ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#128527
Dat is slecht en goed nieuws tegelijk! Slecht omdat je bike aan puin ligt, goed nieuws dat je zelf eigenlijk niets hebt. Dat had anders af kunnen lopen. Blik is te vervangbaar, jij niet!

Sterkte de komende tijd  :ok:
#128530
hoi Evo
Ervaring rijker .....  jammer genoeg
Je gezondheid is nummer 1 > dus heb je gemazzeld met wat pijntjes.

De mille ziet er droevig uit, maar als alles (frame / vork/ wielen) recht is valt het toch wel mee voor zo'n crash.

Heel veel optisch kapot schrammen en butsen >  maar kan je goed mee rijden.
In de komende winter >> op knap topic

Succes ermee >  velen denken met je mee
Door v-TWim
#128537
:o :o :o Tjeesss, man. Dat ziet er niet best uit...  :no: :no: Gelukkig ben je zelf redelijk onbeschadigd gebleven maar morgen komt de spierpijn wel... :yes: Geen olie of dieselspoor op de weg? En inderdaad, inruil op de Dorso dat valt op dit moment even tegen.  :crazy: Hopen dat je 'm een beetje vlot weer rijdbaar hebt.
Door Renébagpipe
#128540
Ik dacht even (hoopte althans) op een geintje toen ik topic-titel las...................

Helaas.................. zware pech Herman, een geluk dat je er zelf nog redelijk vanaf bent gekomen.

Sterkte, succes en al dat soort opmerkingen spreken uiteraart voor zich.



Het is niet veel opbeurends wat ik verder kun neerzetten..................... maar een setje spiegels heb ik nog liggen.

En verder moet het vanaf nu maar eens afgelopen zijn met de Appies die onderuit gaan................... verdulleme nog eens aan toe.
#128561
Balen man. Succes met het opknappen en het herstel van jezelf.

Tip: een topkuipframe is vaak nog goed te richten, kunnen ze o.a. bij Startwin en Roké.

Groeten, Jarno
Door RSV1000 racer
#128577
Mooi dat je zelf niks hebt maar gloeiende gloeiende !@%&*^#@)*& zonde van je motor man. Sterkte met de spierpijn morgen :yes: :yes: :yes:
Heb nog een kroonplaat liggen met clipons en een origineel kuipruitje :crazy:
#128664
Damnnnn lees het net pas, wat een ellende man  :'(
Ik zag je vandeweek nog rijden, gelukkig heb je er zelf niet al te veel aan over gehouden. Bike is behoorlijk beschadigd..........heel veel sterkte!! Ik hoop dat ik je snel weer rond zie gaan  :yes:

Gr
Michael
#128675
Oef! Behoorlijk balen man!
Gelukkig heb je niet harder gereden dan je beschermengel kon vliegen... ;)
In ieder geval suc6 met het herstel en de wederopbouw.

Ferry
#128731
[quote="rsv mille evo"]
Ben inmiddels met de auto een paar keer langs de bocht gereden, er ligt duidelijk een of ander vervuild spoor op de weg wat het uitbreken van de achterkant heeft veroorzaakt  :(
[/quote]

Hopen dat je de schade dan op iemand kunt verhalen!!
Vandaag trouwens nog veel spierpijn gehad ?
En hoe is 't met je motorpak afgelopen ?? Ook nog goed er vanaf gekomen ??
Door Renébagpipe
#128748
[quote="AeroX"]
[quote="rsv mille evo"]
Ben inmiddels met de auto een paar keer langs de bocht gereden, er ligt duidelijk een of ander vervuild spoor op de weg wat het uitbreken van de achterkant heeft veroorzaakt  :(
[/quote]

Hopen dat je de schade dan op iemand kunt verhalen!!
Vandaag trouwens nog veel spierpijn gehad ?
En hoe is 't met je motorpak afgelopen ?? Ook nog goed er vanaf gekomen ??
[/quote]

Verhalen van de schade wordt in dit geval wel lastig, wegbeheerder aansprakelijk stellen ????? Wie heeft dat 'spoor' veroorzaakt en is er dan duidelijk sprake van nalatigheid.
Ik zeg niet dat het niet kan of lukt............. maar absoluut moeilijk en zeer tijdrovende procedure.
#128789
Als je een rechtsbijstandverzekering hebt en een getuige, is het de moeite waard om het te proberen. Mis je een van die 2 dan wordt het een hele lastige zaak.

(spreek uit ervaring: heb mijn vorige motor total-loss ge-high-sidered: kwam door grint in de bocht na herstelwerkzaamheden aan het asfalt. Ik had mijn buurman als getuige (is wel een agent ;) 0 die kon bevestigen dat ik me aan de max snelheid hield. En ik heb rechtsbijstand: die gingen er vol "in". Heeft geresulteerd in de helft van het totale schadebedrag vergoed (was een kleine 4000 euro)

Succes
Door Vincent
#128800
Zo net ff wezen kijken bij Herman, tsjonge jonge wat een schade zeg. Daar ben je cker wel een tijdje mee bezig voordat je dat weer klaar hebt. Als je de motor ziet dan denk je die vent die erop gezeten heeft die ligt vast zwaar in de kreukels, maar niets is gelukkig minder waar. Ik rijd bij Herman de oprit op en hij is alweer druk bezig  :ok: .
Sterkte met repareren Herman en als je een keer wat hulp nodig hebt dan mail je maar ff.

Vincent
#128805
[quote="AeroX"]
[quote="rsv mille evo"]
Ben inmiddels met de auto een paar keer langs de bocht gereden, er ligt duidelijk een of ander vervuild spoor op de weg wat het uitbreken van de achterkant heeft veroorzaakt  :(
[/quote]

Hopen dat je de schade dan op iemand kunt verhalen!!
Vandaag trouwens nog veel spierpijn gehad ?
En hoe is 't met je motorpak afgelopen ?? Ook nog goed er vanaf gekomen ??
[/quote]

inderdaad veel spierpijn in de bovenbenen, motorpak is total loss, was bij nader inzien toch geen vervuiling maar een zeer brede rubberstreep, achterband is al aan het "smeren" geweest direct uit de bocht,daar had ik niets van gemerkt,daarna brak hij dus heel snel uit.
Laatst gewijzigd door rsv mille evo op 16 mei 2008, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Renébagpipe
#128835
Je zit echt een beetje ver uit de buurt........... anders was ik absoluut al langs geweest. Hoop dus dat ik je met de spiegels kan helpen.

Zal proberen of ik morgen wat op foto kan zetten..........
#128885
Tja aldoende leert men. Da's een harde en zure (dure) les. Gelukkig ben jij redelijk ok. Succes met je herstel. Gelukkig zijn er ook parkeer vakken voor auto's in Haarlem op 8 juni!!!

Word ook betalend lid van de ARA!