ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Renébagpipe
#127655
[quote="ApriliaMan"]
Als inwoner van IJlst heb ik bij de doorkomst in IJlst (start=Leeuwarden-->> doorkomst/stempelen in Sneek -->> doorkomst in IJlst) Silke, TuonoPeet, bERRy langs zien mogen gaan.

Nog even gesproken met  topfitte Renébagpipe die ineens voor m'n neus stond.     

Ze treffen mooi weer, dus 't komt goed.
[/quote]

Nou ja...... topfit...... mag niet klagen op dit moment.....

Dus je hebt ze nog wel gezien Gerrit, je was koud bij de rotonde weg.... toen ze langs kwamen...... inclusief de ' Geheime troef'  om te trachtten de Prijs ' verst wegkomende deelnemer'  in de wacht te slepen...... helemaal uit Kenia overgekomen (zat bij Peter achterop.)

Was gisteravond een gezeliig een zeer goed samenzijn in Metslawier, totaal 6 personen, helaas hadden op het laatste moment nog 2 deelnemers moeten afzeggen. Ook klasse dat Jesse in ieder geval 's-avonds aanwezig was. Noh even kunnen genieten van wat 'onderwaterboot-geluiden c.q. verhalen"

Vanochtend vroeg vertrokken, 07.30 uur, start vanuit Leeuwarden even na 08.30 uur... het was daar op dat moment werkelijk giga-druk.

Ikzelf ben daarna doorgereden naar IJlst, dacht nog misschien tref ik Gerrit daar nog..... en jawel.... bij een rotonde.........

Zo te zien reed alles best wel aardig door, nu verder maar hopen op een ongeval-vrije dag.

Silke en Reco..... dank voor alles vanaf gistermiddag een werkelijk hele grote :ok: hiervoor
Door ApriliaMan
#127697
Zo, nou heb ik even genoeg (motor) fietsen gezien ........  :wobblesign: :wobblesign: :wobblesign:

Wat dacht u ?

-  4.000 motorfietsen
- 15.000 fietsen
=================
- 19.000  :ok:

Tot volgend jaar maar weer.
#127698
[quote="ApriliaMan"]
Zo, nou heb ik even genoeg (motor) fietsen gezien ........  :wobblesign: :wobblesign: :wobblesign:

Wat dacht u ?

-  4.000 motorfietsen
- 15.000 fietsen
=================
- 19.000  :ok:

Tot volgend jaar maar weer.
[/quote]Je word echt oud he' Gerrit :yes: :yes: :yes: :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
Door ApriliaMan
#127700
[quote="jandetimmerman"]
[quote="ApriliaMan"]
Zo, nou heb ik even genoeg (motor) fietsen gezien ........  :wobblesign: :wobblesign: :wobblesign:

Wat dacht u ?

-  4.000 motorfietsen
- 15.000 fietsen
=================
- 19.000  :ok:

Tot volgend jaar maar weer.
[/quote]Je word echt oud he' Gerrit :yes: :yes: :yes: :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Nee Jan, teveel alcohol vandaag  ;D Komt trouwens niet te vaak voor.  :no:
#127701
[quote="ApriliaMan"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="ApriliaMan"]
Zo, nou heb ik even genoeg (motor) fietsen gezien ........  :wobblesign: :wobblesign: :wobblesign:

Wat dacht u ?

-  4.000 motorfietsen
- 15.000 fietsen
=================
- 19.000  :ok:

Tot volgend jaar maar weer.
[/quote]Je word echt oud he' Gerrit :yes: :yes: :yes: :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Nee Jan, teveel alcohol vandaag  ;D Komt trouwens niet te vaak voor.  :no:
[/quote] :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
#127724
Zo nu ff ik...het was een super gezellige avond, lekker geBBknoeit en gekletst...uiteraard over de Appies  :ok: De volgende ochtend was weer vroeg, helemaal voor René...was volgens mij de stilte niet gewend  :help: Op tijd vertrokken naar L 'warden, nog ff aftanken...ja want je gaat over boerenweggetjes  :yes: geen tankstation... :no:...ja in de dorpen zo heel af en toe en die waren dan ook druk bezet  maar ging lekker vlot. Hebben een keer zo'n 20 minuten in de brandende zon door gebracht voor een een bruggetje en een stoplicht wegens wegwerkzaamheden  :rtfm:...tjonge jonge wat heet, ging bijna van mijn stokkie, ben dus ook maar voorgekropen, kon mij het schelen, ook nog door rood stoplicht oeps  :-[ ...moest ergen stoppen en wat drinken...leek wel kenia in mijn pakkie. Over kenia gesproken...ons keniaans kippetje viel in slaap achterop bij Peet  :rotfl2:...hij moest haar ff wakker schudden...enne we hebben iemand gespot...jawel René...kon niet missen sprong zo'n beetje voor de motor... :ok: :yahoo: helemaal top dat je er was. De 11steden is een hele happening, al die mensen langs de kant...gasse...wheely...handjes...zwaaien, echt top maar het is ook een aanslag op jezelf, concentratie, lichaam...oh en wat dacht van je linker hand ? Steeds de koppling moeten inhouden als het ff wat "rustigetr"aan toe gaat en je geen goede tandweilen hebt ? :secret:...Er waren trouwens toch heel wat appies die wij gespot hebben en zij ons...maar niet van het Forum. Ik zal morgen even wat foto's bij zetten...de meeste heeft onze topfotograaf gemaakt...René... :ok: :victory: Berry, Jesse, Peet, René en Reco...het was top en super gezellig  :yahoo:
#127734
[quote="jandetimmerman"]
[quote="Silke"]
Oh en trouwens, mijn hoogst gemeten temperatuur (nee niet van mij maar van mijn mille) was 107 graden...oeps  ::)
[/quote]Die van jou zal zowiezo wel hoger zijn :crazy: :crazy: :crazy: ;D ;D ;D :bye: :bye: :bye:
[/quote]



