ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door Vincent
#128444
Wel go**erDE*** vloek wat flik je me nou. Beetje een highsider maken, dat kan toch niet man. Maar uuhh ik lees gelukkig alleen maar een beetje spierpijn en wat schaafplekken., pfoeh daar heb je dan mooi mzzl mee. Wat zei het vrouwtje...laat maar ik kan het wel raden denk ik. Dus dat wordt opknappen die hap.

Een positief puntje is misschien dat je nu wel een reden hebt om een DORSODURO aan te schaffen  ;D.

Waar was het trouwens en hoe ben je weer thuis gekomen?

Vincent
#128451
afritje appingedam, eerst stukje gelopen, vrouwtje gebeld die heeft m'n jas even meegenomen en toen gestart en de koppeling bediend met de hendel zonder clip on en in de 1 naar huis slecht bochten rijden met de top kuip tegen het stuur aan  :crazy:
#128458
Zonde van je fiets!!
Hoop dat je niet teveel spierpijn krijgt!!
En dat je maar snel weer kunt rijden!!

Was dit bij de afslag bij de brug op de N33 ?
#128462
[quote="rsv mille evo"]
Schaafwonden en spierpijn in de bovenbenen, heb de bike direct weer van de straat getrokken en verder geduwd, zag de motor nog vliegen ik dacht nog die krijg ik op m'n kop, m'n aprilia pak heeft me goed beschermd
[/quote]

dat kan veel slechter bij een highsider dus ik zou niet klagen!  balen van je bike natuurlijk...... :gaga:

suc6!
#128499
[quote="rsv mille evo"]
[quote="AeroX"]
Zonde van je fiets!!
Hoop dat je niet teveel spierpijn krijgt!!
En dat je maar snel weer kunt rijden!!

Was dit bij de afslag bij de brug op de N33 ?
[/quote]

1 verder, je ziet de vette rubberstrepen wel op de weg
[/quote]

:'( Wat een schade  :'(
#128519
[quote="Vincent"]
Wel go**erDE*** vloek wat flik je me nou. Beetje een highsider maken, dat kan toch niet man. Maar uuhh ik lees gelukkig alleen maar een beetje spierpijn en wat schaafplekken., pfoeh daar heb je dan mooi mzzl mee. Wat zei het vrouwtje...laat maar ik kan het wel raden denk ik. Dus dat wordt opknappen die hap.

Een positief puntje is misschien dat je nu wel een reden hebt om een DORSODURO aan te schaffen  ;D.

Waar was het trouwens en hoe ben je weer thuis gekomen?

Vincent
[/quote]
ruilt niet zo goed in op een dorsoduro op dit moment :no:

Word ook betalend lid van de ARA!