de verzekering , heb dus een gebroken remhendel
beschadigd stuurgewicht , krassen op de onderkuip en de achterremstep is naar binnen gebogen
tevens is de rechteruitlaat vol met krassen .
gelukkig heb ik zelf niks en de collega ook niet
Door v-TWim
#128763
Altijd k*t zulke schades, en helemaal als het zo lullig gebeurt. Gelukkig geen gewonden en goed verzekerd. Succes met het oplappen.
Avatar
Door Silke
#128765
Oh jee...dat is balen, heb het ooit zelf gehad maar toen was ik de "dader", grietje remde op een invoegstrook van een snelweg en ik lette op het invoegen en niet op haar, wie gaat ook stil staan op een invoegstrook ??? Aan het einde dan ...  :gaga: g
Geeft ook nog rijles  :gaga: :rtfm:
Avatar
Door zeeslot
#128775
POtver..... balen Stefan  :-\

Het komt weer goed maar de rompslomp is altijd vervelend. Voordeel is weer dat je een nieuw demperke, hendeltje, gewichie, etc krijgt natuurlijk  :yes:
Door Timfiz
#128798
[quote="zeeslot"]
POtver..... balen Stefan  :-\

Het komt weer goed maar de rompslomp is altijd vervelend. Voordeel is weer dat je een nieuw demperke, hendeltje, gewichie, etc krijgt natuurlijk  :yes:
[/quote]

Ja dat zag er al niet uit. Hij had een paar deuken met een rubbere hamer in de demper geslagen met vervangen van demperwol. Reactie: "Ha je tis toch maar een demper"  :gaga: :gaga: :gaga:

Ik heb ff achter Stefan gereden en nu begrijp ik waarom hij is aangereden. Kan geen fout van zijn collega zijn geweest.  :rotfl2: :rotfl2: :rotfl2:
Laatst gewijzigd door Timfiz op 17 mei 2008, 06:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Renébagpipe
#128836
Ah... da's knudde Stefan. Zo zie je maar... ook stilstaand ben je op de Nederlandse wegen niet meer veilig.

Verder zou ik nog wat kunnen roepen over collega's, water en boten.................. maar dat laat ik maar achterwege.

Welkom in de "CLUB DER SCHADEHERSTELLERS"............. je bent in goed gezelschap.....    :angel:
Avatar
Door black bee
#128867
bedankt jongens en meiden.
het wordt allemaal netjes via de verzekering geregeld .
@ timfiz jij moet goed zo doorgaan  :friends:
gelukkig is het wel rijdbaar , moet alleen ff beide remhendels vervangen vooral de voorrem is toch
wel erg noodzakelijk.
Door Timfiz
#129262
[quote="black bee"]
bedankt jongens en meiden.
het wordt allemaal netjes via de verzekering geregeld .
@ timfiz jij moet goed zo doorgaan  :friends:
gelukkig is het wel rijdbaar , moet alleen ff beide remhendels vervangen vooral de voorrem is toch
wel erg noodzakelijk.

[/quote]

Zal ik doen. Ik weet dat je er altijd om moet lachen.  :friends: :friends: :friends: :friends:
Avatar
Door Sjaakie
#129563
[quote="black bee"]
maak je geen zorgen zowel ik als de motor zijn operationeel  :lazy:
alleen moet ik wel snel de remhendel vervangen  :yes:
[/quote]

Jouw uitspraak is eens geweest dat je niet moet remmen. Wat wil je nu eigenlijk, een boot kan toch ook niet remmen. Alleen snelheid verminderen.  :rotfl2: :rotfl2:
Avatar
Door Jesse J
#129704
[quote="Sjaakie"]
[quote="black bee"]
maak je geen zorgen zowel ik als de motor zijn operationeel  :lazy:
alleen moet ik wel snel de remhendel vervangen  :yes:
[/quote]

Jouw uitspraak is eens geweest dat je niet moet remmen. Wat wil je nu eigenlijk, een boot kan toch ook niet remmen. Alleen snelheid verminderen.  :rotfl2: :rotfl2:
[/quote]
Je kan remmen met de roeren :yes:(Rudderbrakes)
Avatar
Door black bee
#129859
dat komt dit jaar nog helemaal goed, eerst even de remhendel vervangen en dan weer
op zoek gaan naar een paar dagen  :yes: was de bedoeling voor aankomende maandag
maar dit gaat helaas niet lukken  :no:

Word ook betalend lid van de ARA!