Echt wel...hoe weet je dat ???  :rotfl2:
Door ApriliaMan
#127783
[quote="rsv mille evo"]
Ik wist van te voren dat het tempo vrij laag zou liggen, dus is niet helemaal mijn ding, wel leuk dat er toch wat aprilia's mee reden  :ok:
[/quote]

Ja, en niet onbelangrijk: Politie Friesland trekt alle registers open. Opvallende en onopvallende politie-auto's en motoren. De organisatie had zelf al 50 medewerkers op motoren tijdens de rit overdag. Je laat het wel om wheelies te trekken of andere gekkigheden uit te halen. Op veel plaatsen werd de snelheid gecontroleerd. Zeker het laatste stuk naar de finish. 

Het is ook een toerrit dat vergeten een aantal wel eens.

Degenen die meegedaan hebben  :ok:  Je moet met plezier rijden met aandacht voor om je heen, terrasjes doen etc.
#127853
[quote="Silke"]
Zo nu ff ik...het was een super gezellige avond, lekker geBBknoeit en gekletst...uiteraard over de Appies  :ok: De volgende ochtend was weer vroeg, helemaal voor René...was volgens mij de stilte niet gewend  :help: Op tijd vertrokken naar L 'warden, nog ff aftanken...ja want je gaat over boerenweggetjes  :yes: geen tankstation... :no:...ja in de dorpen zo heel af en toe en die waren dan ook druk bezet  maar ging lekker vlot. Hebben een keer zo'n 20 minuten in de brandende zon door gebracht voor een een bruggetje en een stoplicht wegens wegwerkzaamheden  :rtfm:...tjonge jonge wat heet, ging bijna van mijn stokkie, ben dus ook maar voorgekropen, kon mij het schelen, ook nog door rood stoplicht oeps  :-[ ...moest ergen stoppen en wat drinken...leek wel kenia in mijn pakkie. Over kenia gesproken...ons keniaans kippetje viel in slaap achterop bij Peet  :rotfl2:...hij moest haar ff wakker schudden...enne we hebben iemand gespot...jawel René...kon niet missen sprong zo'n beetje voor de motor... :ok: :yahoo: helemaal top dat je er was. De 11steden is een hele happening, al die mensen langs de kant...gasse...wheely...handjes...zwaaien, echt top maar het is ook een aanslag op jezelf, concentratie, lichaam...oh en wat dacht van je linker hand ? Steeds de koppling moeten inhouden als het ff wat "rustigetr"aan toe gaat en je geen goede tandweilen hebt ? :secret:...Er waren trouwens toch heel wat appies die wij gespot hebben en zij ons...maar niet van het Forum. Ik zal morgen even wat foto's bij zetten...de meeste heeft onze topfotograaf gemaakt...René... :ok: :victory: Berry, Jesse, Peet, René en Reco...het was top en super gezellig  :yahoo:
[/quote]
Bedankt Silke en Reco voor de gastvrijheid en gezelligheid. :ok:

Ik ben na een hele dag "stop and Go" wel aardig gesloopt trouwens... :lazy:
#127889
Anders ik wel, zaterdag 270 km naar M'wier, zondag de 11 steden en 's avonds nog ff terug naar huis...ging trouwens voorspoedig, tot heerenveen samen met berry opgereden, daarna richting polder en thuis ( motortje gebruikte trouwens minder als met de 11 steden...alweer 750 km weg....)
Maar eenmaal thuis stortte ik toch vrij spoedig te ruste :lazy: :lazy: :lazy: :lazy: :lazy:

dat ritje in het friesche was ondanks het lage tempo toch vrij belastend...voor het koppie, handen en zitvlak. Maar toch heel apart, hoort echt thuis in de categorie bijzonder
>> Reco, ik denk dat de 500 km Rubberbutt zeker niet zwaarder is !!! let maar op.

de zwarte kip was een prima passagier Silke, ik heb het aleens heel anders meegemaakt, totdat ik merkte dat ze zat te ronken achterop, ff ingrijpen want
ik zag al visioenen van beentjes die ineens van beneden vandaan op helmhoogte voorbijschieten, daarna heb ik d'r wel wakker kunnen houden.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat dat slingerweggetje  :ok: naar Dokkum zonder passagier net ff lekkerder gaat (ahum)

