ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

#128642
Ze zijn gek geworden daar :bad:

______________________________________________________________________________________


BIKE ME APRILIA EXPERIENCE SPA-FRANCORCHAMPS 19/05/2008



Geluidsmetingen op Spa-Francorchamps...

De nieuwe vergunning tot uitbating voor het circuit van Spa-Francorchamps die door de gouverneur van de Waalse gemeenschap is vrijgegeven, legt het circuit (en dus onze organisatie) op om aanzienlijke geluidsverminderingen toe te passen voor het vrijrijden. Vanaf nu zullen dus strikte metingen uitgevoerd worden.

Wij zijn dus genoodzaakt u te vragen om voor de BIKE ME APRILIA EXPERIENCE van maandag 19/05, originele uitlaten of "CE" (dB Killer) gehomologeerde uitlaten te gebruiken. Geluidsmetingen zullen door het circuit uitgevoerd worden en de motoren die teveel lawaai maken zullen geen toegang krijgen tot het circuit.

Wij verontschuldigen ons voor deze laattijdige politieke beslissing, maar wij vernemen zelf pas deze boodschap.

Met sportieve groeten,

Het Bikers' Days team
Door Renébagpipe
#128651
Op zich ook weer niet zo verwonderlijk, voor alles worden de eisen (Europese eenwording) strenger, of het nu op de openbare weg is of (ver) daarbuiten.

Mochten er nog mensen zijn die nu in de problemen komen, ik heb nog 2 originele dempers voor RSV liggen. 1 is er welliswaar aangepast met aparte linkpijp, voor aansluiting op Arrow-systeem.
Ik neem voor de zekerheid de 'normale pijp' wel mee............... kan zelf (helaas) toch niet rijden.............

Weet iemand dat hij nu al van deze pijp gebruik wil maken of van die andere aangepaste .... laat me even weten.......


:bye:
#128854
ja helaas voor mij niet aan de orde zit sinds gisteren in het gips met mijn hand door een lullig ongelukje op mijn werk dus ben er maandag wel bij maar helaas niet op de motor en dat notabene op mijn verjaardag :sorry:

Word ook betalend lid van de ARA!