ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

De plek waar je alles kunt vinden met betrekking tot club en motor gerelateerde evenementen!

Moderator: Moderators

Door Renébagpipe
#124346
[quote="black bee"]
he rene , ik hen net gelezen wat je gedaan hebt .
jammer dat je niet mee kan , kom je nog wel helpen met
kippen slachten  :friends:
[/quote]

ten 1e: het zijn toch hanen...... 2e helpen slachten  :no:...... wel proberen op te eten  :yes:
Door Renébagpipe
#124385
[quote="ghostrider2"]
Hoi allemaal weet er iemand waar en om hoelaat er wordt afgesproken om naar Aprilia experience day te gaan,want dan kan ik meerijden Grtz vanuit belgium
[/quote]

Dit bericht is reeds 'onderkend' (bedankt @Raptor, toch gevonden). Heb inmiddels een e-mail naar deze Ghostrider gestuurd.

:police:
#126556
Helaas, ik haak af wegens andere verplichtingen  :(
Als het je lukt om de route plaatsen heb ik wel interesse. Van de week ging ik een oude route rijden romdom de Akermaat, maar ik werd van het ene verboden in te rijden bord naar het andere fietspad gestuurd.  :help:

Veel plezier zondag
Door Renébagpipe
#127417
Alvast veel plezier gewenst voor morgen.......... hou het interne vochtgehalte wel op peil.......... anders lukt het wellicht niet op op de bovenkant van de dijkjes te blijven............

Voor degeen die doorgaan de afsluitdijk over..... tot maandag-middag c.q. avond......  :bye:
#127518
[quote="Renébagpipe"]

Blij dat ik vandaag niet op de motor weg hoef c.q. kan.............. wat een noodweer zeg...................








:'(


Ahh...straks bij mij lekker in het zonnetje komen zitten... :yes:...maar eerst ga ik een stukkie rijden... :friends:








[/quote]
Door Renébagpipe
#127524
[quote="Silke"]
[quote="Renébagpipe"]

Blij dat ik vandaag niet op de motor weg hoef c.q. kan.............. wat een noodweer zeg...................








:'(


Ahh...straks bij mij lekker in het zonnetje komen zitten... :yes:...maar eerst ga ik een stukkie rijden... :friends:








[/quote]
[/quote]

Ja..... fijn hoor.......... echt leuk die mededeling.............. over stukkie rijden............. wordt het  :friends: wel een stukkie minder door......




:angel:


@Maurick.... jammer dat je het ploegje net hebt gemist


:bye:
#127559
Jammer dat jullie maar met zijn twee-en waren. Je stopt toch een boel tijd in het voorbereiden. Zie je nog kans de route te plaatsen/ Als het niet lukt als GPS-bestand, kun je misschien ook de plaatsen noemen war je langs bent gegaan, dan vogel ik het zelf wel uit in MapSource.
Door rs125 power
#127590
[quote="black bee"]
jammer dat je te laat was , we zijn inderdaad 5 minuten daarvoor vertrokken.

@ leon sorry dat ik de hele tijd doorreed maar zat een beetje ergens anders met mijn gedachten

[/quote]
oke geeft niet, zoiets dacht ik al. mzzls leon
Door rs125 power
#127591
[quote="Grandia"]
Jammer dat jullie maar met zijn twee-en waren. Je stopt toch een boel tijd in het voorbereiden. Zie je nog kans de route te plaatsen/ Als het niet lukt als GPS-bestand, kun je misschien ook de plaatsen noemen war je langs bent gegaan, dan vogel ik het zelf wel uit in MapSource.
[/quote]
hey we zijn begonnen bij van der valk in akersloot(bij de a9) daarna via een pontje naar de graft en via de rijp richting schermerhorn. zo naar ursem daarna doorrijden naar oterleek dan naar alkmaar bergen en schoorl. dan groet en via petten verder omhoog naar schagerbrug en dan schagen.

Word ook betalend lid van de ARA!