Die René knapt op deze manier met de dag op, voor je het weet heb je weer last van hem monsieur Zeeslot  ;D
Dat zal ongetwijfeld aan de gezonde lucht in Ureterp liggen

Silke en Reco nog bedankt voor het onthaal en spijs en drank...
Jesse en Berry thanks voor de rit
René voor de ondersteuning onderweg

see you in Wesel.Xanten...maar alleen op zaterdag

Peter  :bye:
Laatst gewijzigd door TuonoPeet op 13 mei 2008, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door bERREy
#127939
Ik wil graag beginnen met nogmaals mijn dank en lof uitspreken voor Silke en Reco. :worship:
Sil en Rec, bedankt dus voor jullie goede zorg en zeer gastvrije onthaal!!
Het heeft mij in ieder geval aan niets geschort.

BBQ was ook erg goed verzorgd en ook aan kouwe rakkers geen gebrek, jammie.
Het was een heerlijke zomeravond en heb weer nieuwe kennissen opgedaan.
Ook voor Jesse J, TuonoPeet en René Bagpipe een hartelijk dank jullie wel!

De tocht, tja...............
Ik deel alle meningen die ik tot nu toe heb mogen lezen en kan er weinig nieuws aan toevoegen.
Kan alleen maar zeggen dat ik het als positief heb ervaren.

Ook mijn schatje/meissie heeft het prima naar haar zin gehad.
Ze had in ieder geval geen last van de hitte dit in tegenstelling tot haar berijder.
Tering wat was het op sommige momenten heet!! :yes:
Maar absoluut een mooi evenement met duizenden deelnemers en nog meer toeschouwers.

René, ik heb jou wel zien staan en je straalde helemaal toen we voorbij kwamen.
Hou vast die stijgende lijn dan zit je zo weer in je zadel. :friends:

ApriliaMan, als ik wist hoe je er uitzag of waar je had gestaan had ik je ook wel toegezwaaid hoor.
Tof om te lezen dat je ons voorbij hebt zien en horen komen!!

De terugrit verliep lekker, Peter had een prima tempo.
Heb na Heerenveen het tempo nog iets naar boven bijgesteld.
Al met al een heerlijke dag gehad en weer een ervaring rijker.

Silke, ik zal je spoedig wat foto's mailen van de uitlaten.

Vanaf deze zijde een vriendelijke groet,

Berry
Door ApriliaMan
#127945
[quote="bERREy"]

ApriliaMan, als ik wist hoe je er uitzag of waar je had gestaan had ik je ook wel toegezwaaid hoor.
Tof om te lezen dat je ons voorbij hebt zien en horen komen!!

[/quote]

bERRy, dat doet mij echt goed zulke woorden ....... :yahoo:

Het Friese Land is nog zo gek niet hé, alleen in vlotter tempo is ie nog mooier  ;D
#127949
MET SPOED GEZOCHT EEN SCHRIJVER OF SCHRIJFSTER DIE EEN VERSLAGJE (VAN 1 á 2 A4) WIL SCHRIJVEN OVER DE 11STEDENTOCHT VOOR HET CLUBBLAD!!!!

DE DEADLINE IS ALLEEN WEL MORGEN AVOND UITERLIJK! WIE O WIE KAN DIT NOG REDDEN? (GAARNE OOK PAAR FOTO"S TOEVOEGEN)

LAAT HET EVEN WETEN EN MAIL HET VERSLAG DAN NAAR JHEMINEM@HOTMAIL.COM !!!
Door Vincent
#127951
[quote="2 Fast 2 See"]
MET SPOED GEZOCHT EEN SCHRIJVER OF SCHRIJFSTER DIE EEN VERSLAGJE (VAN 1 á 2 A4) WIL SCHRIJVEN OVER DE 11STEDENTOCHT VOOR HET CLUBBLAD!!!!

DE DEADLINE IS ALLEEN WEL MORGEN AVOND UITERLIJK! WIE O WIE KAN DIT NOG REDDEN? (GAARNE OOK PAAR FOTO"S TOEVOEGEN)

LAAT HET EVEN WETEN EN MAIL HET VERSLAG DAN NAAR JHEMINEM@HOTMAIL.COM !!!

[/quote]Das wel duidelijk  ;D
#127962
[quote="Silke"]
Oke...probeer het...1 A4tje genoeg ???    :rtfm:  ;D
[/quote]

is  :ok:  :yahoo:
Met wat foto's erbij is het al gauw opgevult  ;D ;)

DANK U MEVROUW UIT FRIESLAND  :rotfl2:
#127987
[quote="ApriliaMan"]
[quote="Silke"]
Oke...probeer het...1 A4tje genoeg ???    :rtfm:  ;D
[/quote]

Met dat lettertype heeft ieder een A-4 tje snel vol ...... ;D
[/quote]Haar ogen zijn niet zo bie meer vanwege de l...tijd dus dat lettertype is wel goed ;D ;D ;D :crazy: :crazy: :crazy: :bye: :bye: :bye:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Word ook betalend lid van de ARA!